2021-01-01, 23:38
Bannlyst
Var i stockholm bor du den är stor?
Kan du skicka nakenbild snälla älskling?
Kan jag få knulla utan kondom snälla älskling?

Seriöst vad är fel på dessa jävla idioter
2021-01-01, 23:42
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Var i stockholm bor du den är stor?
Kan du skicka nakenbild snälla älskling?
Kan jag få knulla utan kondom snälla älskling?

Seriöst vad är fel på dessa jävla idioter
Du sa väl att du hade nylonstrumpor på dig?
Man bor jävligt långt från Märsta, det är det ända man kan lova.
2021-01-02, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-nexx
Haha ok nej sugcentralen kommer faktiskt runt det - på ett riktigt fattigt sätt.

Sen att jag inte sköter om skriptet kan du se dig i stjärnorna efter. Snabbcentralen har ett riktigt git-repo på Bitbucket med en dev-version och en stabil så man kan följa utvecklingen, och en egen hemsida (https://kattm.at/snabbcentralen/). Har precis designat om hela skiten så basen i Snabbcentralen är ljusår förbi din fattiga Wish-version, vilket är anledningen till uppehållet i uppdateringarna. Hur ser förresten veckostatistiken ut i Sugcentralen denna veckan? Ser tomt ut va?

Kom tillbaka när du uppnåt något vettigt i stället för att sno nån annans 1000-radiga kodbas och sätta ditt eget namn på den och låtsas som att det är du som står för skiten. Tjuvajävel.

Till er som fortfarande väljer originalet: Den nya uppdateringen måste installeras på nytt! Gå till https://kattm.at/snabbcentralen/snabbcentralen.user.js så kommer installationen upp Inställningsdialogen är omdesignad från grunden, man kan nu mappa även t.ex. ctrl och skift för hotkeys, och räknaren räknar rätt även denna helg (vecka 53 i januari)!
Den ballar ur efter 00
2021-01-02, 03:12
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Den ballar ur efter 00
Vad ballar ur, asså vad händer? Vilken version kör du, och har du screenshot eller nåt?
2021-01-02, 03:14
Medlem
Citat:
Vad ballar ur, asså vad händer? Vilken version kör du, och har du screenshot eller nåt?
Mannen den räknar inte meddelanden som den ska den tar vissa dubbelt när peakhour bonusen börjar kolla tråden de har skrivit.

Gör Setting rutan större också ser så fucking liten ut

Hur gör man med loggen så man markerar så kommer det i targets loggruta? Fanns i förra versionen.

Kan man ändra ljudet så den stönar när man får nytt mess? Vill höja den sexuella energin i rummet
Senast redigerad av OrtenGrabb163 2021-01-02 kl. 03:21.
2021-01-02, 04:19
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Mannen den räknar inte meddelanden som den ska den tar vissa dubbelt när peakhour bonusen börjar kolla tråden de har skrivit.

Gör Setting rutan större också ser så fucking liten ut

Hur gör man med loggen så man markerar så kommer det i targets loggruta? Fanns i förra versionen.

Kan man ändra ljudet så den stönar när man får nytt mess? Vill höja den sexuella energin i rummet
Kollar på peak hour-skiten, sånt måste ju fixas. Gör sugcentralen eller nåt av de andra rätt där?

Setting-rutan är nu resizable kingsize bre

Markerar man hamnar det i targets loggruta, iaf för mig. Vilken version kör du?

Du kan ändra ljudet till vad du vill i inställningarna under "Notification sound URL". Hittade soundtracket till Amirs liv, du kan använda denna länken: https://kattm.at/snabbcentralen/moan.mp3
2021-01-02, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Ingen jävel tvingar dig att sitta och logga skit i onödan. Du har totalt missförstått psykologin bakom dessa gubbar. Tror du de tänker så långt? Allt de har i huvudet är fitta. Vet du vad jag gör om jag ser att någon glömt logga? Jag loggar glatt (om jag känner för det) och sedan skriver jag till target att jag dansar naken. Du borde också göra det. Seså!

