Citat:
Ursprungligen postat av
Sumer
Har dessa varit uppe här tidigare? Tack som fan i vilket fall som helst! Var är dessa två individer idag?
Citat:
Ursprungligen postat av
Klippo
Det är samma polisvan på bilderna. Backspegeln är placerad nära A-stolpen och denna del av bilen syns inte på den andra bilden. Någon backspegel vid B-stolpen är inte troligt.
Nej, varför far du med osanning och ljuger? Är du nu också en desinformatör? Jag har tagit dig seriöst i alla år.
Nu har jag ringat in området för piketens backspegel. D v s de som sitter bak måste också se vad som händer runt omkring dem. Så polisvanen med Ekman, Almsäter och förmodligen Engström är inte en piket utan har ett annat syfte (tekniker?). Däremot är det en piket i bilden med mannen i mörkgrå, längre, rock som samtalar med en polis.
Nu måste även dagens femåringar förstå vad jag menar.
https://imgur.com/eJjDBpG
För övrigt, varför ska LGWP idag ha en klapp på axeln för att han nu står på vår sida när han under minst två årtionden gjorde allt för att förlöjliga alla som inte trodde på systemets officiella historia angående MOP och än idag inte gör det? Det är som tidigare knarkare besöker skolor och förklarar hur de tog sig ur missbruket medans de som aldrig knarkat aldrig får en klapp på axeln. Hade två sådana på Farsta Gymnasium mellan 1993-1996. Sjuka jävla Sverige!