• 1
  • 2
2021-01-02, 16:10
Medlem
Känns som att många fitnesstjejer ofta tränar upp sina rumpor och för att sedan förstora sina bröst.
Vill väl ha stora proportioner både upptill och nedtill. Eller så tycker dom att dom förlorat sin kvinnlighet i samband med att dom tränat bort sina bröst. Eller så är det något annat.

Hursomhelst, vilka svenska fitnesstjejer har förstorat sina bröst?

Denice Moberg, Filippa Fransson och Anna Stålnacke har bekräftat att dom har förstorat.

Caroline Aspenskog, Clara Lindblom och Elin Hedström tror jag definitivt har förstorat, men är ej säker.

Amanda Lekland, Linn Löwes och Anna Nyström tror jag inte har förstorat.

Andra frågan: Varför tror ni att det är så vanligt bland fitnesstjejer att förstora brösten?
Citera
2021-01-02, 16:28
Medlem
Länka snyggaste pattarna i tråden.
Citera
2021-01-02, 17:31
Medlem
qvarne2s avatar
Jag hatar verkligen fakebröst Syns ju på mil vilka som är fake och det ser fan inte mysigt ut
Citera
2021-01-02, 17:38
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qvarne2
Jag hatar verkligen fakebröst Syns ju på mil vilka som är fake och det ser fan inte mysigt ut

Finns riktigt schyssta meloner idag, flotta och klämbara. Hubba, hubba - blir djurisk vid blotta tanken!
Citera
2021-01-02, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qvarne2

Om du är så duktig på att se om de är fejk eller inte, är du mycket välkommen att kika på dom tjejerna i trådstarten och meddela vilka som har och vilka som inte har fejkbröst

Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Finns riktigt schyssta meloner idag, flotta och klämbara. Hubba, hubba - blir djurisk vid blotta tanken!

Du får gärna kika på nämnda tjejer och säga vad du tycker!
Citera
2021-01-02, 19:41
Medlem
Cameltotems avatar
Fejktuttar måste vara de värsta.

Små naturliga är 2 gånger bättre.

Stora naturliga är 20 gånger bättre.

Alla har inte stora bröst men skaffa för fan inte sillisar, det är endast 10% som föredrar de före naturliga oavsett storlek.
Citera
2021-01-02, 22:11
Medlem
RS3audis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bradpaisley94
Känns som att många fitnesstjejer ofta tränar upp sina rumpor och för att sedan förstora sina bröst.
Vill väl ha stora proportioner både upptill och nedtill. Eller så tycker dom att dom förlorat sin kvinnlighet i samband med att dom tränat bort sina bröst. Eller så är det något annat.

Hursomhelst, vilka svenska fitnesstjejer har förstorat sina bröst?

Denice Moberg, Filippa Fransson och Anna Stålnacke har bekräftat att dom har förstorat.

Caroline Aspenskog, Clara Lindblom och Elin Hedström tror jag definitivt har förstorat, men är ej säker.

Amanda Lekland, Linn Löwes och Anna Nyström tror jag inte har förstorat.

Andra frågan: Varför tror ni att det är så vanligt bland fitnesstjejer att förstora brösten?

Elin Hedström har en gång minst av okänd anledning photoshoppat en bild på sig för att göra midjan smalare eller dylikt minns jag. Sett många andra göra det med fast som bara har ett par tusen eller några hundra följare. När man påpekat det blir man blockad direkt.
Vill bara påpeka att många fuskar med sina bilder och gör större bröst i datorn istället för att operera eller träna. Pinsamt
Citera
2021-01-02, 22:58
Medlem
Osäkra människor som säljer en livsstil de själva inte ens lever. Samma med fitnessmännen som kränger program, dieter och tillskott som ska få dig att se ut som dem även om de tar steroider.
Citera
2021-01-03, 01:52
Medlem
Är väl kanske svårt att träna som fan och samtidigt behålla brösten? Ser mer proportionerligt ut med stora bröst om röven är stor?
Citera
2021-01-03, 02:21
Medlem
Telepatisks avatar
Jag tror att det är någon sjuk trend. Ena tjejen försöker vara extremare än den andre. Började säkert med Kim Kardashian (som jag inte gillar).

Tycker att det är fult med dessa enorma anabola-rumpor som många tjejer verkar sträva efter numera. Och sen överdrivna silikonbröst på det... usch.

Inget tycks vara naturligt i dagens samhälle längre.
Senast redigerad av Telepatisk 2021-01-03 kl. 02:24.
Citera
2021-01-03, 02:25
Medlem
Bröst är fett, och deras träning och kost stoppar i princip deras hormonella utveckling av deras kropp. Kvar blir ofta kvinnoliknande grabbstrukturer(kraftigt byggd överkropp, små tighta bröst), schysst midja och rumpa/lår men de saknar liksom brösten. De ser lite ut som tonårstjejer man legat med, i en uppskalad och förvriden variant.
Senast redigerad av Yeawolf 2021-01-03 kl. 02:29.
Citera
2021-01-03, 10:40
Medlem
Otroligt groteskt porrigt med oproportionerligt enorma pattar i kombo med dessa
asfula ankläppar. Tydligen har folk med olika typer fillers reagerat på covidvaccinet med ytterligare svullnad... Tack och lov verkar trenden "less is more" öka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in