Citat:
Ja jag har vid flera tillfällen citerat flera källor som säger att observatörer var närvarande även under de sista timmarna.
Du skrev då ” Nej du påstod, via ett uttalande av Georgia Sec of State´s office att det var observatörer närvarande hela tiden, vilket det INTE är om man faktacheckar själv”
Så det är liksom det där sista påståendet om att du faktacheckat och kommit fram till slutsatsen att mina källor och citat inte stämmer som vi fortfarande väntar på...
Och, som sagt, När du ändå är igång kan du gärna förklara vad det spelar för roll, eftersom det inte finns någon lag som säger att observatörer måste vara närvarande...
Du skrev då ” Nej du påstod, via ett uttalande av Georgia Sec of State´s office att det var observatörer närvarande hela tiden, vilket det INTE är om man faktacheckar själv”
Så det är liksom det där sista påståendet om att du faktacheckat och kommit fram till slutsatsen att mina källor och citat inte stämmer som vi fortfarande väntar på...
Och, som sagt, När du ändå är igång kan du gärna förklara vad det spelar för roll, eftersom det inte finns någon lag som säger att observatörer måste vara närvarande...
Dina källor ljuger, ok? Det är en sak om man inte har tillgång till fakta själv, då kan det fortfarande vara ett frågetecken. Men nu har vi FILMEN, så man kan kolla själv, där kan man få reda på denna lögn om man vill. Du verkar inte vilja det? Sanningen är kanske inte så viktig?
Jag har i alla fall kollat, vilket jag också förklarade för dig. Men om jag skulle ha missat något på filmen så bad jag dig peka ut VAR någonstans dessa observatörer, som du själv, via din källa, påstod var närvarande hela tiden.
Och jaa, observatörer ska inte skickas iväg med påståenden om att dom ska stänga ner för kvällen och sen ändå fortsätta skanna valsedlar. Det är BEDRÄGERI. Det är olagligt och valsedlarna som räknades den där natten är därmed olagliga.
Detta kommer vi att få se nu när bevisen äntligen kommer läggas fram. Den här filmen och den här incidenten i Fulton State Arena kommer vara ett nyckelbevis. DÅ kommer du förstå hur viktigt det är att faktachecka själv när det dessutom finns möjlighet att kolla upp.