Citat:
Ursprungligen postat av
goseigen
Det har skrivits i tråden ganska nyligen att errarna inte alls tror på något valfusk. Ett uttalande från Ted Cruz skall man kanske därför mer se som ett sätt att positionera sig inför 2024; alltså, man vill gärna ta över Trumps väljarbas.
Det sägs att hoppet är det sista som lämnar människan, verkar tydligen gälla ormar också och vi vet nu vad som kommer att ske framöver.
6/1 - Klubbas igenom en 10 dagar lång "audit" för att fastställa om ett valfusk har skett eller inte.
16/1 - Kunde man bevisa att ett val fusk har skett så vinner Trump. Om inte så vinner Biden och då är det inte så mycket att dryfta om längre runt valet om det har skett ett valfusk eller inte.
Ni låtsas som det regnar... Det här har jag med flera pratat sedan trådens start att vi förmodligen skulle hamna i detta läge.
Och det enda bevis jag behöver är demokraternas ovilja att få maskinerna och vittnesmålen undersökta.
DJT vinner 16/1 och 20/1 så svärs han in att regera i minst 4 år till.
Edit: Många meningsmotståndare i denna tråd har bara lyckats med en enda sak denna tid. Ni har certifierat det jag och många andra användare har hävdat sedan länge och sanningen försvinner inte hur mycket man än tramsar runt ämnet.