2020-12-27, 11:21
Bannlyst
Han sitter och maler i TV4 nu och propagerar för vaccinering. Trötta djävla gubbe.

Anders Pihlblad i studion såklart också, med sin djävla röst.

Nej herregud vilken skit.
Senast redigerad av Mertillen 2020-12-27 kl. 11:27.
Citera
2020-12-27, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
Jag vill inte förknippas med en ”flickfotograf”

https://www.expressen.se/kultur/jag-vill-inte-forknippas-med-en-flickfotograf/

Leif GW ger sin syn på detta och jag anser den är klockren.

Herregud, GW är ju på Zara Larsson-nivå med detta inlägg i debatten. Att vara ett sånt PK-hjon i hans ålder är oerhört pinsamt.
Citera
2020-12-28, 09:54
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Herregud, GW är ju på Zara Larsson-nivå med detta inlägg i debatten. Att vara ett sånt PK-hjon i hans ålder är oerhört pinsamt.
Han har varit PK väldigt länge nu. Han måste väl, för han är rädd att missa all uppmärksamhet som han får. Sedan vad han egentligen tycker och tänker är en annan sak.
Citera
2020-12-28, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Han har varit PK väldigt länge nu. Han måste väl, för han är rädd att missa all uppmärksamhet som han får. Sedan vad han egentligen tycker och tänker är en annan sak.

Ja det är ju just det, att det inte verkar som en genuin åsikt. Som om den gamle gubben själv aldrig dragit en tarzan till en porrblaska. Äsch!
Citera
2020-12-28, 12:05
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Ja det är ju just det, att det inte verkar som en genuin åsikt. Som om den gamle gubben själv aldrig dragit en tarzan till en porrblaska. Äsch!

Bara för att han runkar till Bingos bilder så betyder det inte att han vill associeras med Bingo
Citera
2021-01-04, 12:35
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så om jag vill måla en tavla med en ICA butik och sälja så kan ICA stämma mig för varumärkesintrång menar du?

Tavlan säljs ju som BR:s inte GW:s

Nä du kan måla dina tavlor du i lugn o ro. man kan ju tänka sig att du bara målar en tavla med ICA på som du har på dass o beundrar när du sitter där o trycker.

För övrigt så är ju ICA riktigt originellt som logotyp o varumärke så om du ska ha dina ICA-tavlor till att göra reklam för något eget, typ din frisersalong för hundar, ja - då är det bäst få en skriftlig tillåtelse av ICA.
Citera
2021-01-04, 12:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Nä du kan måla dina tavlor du i lugn o ro. man kan ju tänka sig att du bara målar en tavla med ICA på som du har på dass o beundrar när du sitter där o trycker.

För övrigt så är ju ICA riktigt originellt som logotyp o varumärke så om du ska ha dina ICA-tavlor till att göra reklam för något eget, typ din frisersalong för hundar, ja - då är det bäst få en skriftlig tillåtelse av ICA.
Fast BR använder inte tavlorna för att göra reklam, utan säljer dem som fristående konst.
Citera
2021-01-04, 12:54
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
Jag vill inte förknippas med en ”flickfotograf”

https://www.expressen.se/kultur/jag-vill-inte-forknippas-med-en-flickfotograf/

Leif GW ger sin syn på detta och jag anser den är klockren.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Helt rätt en av de bättre inläggen från GW sylvasst! Och pajasen Bingo ringer Expressen och ljuger som vanligt för att få lite media ljus på sig.
Jag blev så jävla glad när jag såg detta!

Att en dignitet som GW, aktningsvärd som han är, går ut offentligt o tar ställning mot en unken kvinnosyn, gör mig stolt faktiskt.

Den yrkesroll Bingo förknippas med ansvara indirekt till att uppmuntra o bibehålla en kvinnosyn som är förlegad o som måste förändras. Den förändringen är ofrånkomlig men såklart tar förändringen längre tid eftersom det finns många kvinnor som väljer att visa kvinnlighet enbart utifrån manliga normer - dom fattar liksom inte bättre o har ingen egen sexuell identitet.

Det mesta här i världen gestaltas utifrån manliga normer - inte minst när det gäller just kvinnliga skönhetsnormer o kvinnlig sexualitet- där snygghetsfaktorn är kort o gott; utseende á la sexdocka.

Jag vill att kvinnor ska få va fria i sin sexualitet - jag är kvinna o vill få va både madonna o hora utan omsvep. Jag vill ge det bästa av två världar till den jag älskar- så tänker jag i alla fall.

Har ni inte funderat över varför så många män behöver köpa sex fastän de redan lever i seriösa förhållanden?
Citera
2021-01-04, 13:00
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast BR använder inte tavlorna för att göra reklam, utan säljer dem som fristående konst.
Fristående konst!? vill han ge såna signaler ang sin konst så får han väl fixa sin konst från scratch o inte använda GW som frontfigur.

Menar du att Bingo inte är intresserad av egen vinning i och med valet av sin konsts utförande, menar du att Bingo handlar utifrån ren o skär altruism? Tror du inte att även Bingo har behov av att tjäna rätt stora summer för att orka dra runt maskineriet som är hans liv?

Nä - bra att GW sätter ner foten på det sätt han gör med att visa sin åsikt, hur han tänker o känner om oss kvinnor. Tack GW!!
Citera
2021-01-04, 13:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Fristående konst!? vill han ge såna signaler ang sin konst så får han väl fixa sin konst från scratch o inte använda GW som frontfigur.

Menar du att Bingo inte är intresserad av egen vinning i och med valet av sin konsts utförande, menar du att Bingo handlar utifrån ren o skär altruism? Tror du inte att även Bingo har behov av att tjäna rätt stora summer för att orka dra runt maskineriet som är hans liv?

Nä - bra att GW sätter ner foten på det sätt han gör med att visa sin åsikt, hur han tänker o känner om oss kvinnor. Tack GW!!
GW är inte frontfigur - han är en del av motivet.
Citera
2021-01-04, 13:35
Medlem
thaimans avatar
Citat:

Att en dignitet som GW, aktningsvärd som han är, går ut offentligt o tar ställning mot en unken kvinnosyn, gör mig stolt faktiskt.

Den yrkesroll Bingo förknippas med ansvara indirekt till att uppmuntra o bibehålla en kvinnosyn som är förlegad o som måste förändras. Den förändringen är ofrånkomlig men såklart tar förändringen längre tid eftersom det finns många kvinnor som väljer att visa kvinnlighet enbart utifrån manliga normer - dom fattar liksom inte bättre o har ingen egen sexuell identitet.

Det mesta här i världen gestaltas utifrån manliga normer - inte minst när det gäller just kvinnliga skönhetsnormer o kvinnlig sexualitet- där snygghetsfaktorn är kort o gott; utseende á la sexdocka.

Jag vill att kvinnor ska få va fria i sin sexualitet - jag är kvinna o vill få va både madonna o hora utan omsvep. Jag vill ge det bästa av två världar till den jag älskar- så tänker jag i alla fall.

förhållanden?

Har ni inte funderat över varför så många män behöver köpa sex fastän de redan lever i seriös
a
Citera
2021-01-04, 13:40
Medlem
thaimans avatar
Citat:

Har ni inte funderat över varför så många män behöver köpa sex fastän de redan lever i seriösa förhållanden?
Den frågan ska du ställa till frigida qvinnor som är totalt ointresserade av sex i sitt sk seriösa förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in