Citat:
Ursprungligen postat av
ForzaLeon
Jag vill inte förknippas med en ”flickfotograf”
https://www.expressen.se/kultur/jag-vill-inte-forknippas-med-en-flickfotograf/
Leif GW ger sin syn på detta och jag anser den är klockren.

Citat:
Ursprungligen postat av
Jenshall
Helt rätt en av de bättre inläggen från GW sylvasst! Och pajasen Bingo ringer Expressen och ljuger som vanligt för att få lite media ljus på sig.
Jag blev så jävla glad när jag såg detta!
Att en dignitet som GW, aktningsvärd som han är, går ut offentligt o tar ställning mot en unken kvinnosyn, gör mig stolt faktiskt.
Den yrkesroll Bingo förknippas med ansvara indirekt till att uppmuntra o bibehålla en kvinnosyn som är förlegad o som måste förändras. Den förändringen är ofrånkomlig men såklart tar förändringen längre tid eftersom det finns många kvinnor som väljer att visa kvinnlighet enbart utifrån manliga normer - dom fattar liksom inte bättre o har ingen egen sexuell identitet.
Det mesta här i världen gestaltas utifrån manliga normer - inte minst när det gäller just kvinnliga skönhetsnormer o kvinnlig sexualitet- där snygghetsfaktorn är kort o gott; utseende á la sexdocka.
Jag vill att kvinnor ska få va fria i sin sexualitet - jag är kvinna o vill få va både madonna o hora utan omsvep.

Jag vill ge det bästa av två världar till den jag älskar- så tänker jag i alla fall.
Har ni inte funderat över varför så många män behöver köpa sex fastän de redan lever i seriösa förhållanden?