2021-01-07, 01:02
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Kan du svara på min fråga eller är du full?!

Jag kan inte hjälpa om du inte förstår mitt svar. End of discussion.

Ack ja.
Citera
Medlem
Dickassos avatar
Kommer fram fler och fler Republikaner som inte längre kommer protestera mot valresultatet när det fortsätter om en timme.
Citera
Medlem
70-talistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Vilken video har du tittat på?

Kanske har du blandat ihop kanalerna och hänvisar till din bögporr?

Det stämmer att de slog sig in genom flera fönster. Vissa utövade också våld mot poliser, varav minst en behövde sjukhusvård.

Det är märkligt, men otroligt proffsigt, att inte fler blivit skjutna.
Citera
2021-01-07, 01:03
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
De kunde ju iofs ha skjutit ett skott i fönsterkarmen när hon var på väg igenom. Om hon då ändå fortsatte kunde de skjutit för att sätta henne ur spel.

Vet dock inte vilka varningar hon fått tidigare. Videon börjar för sent.

Inte så jävla lätt som folk tror att skjuta för att sätta någon ur spel... men absolut skjuta varningsskott före man skjuter direkt mot personen men så fungerar inte polisen i USA.
Citera
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Ingen i folkmassan var aggressiv. Alla var lugna och obeväpnade. Polisen var i numerärt underläge men tungt beväpnade. En ung tjej klättrade i ett fönster och blev avrättad.
Men det är väl ganska poänglöst att barrikadera om man ändå tänker låta folk gå in lite som de vill? I övrigt uppfattade nog skytten inte ens att det var en tjej. Det gick ganska snabbt.
Citera
Medlem
EveyHammonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Bilden på skägget är tagen härifrån:

https://itsgoingdown.org/joppa-maryland-shut-neo-nazi-music-fest-vfw-hall/

Det är inte en AFA-anhängare, tvärtom.

(Tror inte att mannen i kapitolium är samma person i och för sig, men bilden du delar visar inte att han är AFA-sympatisör.)

Hornkillen heter Jake Angeli, och är Trumpanhängare.

Haha, ok, då kickar jag Tigerdroppingsbilderna outta window... Jag tror dock fortfarande inte att den potentiellt dödliga bomben i republikanernas högkvarter var placerad där av Trumpanhängare Vad tror du?
Citera
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
De knallade bara in.
https://9gag.com/gag/aqj9d0Z
Den videon skulle kunna komma ifrån Sverige. Noll i säkerhet, bara knalla in och polisen flyr som en råtta. Fattades bara att han hade gått ner på knä och lipat något om White life matters.
Citera
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konden
Jag såg på flera olika livesändningar, från idioter i folkmassan till republikanska tvkanaler som var på insidan och jävligt snabbt backade ur när det började spåra ur.

Men om du tittar på klippen där hon blir avrättad så ser du att stämningen inte alls var sådan.
Citera
Medlem
JewBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl

Tror ärligt talat Biden är mer rädd för att hamna i fängelse än Trump är.
Fan vet

En del källor säger nu i tumultet att Biden arresterats
Citat:
https://beforeitsnews.com/politics/2021/01/biden-arrested-scotus-roberts-caught-cia-child-trafficking-gun-and-drug-running-ring-exposed-3222415 .html

Biden Arrested
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Skämtar du? Är det inte hennes fel? Hon tog beslutet att storma regeringsbyggnaden i USA. Hon är terrorist. Är hon som några påstår tonåring borde hennes föräldrar känna sig skyldiga nu som inte haft koll på sitt barn och uppenbart uppfostrat henne till att ta sådana här terrorist-beslut.

Du läste nog lite snabbt där:

Vad jag skrev: "Kan hålla med om att kvinnan inte borde behövt skjutas, men hon får också fan skylla sig själv."

Så: möjligt att det var onödigt att sätta en kula i henne. Men stormar man kongressen får man räkna med sånt. Hon får skylla sig själv, då hon började klättra in genom ett jävla fönster där.

Sanslöst att du inte klarade av att läsa det trots att jag skrev det helt explicit.

"Terrorist" är dock en tveksam benämning. Det får lagen sen bestäma. Om hon var tungt kriminell som Floyd vet vi ännu inte.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Demokraterna vann nu ochså senaten.
"The American Union" är ett faktum....
Nu sitter planeten riktigt i skiten.

Som sagt, Trump är det bästa som kunde hända Dems.
Citera
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Bara att jämföra hand tatueringen https://phillyantifa.org/wp-content/uploads/2018/09/17505064_1309634459117932_7336946609482264541_o-768x432.jpg
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/cdn.pbrd.co/images/JIrW0e6.jpg

Jag tror inte heller det är samma kille. Baserat på bilder jag redan bläddrat förbi så har nazisten en dödskalle och killen som var på visning i kongressen något helt annat på handen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in