Ja så borde alla göra!
Men den sista idioten är inte född ännu!
Svenskar verkar ha någon form av anmälnings behov.
Efterlyst eller ring så golar vi är ett typexempel, folk hoppas så innerligt att kanske ha sett eller hört något så dom får prata av sej
2021-01-02, 07:57
Medlem
Citat:
Haha ok nej sugcentralen kommer faktiskt runt det - på ett riktigt fattigt sätt.

Sen att jag inte sköter om skriptet kan du se dig i stjärnorna efter. Snabbcentralen har ett riktigt git-repo på Bitbucket med en dev-version och en stabil så man kan följa utvecklingen, och en egen hemsida (https://kattm.at/snabbcentralen/). Har precis designat om hela skiten så basen i Snabbcentralen är ljusår förbi din fattiga Wish-version, vilket är anledningen till uppehållet i uppdateringarna. Hur ser förresten veckostatistiken ut i Sugcentralen denna veckan? Ser tomt ut va?

Kom tillbaka när du uppnåt något vettigt i stället för att sno nån annans 1000-radiga kodbas och sätta ditt eget namn på den och låtsas som att det är du som står för skiten. Tjuvajävel.

Till er som fortfarande väljer originalet: Den nya uppdateringen måste installeras på nytt! Gå till https://kattm.at/snabbcentralen/snabbcentralen.user.js så kommer installationen upp Inställningsdialogen är omdesignad från grunden, man kan nu mappa även t.ex. ctrl och skift för hotkeys, och räknaren räknar rätt även denna helg (vecka 53 i januari)!

Vet inte vad du är så aggressiv över. Mitt namn finns inte heller någonstans på scriptet.
Uppdatering till SUGCentralen kommer snart.
Ditt script visar ju inte ens medellängden på mess.
2021-01-02, 07:58
Medlem
Citat:
Kollar på peak hour-skiten, sånt måste ju fixas. Gör sugcentralen eller nåt av de andra rätt där?

Du kan ändra ljudet till vad du vill i inställningarna under "Notification sound URL". Hittade soundtracket till Amirs liv, du kan använda denna länken: https://kattm.at/snabbcentralen/moan.mp3

Yupp, sugcentralen räknar peak hour rätt.
Vet inte varför du försöker kasta skit till andra hela tiden, om du har problem så kan det lösas på andra sätt
Du får gärna kopiera hur SUGCentralen löser peak-hour skiten, ser att du inte har klarat av det
Senast redigerad av VectorD 2021-01-02 kl. 08:13.
2021-01-02, 11:12
Bannlyst
(FB) jobba-hemifran, online-skojare ??
Senast redigerad av SAnnInGSSEEKER 2021-01-02 kl. 11:51.
2021-01-02, 11:14
Medlem
Citat:

Visar ditt scripts rates för andra än JH?
2021-01-02, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VectorD
Yupp, sugcentralen räknar peak hour rätt.
Vet inte varför du försöker kasta skit till andra hela tiden, om du har problem så kan det lösas på andra sätt
Du får gärna kopiera hur SUGCentralen löser peak-hour skiten, ser att du inte har klarat av det

Jag har testat sugcentralen. När jag skriver i players eller targets logg och tabbar så hamnar jag i rullistan istället för på send knappen. Som en gammal man av vana blir det för krångligt att lära sig alla funktioner, jag vill egentligen bara se medellängden på meddelanden. De flesta kör väl med kortkommandon för logg, så det kanske kvittar för resten om man hamnar på send istället för rullistan när man tabbar. Kan du ändra detta, så att första tabbtrycket hamnar på send istället?
Och måste det vara svart där uppe? Så ovant att jag inte kan sluta kolla på ramen, skriver mycket långsammare haha.

Edit: Ser att så fort man refreshar sidan så raderas genomsnittslängden på meddelanden. Är det omöjligt att fixa så att den kommer ihåg det över en specifik period? 24h, en vecka? Och ha det som en egen stat bar?
Senast redigerad av NyttKontoLL 2021-01-02 kl. 11:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in