Citat:
Ursprungligen postat av
VectorD
Yupp, sugcentralen räknar peak hour rätt.
Vet inte varför du försöker kasta skit till andra hela tiden, om du har problem så kan det lösas på andra sätt

Du får gärna kopiera hur SUGCentralen löser peak-hour skiten, ser att du inte har klarat av det

Jag har testat sugcentralen. När jag skriver i players eller targets logg och tabbar så hamnar jag i rullistan istället för på send knappen. Som en gammal man av vana blir det för krångligt att lära sig alla funktioner, jag vill egentligen bara se medellängden på meddelanden. De flesta kör väl med kortkommandon för logg, så det kanske kvittar för resten om man hamnar på send istället för rullistan när man tabbar. Kan du ändra detta, så att första tabbtrycket hamnar på send istället?
Och måste det vara svart där uppe? Så ovant att jag inte kan sluta kolla på ramen, skriver mycket långsammare haha.
Edit: Ser att så fort man refreshar sidan så raderas genomsnittslängden på meddelanden. Är det omöjligt att fixa så att den kommer ihåg det över en specifik period? 24h, en vecka? Och ha det som en egen stat bar?