2020-12-08, 22:46
Medlem
5 dygn efter första silen, var ju den underbaraste känslan någonsin så i det tillståndet tyckte man det var värt att tränga undan röster och allt som sömnbristen medför. Dimsynen och darrningarna efter det gjorde det omöjligt att träffa en ven.
Citera
2020-12-16, 20:37
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Håller med att när man har varit vaken mellan 48-72h så mår man jävligt gott och slutar bry sig om vad alla svenssons tycker om en. Har ibland planerat in tjackrace till att vara vaken 50 timmar innan stora presentationer, möten m.m.
Det är då jag levererar som bäst och har dubbelkollat med nära vänner ifall det bara är jag som känner mig som en kung eller ifall jag ser ut som en sliten tjackpundare men ingen har märkt att jag varit påverkad av något.

he he...håller du stora mötespresentationer på jobbet när du varit vaken en vecka på tjackrejs? Och du uppfattar att ingen tycker du ser konstigt ut? Jo, tjena...hur fan kan du behålla jobbet?
Citera
2020-12-24, 04:58
Medlem
Hmm 2 nätter "bara". Man blir ju så snöiga o väck då:-P Så brukar sova natt 3, dock uppe halva den natten för att njuta av det skådespel tröttheten+lite theralen/stilnoct/nåt lugnande ger framför ens ögon. Mycket roande o intressant/ skönt på något sätt med de hallisar som uppstår då. Typ när man misstar lyktstolpar för människor etc ;-P Med sömnbrist får man ju per automatik lite kul hallisar så det måste man ta mig tusan njuta lite av om man nu varit uppe!!! :-)

Edit: samt skönt att slippa tänka ibland ... som man gör efter 2 dygn...
Citera
2021-01-02, 09:15
Medlem
8 dygn är mitt rekord det var ganska nyligen jag fyllde på ofta mellan varven.
Var rykig som fan kunde inte stå stilla för fem öre. Men detta störde iinte mig utan dom i min omgivning men äta och sova fick jag till slut sen har jag hört dom som kört på i upp till veckor.
Citera
2021-01-06, 00:15
Medlem
nästan 2 veckor, slutade med polis, lpt, orolig flickvän, trasig skalle o massa skumma minnen jag inte vet om jag minns eller bara fantiserat
Citera
2021-01-06, 00:42
Medlem
RektumDestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryostatmongo
nästan 2 veckor, slutade med polis, lpt, orolig flickvän, trasig skalle o massa skumma minnen jag inte vet om jag minns eller bara fantiserat

Fifan. Hur lång tid tog det att återhämta sig? Det måste fan bli permanenta skador av såna där race.. Tjack är verkligen livsfarligt.
Citera
2021-01-08, 20:09
Medlem
ultraolds avatar
5-6 dygn och det är nått jag aldrig kommer göra om igen, 2 dygn räcker gott och väl.
Citera
2021-01-12, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RektumDestroyer
Fifan. Hur lång tid tog det att återhämta sig? Det måste fan bli permanenta skador av såna där race.. Tjack är verkligen livsfarligt.

har för mig jag satt fast på psyk på lpt för avgiftning o psykotiskt beteende i cirkus 4 veckor.

numer tar jag som mest typ en 5a på ca 2.5-3.5 dygn, pallar inte mer längre. det där var när jag var yngre :P

har gått på tjacket av o till 25 år ca, knark allt som allt droger i 30 år, klart det ger skador men klarar inte ett helt nyktert liv.

i yngre dar var det enkelt en v åt gången, slocknade till ibland o sen direkt igång igen typ.
Senast redigerad av kryostatmongo 2021-01-12 kl. 03:34.
Citera
2021-01-12, 21:16
Medlem
36 timmar. Räcker gott och väl för att jag inte ska vilja göra något annat än att gå lägga mig. Ser ingen poäng i att skippa sömnen längre än 1 natt, det skulle endast göra mig sliten i kropp och huvud.
Citera
2021-01-21, 11:49
Medlem
Jag tar centralstimulerande ca. 4-7 dagar i veckan, framförallt Amfetamin men ibland NPS.
Som mest varit vaken i 7 dygn på amfetamin.

Försöker numera använda så sparsamt jag kan och vill, äta och dricka nyttigt och sova varje natt.
Det blir undantag vissa helger och nångång ibland veckodagar då jag hoppar över 1 natts sömn.
Efter 2 vakna nätter brukar jag börja få ont i kroppen och känna mig sliten och sunkig (Har kronisk värk och står på Norgesic (Orfenadrin + Paracetamol) samt Buprenorfin).

Iochmed att jag experimenterat rätt duktigt med olika Substanser i många år, så har psyket och kroppen tagit stryk och sagt ifrån några ggr.
Detta har bl.a.resulterat i ett par drogutlösta psykoser och transporter till psyket, främst pga. RCs, men även när jag blandat amfetamin och Zopiklon.

Det kan vara kul att testa olika saker och pressa sig själv och sin kropp, men bäst mår man om man är försiktig, tar lagom, inte blandar Substanser hej villt och har respekt för drogerna.
Vill inte låta som någon viktigpetter, är ju själv inte direkt ett hälsofreak, men hälsan är det viktigaste man har och det märkte jag först när min blivit sämre och sämre.

Var inte meningen att skriva en hel biografi om detta men tagit lite för mycket denna gång märker jag =]

/RS
Citera
2021-01-28, 17:57
Medlem
Treantprotectors avatar
Vettefan, 7 dygn eller något, men värst är när man kör såna här race och sover en natt och fortsätter med ett par likadana efteråt. Då får man psykos och tror på riktigt att man har folk har hemma hos en. Senast detta hände satt jag och prata med en datorstol, ett täcke och gud vet vad i tron om att dessa var människor. Efter en stund (några timmar?) klinga det till i huvudet och jag blev medveten om att dessa inte var några människor men ändå fortsatte jag prata med dom för jag hade ju sagt så mycket redan att jag var tvungen att fortsätta prata med dessa skapelser.
Citera
2021-02-07, 04:34
Medlem
Slumbarns avatar
Jag har grova sömnproblem och är just nu vaken på drygt 59 sömnlösa timmar.

Mitt rekord på sömnlösa timmar är 106, jag hade inte ens tagit någon slags simulant vilket är förvånande för jag kunde verkligen inte sova, oavsett hur länge jag försökte. Inte direkt det du frågade men de är det längsta jag har varit vaken - 106 timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in