Citat:
Ursprungligen postat av
Bbobi
Vad menar du? Du loggar in 3 gånger under loppet på 30min? Får inget på 0,001 sekunder och loggar ut igen? Varför inte bara logga in och kötta på? Du får ju sitta en liten stund i kö om det inte finns något direkt meddelande direkt bara men sitter du på CC så har det ju funnits typ hela tiden?
Det är ju ingen guldgruva som vissa får det att låta som men visst tjänar man mer än 1kr på 2 dagar.
Alltså, jag trodde jag var tvungen att logga ut och in för att se om mitt konto har tilldelats nya meddelanden. Missförstod mailet jag fick av dem. Men upptäckte nyss att jag bara behöver refresh sidan.
Men hur som helst så gillar jag inte systemet, jag tycket de behöver uppdatera teknologin bakom hemsidan. Jag vill kunna få push notifications om när jag har ett nytt meddelande att svara på så att jag inte behöver sitta och vänta i evigheter. För det är ju faktist arbete att sitta och vänta, för jag kan ju inte göra något annat när jag väntar på fler meddelanden, och jag får inte betalt för att vänta.
Jag räknade att om man får betalt 500kr per 300 meddellanden och behöver 1 minut per meddelande (kan ju behövas om man måste läsa igenom chat historiken, osv), så tjänar man 100kr i timman vilket är inte så bra. Men man måste ju även lägga till tiden som går till att sitta och vänta på nya meddelanden, och då får man ju plötsligt bättre betalt att flytta till kina och sy strumpor.