Citat:
Ursprungligen postat av
kakburk
Diskussionen gäller fortfarande det som användaren skrev om vittnenas påstådda fabricerade bevis.
Citera inte mig om du inte klarar att svara på det, då är det bättre att du är tyst när de vuxna pratar.
Jag kan säga det igen. Man har fabricerat vittnen och bevis som man inte VÅGAR sätta i en domstol.
Man viftar med papper om det , men när det var dags att höra vittnen så var det inte aktuellt längre.
Det viftas med tusentals vittnen angående valfusk, men inte EN endag gång har Team Trump stått i rätten och sagt att vi är här för valfusk, varsågod och hör våra vittnen. Inte en enda gång.
Istället har man svamlat och dragit tillbaka att det handlar om valfusk.
Du tycker det här är normalt? För oss normala som tänka så ringer det en halv miljon
alarmklockor att majoriteten av dessa vittnena har sett något men det har inte varit något valfusk dem har sett. Resten är fabricerat.
När vi ändå pratar om fabricerade bevis, var fan håller er server hus från raiden i Frankfurt där CIA chefen blev arresterad och 5 SWAT soldater blev skjutna till döds av CIA agenter. Som sen , utan att någon av dem dog, gav upp och gav dem servern.
Jag kan tala om var den är. På Mars, tillsammans med Kraken, Staken, Braxen, Laken eller vad vad fan man skulle släppa lös.
Detsamma gäller den hemliga vattenstämpeln som var the smokinig gun första veckan . Trump hade i hemlighet vattenstämplat alla valsedlar för man visste det skulle fuskas. BUSTED, BREAKING NEWS, POOF, BANG fick vi höra och att valet skulle ogiltigförklaras.
Vad hände? Blev det ens en liten fis någonstans ?