Citat:
Ursprungligen postat av
AreYouBack
Tjaa, varför får de inte komma till rätten, svära på bibeln och avge vittnesmål? Vad är det för krafter som inte önskar den utgången kan man fråga sig. Tänk er att en familjemedlem till er blir mördad och rätten ger er fingret.
Touche.
Du fick mig där, bra poäng kära 20 åring.
En liten fråga. ifall vittnena ska komma till rätten och avge vittnesmål,så antar jag att det sitter någon på de anklagades bänk?
Säg mig. Vem eller vilka har dessa vittnen pekat ut som de ansvariga för valfusk?
(retorisk fråga. Skulle dessa vittnen peka ut någon för valfusk så begår de mened och riskerar enorma miljon skadestånd för sina lögner. Därmed är deras vittnesmål obetydliga)
Vidare säger Trump kampanjen att massivt valfusk har skett. Genom elektroniska röstmaskiner i 5 delstater.
Detta är ett allvarligt brott. Jag antar att FBI eller justitiedepartementet fått in en anmälan om trasiga elektroniska maskiner.
Säg mig. Har du en kopia på någon av dessa anmälningar?
(retorisk fråga. Inte ens cirkustältskonferencierna giuliani , Powell, Lin wood, skulle lämna in en criminal complaint utan bevis. Och riskera att bli uteslutna från advokat samfundet)