Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Trump-männen går full QAnon, det går att skriva vad som helst nu. Fakta är helt förpassat till sophögen.
1. Vadå "Trump säger att det fuskats med 400 000 röster". Är han någon sorts Orakel? Han har förlorat och valet har kollats om och om igen. Detta är pinsamt.
2. Tror du på fullaste allvar att OM (om om om) det vore så att "det byggts den största röst-fusk organisationen i historien" att Joe Biden skulle säga detta? Att ens antyda detta är så sjukt, så sjukt.
Valfusk har gåtts igenom om och om och om igen, därför det kommit så mycket bevis upp till ytan.
Jag vet inte varför Biden sa att dom byggt den största röst-fusk organisationen i historien. Kanske var han dement och sa sanningen eller kanske var han dement och sa fel, jag vet inte så kan tyvärr inte ge dig mer svar där men jag får väl anta att du håller med om vad jag skrev iom att du konkret inte säger emot det men däremot kommer till mig och söker mer svar?
Du själv verkar vara jävlgt benägen om att backa upp ett uttalande som säger att man byggt största röst-fusk organisationen i historen och samtidigt får frispel över att nån säger att det fuskats med 400 000 röster men att man bara behöver hitta 11 000 av dom. Det är alltså viktigare att ha möjliget att dölja valfusk i din värld, än att ha möjlighet att transparant gå igenom att valet har gått rätt till
Detta trots att ca 50% av de röstande inte litar på valet? Att 50% inte litar på valet är allt som behövs för att en normal människa ska efterfråga en ordentlig audit, dvs om man anser att makten ska utgå från folket.
Hur tycker du Nancys uttalande står sig idag?
"People must have every confidence that every vote legally cast will be legally counted & accurately counted” när man nekar en audit trots att massa folk inte litar på valet. Låt mig gissa, hon gjorde det lika förträffligt som när Biden gick ut och sa att dom byggt den största röst-fusk organisationen i historien?