2021-01-07, 01:25
Medlem
PulladSorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
när hände detta?

Beväåpnade MAGAhattar har stått inne i delstatskaptolium och spottat Covid på poliserna utan att ett skit har hänt. Så mycket vet jag.

När attackarade BLM och Antifa en domstol?

Vilken trams. Det finns inte en enda video där någon ses gå beväpnad. Är sanningen inte kraftig nog för att understödja dina argument?

Om jag har fel, länka gärna sådana klipp.
Citera
2021-01-07, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Du måste verkligen ha sovit om du missat det. Biden höll tom. ett
tal strax innan valet där han öppet sa att de skapat den största valfuskorganisationen i USAs historia.

Nej, jag har inte sovit. Däremot har jag till skillnad från dig, förmåga att tolka information.
Citera
2021-01-07, 01:26
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiespekulanten
Att twitter stänger av donald trumps konto och att median försöker tysta ner detta är löjligt.

the cat is out of the bag.

De blir en revolution, detta kommer inte sluta bra.
Försöker media tysta ner detta?
Tycker det är på alla nyhetskanaler i världen som jag kolla in på...
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Lögn, det är bevisat vara en nynazist

https://itsgoingdown.org/joppa-maryland-shut-neo-nazi-music-fest-vfw-hall/
Tydligen inte..

https://www.tigerdroppings.com/rant/election-2020/proof-that-antifa-infiltrated/94370808/
Citera
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Vilka är "vi"?
Jag är inte med i någon grupp vad jag vet.

Jag har inte rättfärdigat detta? Var har du läst det?
Jag har noll sympati för (stora delar av) BLM-rörelsen.

Kan du - ärligt - svara på hur du hade reagerat om en BLM-aktivist sköts när denna försökte bryta sig in?
Jag är uppriktigt nyfiken.

Tycker aldrig det är okej att skjuta ihjäl obeväpnade små tjejer, oavsett hudfärg eller politisk tillhörighet.
Citera
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Du får nog konkretisera dessa enskilda händelser bättre om det ska gå att jämföra.

Den federala domstolsbyggnaden i Portland attackerades dagligen under 2020 och alla gripna blev omgående släppta utan åtal.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Terrorister har belägrat en viktig byggnad och försöker stjäla makten genom att fuska i ett val.

I hennes värld stod hon upp för sina medmänniskor.

Självklart, jag håller med dig. Men jag inser också att hon tog en enormt mycket större risk genom att göra denna manifestation inne på Capitol Hill än om hon hade gjort den någon annanstans.
Citera
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Du måste verkligen ha sovit om du missat det. Biden höll tom. ett
tal strax innan valet där han öppet sa att de skapat den största valfuskorganisationen i USAs historia.
Han höll också ett tal om Popeye, som var mean son of a bitch. Som ingen än idag vet vad det handlade om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkainen
16 åringar är inga barn. Sen så kunde hon lika gärna varit 18 eller 20.
Återigen, obekräftat. Jag vet ej hennes ålder, undrar själv. I juridisk mening är 16 år barn, svar ja.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orosmoln
Jag läste någonstans att anledningen till stormningen var att man ville komma åt hårddisken i pelosis dator. Har någon läst samma eller sitter på mer information?

Det låter verkligen som en superkonspirationsteori. Jag skulle kanske köpt att de nu röstar igenom allt utan protester, men sno en dator? Nja ..
Citera
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EveyHammond
Haha, nänä, det var Tigerpostarna, de lurade mig. Usch så elakt. Tror jag får bli Bidé-supporter nu när Trumpanhängarna är så elaka mot mej

Men du får för all del svara på min fråga: Var det Trumpfolk som placerade den potentiellt dödliga bomben i republikanernas högkvarter, tror du?

Det är mycket möjligt med tanke på att även republikaner har blivit anklagade för att vara en del av allt valfusk
Citera
2021-01-07, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orosmoln
Jag läste någonstans att anledningen till stormningen var att man ville komma åt hårddisken i pelosis dator. Har någon läst samma eller sitter på mer information?

Kan säkert stämma att en "kupp" icensätts av dumma rednecks så ett team kan komma in och hitta smuts på allt och alla och ogiltigförklara valet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in