2021-01-03, 22:21
Medlem
Lamperouges avatar
Hallå Flashback, jag går idag på Nebido och lämnar blodprov en gång om året. Om jag tar lite Testosterone Enanthate vid sidan av, hur många veckor innan måste jag sluta kura innan blodprov för att det inte ska synas på nivåerna?
Citera
2021-01-03, 23:07
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamperouge
Hallå Flashback, jag går idag på Nebido och lämnar blodprov en gång om året. Om jag tar lite Testosterone Enanthate vid sidan av, hur många veckor innan måste jag sluta kura innan blodprov för att det inte ska synas på nivåerna?

Detta kommer fritt ur minnet, ta det som en grov förenkling.

Ca sex halveringstider, halveringstiden för testosteron enanthate hittar du på nätet.
Citera
2021-01-04, 05:20
Medlem
Lamperouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Detta kommer fritt ur minnet, ta det som en grov förenkling.

Ca sex halveringstider, halveringstiden för testosteron enanthate hittar du på nätet.

Ca en månad då med andra ord?
Citera
2021-01-04, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamperouge
Ca en månad då med andra ord?

Frågan hur det blir om du samtidigt tar testo enanthate med Nebido som har en mycket längre half life?
Citera
2021-01-04, 18:00
Medlem
Ska man avstå träning samma dag som injektion? Är det bra, dåligt eller varken eller att träna direkt efter Nebido-injektionen?
Citera
2021-01-04, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fridhemsplan
Ska man avstå träning samma dag som injektion? Är det bra, dåligt eller varken eller att träna direkt efter Nebido-injektionen?

Jag har aldrig hört att det skulle vara verken bra eller dåligt. Har dock märkt att smärtan minskar om jag kör lugn kardio typ cykel samma dag.
Citera
2021-01-04, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Jag har aldrig hört att det skulle vara verken bra eller dåligt. Har dock märkt att smärtan minskar om jag kör lugn kardio typ cykel samma dag.
Tack. Mest därför jag frågade. Skulle vara skönt att röra på skinka pga smärtan efter injektionen.
Citera
2021-01-04, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fridhemsplan
Tack. Mest därför jag frågade. Skulle vara skönt att röra på skinka pga smärtan efter injektionen.

Är det du eller nån annan som sätter sprutan? Det är viktigt att inte ha bråttom, tror 4 minuter är bra.
Citera
2021-01-04, 20:18
Medlem
Är det många som FÅR dela upp sin nebido av läkaren och använda sig av samma vial flera gånger?
Är det ngn regel att man inte får sticka flera gånger i samma vial eller är det från läkare till läkare?
Citera
2021-01-05, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Todo666
Är det många som FÅR dela upp sin nebido av läkaren och använda sig av samma vial flera gånger?
Är det ngn regel att man inte får sticka flera gånger i samma vial eller är det från läkare till läkare?

Läkare vill inte sticka i samma vial pga en inbillad bakterierisk. Viss förståelse har jag för det, eftersom dom inte vet vad som hänt med en vial där plomperingen är borta på. När det gäller för eget bruk så är det dock inga problem med att sticka flera ggr i samma vial då bakterier frodas väldigt dåligt i olja. Men se till att torka av vialen med sprit innan varje punktering
Citera
2021-01-05, 01:55
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Lustigt att du nämner det. Jag har inte märkt det, men min fru har. Hon är inte ett dugg imponerad.
Har kunnat småsnarka tidigare i livet men nu är de rätt brutala (kärringen har spelat in som jag fått höra) även ibland uppehåll i andningen likt sömnapne... Va fan, jag som behöver testo, men nu kan vi inte ens sova i samma rum.... Jag lider ej av det men hon gör det...
Citera
2021-01-05, 10:24
Medlem
Hencuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har kunnat småsnarka tidigare i livet men nu är de rätt brutala (kärringen har spelat in som jag fått höra) även ibland uppehåll i andningen likt sömnapne... Va fan, jag som behöver testo, men nu kan vi inte ens sova i samma rum.... Jag lider ej av det men hon gör det...
  • Dumpa kärringen
  • Skaffa en bettskena
  • Skaffa en CPAP

Det finns möjligheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här