2020-10-15, 14:22
Medlem
Eie kommer från Frihetsfrontengänget back in the days, knappast vänster. Du blandar nog ihop anarkism och libertarianism.

”Frihetsfronten är ett svenskt nätverk för libertarianer och nyliberaler. Frihetsfronten vill försvara den individuella friheten inklusive öppna gränser samt stå för en marknadsvänlig hållning. Vidare kritiserar man repressiva inslag i den svenska narkotikapolitiken.

Nätverket grundades 1990 av Christian Gergils, tidigare ordförande för Fria moderata studentföreningen vid Stockholms universitet, Mattias Bengtsson, tidigare VD för Timbro och Anders Varveus.”
Senast redigerad av Alx1877 2020-10-15 kl. 14:50.
Citera
2020-10-15, 18:02
Medlem
Frihetsfronten som även var hemvist åt Mats Hinze, känd som OS-bombaren. Anders Varveus var ju Mr. Docklands i samma sväng som Eie. Finns klipp från Docklands med Eie på youtube om man letar. Jag lämnade scenen i slutet av 90-talet och det verkar ju varit rätt beslut.
Senast redigerad av Alx1877 2020-10-15 kl. 18:05.
Citera
2020-10-15, 18:23
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abyss99
Nu är det någon som raderar alla kommentarer på smutsets FB. Är knappast han själv, då han garanterat inte har tillgång till sociala medier. Alltså har han någon som hjälper honom med detta, helt jävla sjukt! Kan tänka mig flera olika kandidater till detta, men förmodligen är det personen som tagit bort sig själv på FB, är hans äldsta vän och kallar sig hans syster.

Jag undrar också varför detta förfarande är ”helt jävla sjukt”?
Citera
2020-10-15, 18:34
Medlem
Känns väl skitkonstigt tbh? Varför inte bara ta bort hans facebook och insta helt istället? Radera kommentarer gör ju bara saken ännu värre. Folk märker det och fattar att någon tar bort kommentarerna åt honom vilket lär trigga folk ännu mer. Om insta och fb försvinner helt glöms detta nog snabbare, eller åtminstonde lugnar sig en aning.
Senast redigerad av Alx1877 2020-10-15 kl. 18:37.
Citera
2020-10-18, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Vafan dom "apatiska" barnen var ju också fejkade av vuxna utan skrupler.

Kom in i matchen. Invandrarna ljuger om allt som kan ljuga om. För det är så dom fungerar.

Det var inte min fråga.
Citera
2020-10-18, 15:39
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det var inte min fråga.
Nej, men det var svaret du fick. Lyckligare nu? Nej, ingen är det. Därför dom ska ut.
Citera
2020-10-20, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Nej, men det var svaret du fick. Lyckligare nu? Nej, ingen är det. Därför dom ska ut.

Haha. Ja tack för bekräftelsen, då vet jag.
Citera
2020-10-29, 13:30
Medlem
guldankans avatar
Överklagat av någon part?
Citera
2020-11-15, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan

Ja Eie lär ju garanterat ha överklagat då han själv nekat till anklagelserna.
Vore jag åklagare så hade jag överklagat då jag anser att analvåldtäkt mot minderårig ska straffas hårdare än 2 1/2 år
Citera
2020-11-18, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Citat:
Ursprungligen postat av Billieisback
Ja Eie lär ju garanterat ha överklagat då han själv nekat till anklagelserna.
Vore jag åklagare så hade jag överklagat då jag anser att analvåldtäkt mot minderårig ska straffas hårdare än 2 1/2 år
Ja, "islänningen" har enligt en närstående överklagat.
Citera
2020-11-23, 17:16
Medlem
Det allra ’roligaste’ i denna sorgliga historien är ju Eies eviga gastande om att han hatar aina och att golare inte har polare etc. Nä, klart man inte vill att bängen kommer en på spåren om man sysslar med våldtäkt och utpressning av barn. Alltid dryg och kaxig med, gillar att skrika ner folk som inte håller med honom eller han anser betett sig fel och omoraliskt. LOL. Riksförlorare.
Citera
2021-01-06, 15:39
Medlem
doncroces avatar
Är han ute igen?

https://imgur.com/a/TqJTBkm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem