2020-09-22, 23:22
Medlem
vitvalens avatar
Bögar lär ha samma frekvens av sexualsadister som heteros här har vi en tvättäkta viking som gillar att misshandla och våldta minderåriga. Udda ja, ovanligt det vet i fan.
Citera
2020-09-23, 09:05
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitvalen
Bögar lär ha samma frekvens av sexualsadister som heteros här har vi en tvättäkta viking som gillar att misshandla och våldta minderåriga. Udda ja, ovanligt det vet i fan.

det kan nog stämma. men det här är andra grindr-fallet på en vecka. varför kan homofiler aldrig hålla rent mot peddos? även om pojken hade stämt träff via bögeriappen så borde han inte kunna gå med i appen från första början

borde vara 25-årsgräns med tanke på hur mycket homopropaganda som politikerna, skolan och media prackar på förvirrade och formativa unga pojkar.
Citera
2020-09-23, 09:11
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det kan ju vara någon som bott minst sju år på Island och fyllt alla kriterier för att få ansöka .. Det innebär i så fall att man INTE importerat någon kriminell - utan att personen blivit kriminell under sin tid på Island efter att medborgarskapet gått igenom.
Enligt forskare så har människor lättare för att begå brott när de är utomlands. Så kriminella vi fått in brukar begå grova brott här som de antagligen inte gjort hemma.
Citera
2020-09-23, 09:12
Medlem
blagyltas avatar
Som jag sade: Om det skulle visa sig att GM faktiskt ÄR en riktig islänning och ingen sinnesslö Afghan eller somalier med isländskt medborgarskap, slkulle asylaktivisterna på FB gå I taket och skrika: Äntligen!!!!! Som vi har väntat.....
Citera
2020-09-23, 09:15
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
På Island finns ca 0,2% muslimer så de är inte många. Då räknas ju såklart Bosnier in, men inte ortodoxt kristna araber.

Men det är då ca 600 st.

Det är lite ovanligt trots allt.
Behöver inte vara en mena men det är det första man tänker på när namnet mörkas. Så det vore bra om
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
cantwell
kunde uppdatera.
Eller någon annan som vet hur man får tag på domen.
Citera
2020-09-23, 09:22
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
En isländsk råbög, utnyttjar en pojke som blivit marinerad i politisk korrekthet och könsnormer, ungen visste väl varken ut eller in angående sin sexualitet.

Kände säkert krav från samhället att böga ut sig..
Citera
2020-09-23, 09:22
Medlem
Iskelos avatar
Förstår inte varför det fortfarande är diskussion om det ''verkligen är en islänning'' fortfarande i tråden när namnet har släppts i stämningsansökan. Kan man anmäla dessa kommentarer på något sätt?
Citera
2020-09-23, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Eller någon annan som vet hur man får tag på domen.

Någon dom finns väl inte?

Annars finns mål-nr/TR i TS.
Citera
2020-09-23, 09:50
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej knappast. Island är folkmässigt ett väldigt litet land och det är inte stora möjligheter att slinka undan och vara anonym som utböling.

Dessutom -- kravet på att kunna isländska gör ju att de skulle avslöjas tämligen fort.

Reykjavik har för i helvete en moské.

Om en zoomal kan lära sig svenska, och svenskar lära sig kinesiska, så är det fullt möjligt för vem som helst att lära sig isländska.
Citera
2020-09-23, 09:50
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Någon dom finns väl inte?

Annars finns mål-nr/TR i TS.
Jag har aldrig sökt domar så jag googlade men hittade inte. Därför undrar jag om någon annan vet som kan posta namnet med endast en asteriskt i namnet.
Citera
2020-09-23, 09:57
Medlem
Citat:
Jag har aldrig sökt domar så jag googlade men hittade inte. Därför undrar jag om någon annan vet som kan posta namnet med endast en asteriskt i namnet.

Ok. Du behöver inte namnet. Man kan mejla Solna TR (uppge mål-nr) och fråga när förhandlingen börjar och beräknas avslutas, och när domen kommer (kanske oklart nu).
När domen har fallit kan den beställas per mejl, de brukar kunna mejla över den kostnadsfritt.
Citera
2020-09-23, 09:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Kan allt patrask som kommer hit svenska då?
Vi har väl inget språkkrav för medborgarskap så det är svårt att se relevansen i din fråga.

Citat:
Enligt forskare så har människor lättare för att begå brott när de är utomlands. Så kriminella vi fått in brukar begå grova brott här som de antagligen inte gjort hemma.
Fast om de uppgifter jag fått stämmer så är han på hemmaplan.

Citat:
Ursprungligen postat av blagylta
Som jag sade: Om det skulle visa sig att GM faktiskt ÄR en riktig islänning och ingen sinnesslö Afghan eller somalier med isländskt medborgarskap, slkulle asylaktivisterna på FB gå I taket och skrika: Äntligen!!!!! Som vi har väntat.....
Jag har fått uppgifter som säger att han är uppväxt i Sverige med en isländsk mamma - och att medborgarskapet på Island därmed kommer från mamman som är etnisk isländska. Pappan skall vara svensk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in