Eie kommer från Frihetsfrontengänget back in the days, knappast vänster. Du blandar nog ihop anarkism och libertarianism.
”Frihetsfronten är ett svenskt nätverk för libertarianer och nyliberaler. Frihetsfronten vill försvara den individuella friheten inklusive öppna gränser samt stå för en marknadsvänlig hållning. Vidare kritiserar man repressiva inslag i den svenska narkotikapolitiken.
Nätverket grundades 1990 av Christian Gergils, tidigare ordförande för Fria moderata studentföreningen vid Stockholms universitet, Mattias Bengtsson, tidigare VD för Timbro och Anders Varveus.”
Senast redigerad av Alx1877 2020-10-15 kl. 14:50.
Frihetsfronten som även var hemvist åt Mats Hinze, känd som OS-bombaren. Anders Varveus var ju Mr. Docklands i samma sväng som Eie. Finns klipp från Docklands med Eie på youtube om man letar. Jag lämnade scenen i slutet av 90-talet och det verkar ju varit rätt beslut.
Senast redigerad av Alx1877 2020-10-15 kl. 18:05.
Nu är det någon som raderar alla kommentarer på smutsets FB. Är knappast han själv, då han garanterat inte har tillgång till sociala medier. Alltså har han någon som hjälper honom med detta, helt jävla sjukt! Kan tänka mig flera olika kandidater till detta, men förmodligen är det personen som tagit bort sig själv på FB, är hans äldsta vän och kallar sig hans syster.
Jag undrar också varför detta förfarande är ”helt jävla sjukt”?
Känns väl skitkonstigt tbh? Varför inte bara ta bort hans facebook och insta helt istället? Radera kommentarer gör ju bara saken ännu värre. Folk märker det och fattar att någon tar bort kommentarerna åt honom vilket lär trigga folk ännu mer. Om insta och fb försvinner helt glöms detta nog snabbare, eller åtminstonde lugnar sig en aning.
Senast redigerad av Alx1877 2020-10-15 kl. 18:37.
Ja Eie lär ju garanterat ha överklagat då han själv nekat till anklagelserna.
Vore jag åklagare så hade jag överklagat då jag anser att analvåldtäkt mot minderårig ska straffas hårdare än 2 1/2 år
Ja Eie lär ju garanterat ha överklagat då han själv nekat till anklagelserna.
Vore jag åklagare så hade jag överklagat då jag anser att analvåldtäkt mot minderårig ska straffas hårdare än 2 1/2 år
Ja, "islänningen" har enligt en närstående överklagat.
Det allra ’roligaste’ i denna sorgliga historien är ju Eies eviga gastande om att han hatar aina och att golare inte har polare etc. Nä, klart man inte vill att bängen kommer en på spåren om man sysslar med våldtäkt och utpressning av barn. Alltid dryg och kaxig med, gillar att skrika ner folk som inte håller med honom eller han anser betett sig fel och omoraliskt. LOL. Riksförlorare.