2021-01-01, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av initieramig
Är du tokig människa? Det är inte 1959 längre, steget mellan komplimang och rått övergrepp är så tunn att den numera är obefintlig. Om Malin upplever dig sexuellt trakasserad är hon det så.klart. Förövaren har inte tolkningsföreträde!!!
Om Malin upplever sig sexuellt uttittad så kan hon välja att inte klä eller bete sig sexuellt utmanande. Hon behöver inte göra en story av det.
Citera
2021-01-01, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronnebyfredde
Huvudet på spiken. Den här tråden är full av svärjisar som lever i sina filterbubblor och tror att sexuella trakasserier bara är något som invandrare sysslar med. Konstigt då att SD har sådana problem att locka unga kvinnor.
Det där stämmer inte och vi har mängder med statistik som stödjer det. T.ex. begår 3% män brott. När vi tittar på våldtäkter, sexuella trakasserier och andra kvinnoförnedrande brott är invandrare från MENA kraftigt överrepresenterade ala 20 - 80%. Kultur väger alltså tungt över kön.

Ironin är fullkomlig när du pratar om filterbubblor. Statistiken är lätt åtkomlig för dig med internet och hade du verkligen brytt dig hade du kollat upp det. Men du bryr dig egentligen inte, du vill bara verka duktig och passa in med strömmen. Sätt dig ned och googla lite kring skandinavisk brottsstatistik så kan du t.ex. läsa att 84% av alla överfallsvåldtäkter i Norge utförs av specifikt afghanska män.

Sen finns där många sviniga svenska män och kvinnor som dricker för mycket och beter sig illa på klubben och det är också ett stort problem. Har flertalet gånger haft både äckliga och snygga kvinnor som klänger och tafsar på mig och har sett män göra samma sak mot kvinnor.
Citera
2021-01-01, 11:02
Medlem
negrofobens avatar
Stor humor då Pk-media mörkar och tror att svensken ska tro att det handlar om inavlade dalmasar!
Alla med IQ högre än skostorleken fattar ju att det handlar om negrer och blattar!
Citera
2021-01-01, 11:37
Avslutad
Hedemora är speciellt med raggarbilar som far runt (svenskar), raggarkulturen har en dålig kvinnosyn.

Finns den sjukt låga och slitna BMW 5-serie från 90-talet kvar i trafik?

Kulturen är bilar, skoter, jakt, hockey, snus.

De flesta jag pratat med, män som kvinnor är trevliga men jag tvivlar inte på att här finns nog med män som efter generationers odling av machokultur gått över styr, Och den enskilde caféägare får lida
Citera
2021-01-01, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
SD har blivit tre gånger större i Hedemora på två val så
det finns all anledning att titta på dessa individer som
påfallande ofta är inavel från landsbygden och kanske inte riktigt
förstår hur man uppvaktar någon utanför släkten.

SD:are har ju dessutom ett gruppbeteende som vi kan märka av inte minst här på FB.
Hahahaha
Näe, här är det med all säkerhet vänstern import apor som härjar, likt de härjar i samtliga samhällen runt i vårt avlånga land. Vad det kommer till inavel så är det ju vida känt att dessa apor, sandapor och bergsapor är en produkt av generationer av kusingifte, det vet du med, men har svårt att ta till dig då du är en av vänsteräcklen som sett till att vi numera har ett samhälle där kvinnor inte kan röra sig fritt i samhället utan att bli tarushade osv
Citera
2021-01-01, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
"ursinningslöst", det begreppet har du hittat på själv.
Finns bara ursinnigt alternativt urskiljningslöst.
Kanske bägge alternativen kan vara tillämpliga i sammanhanget?
Typiskt vänsterblivna, så snart argumenten tryter går man över till personangrepp och leker ord polis, kom igen nu, bättre kan du, eller?
Citera
2021-01-01, 12:15
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt55
Om Malin upplever sig sexuellt uttittad så kan hon välja att inte klä eller bete sig sexuellt utmanande. Hon behöver inte göra en story av det.

Jag måste fan bara undra om du är så jävla puckad på riktigt, eller gör du dig till?
Man ska väl FAN få lov att gå naken som kvinna, utan att något inavlat jävla helvete med två fungerande hjärnceller tar sig ton....

Vederbörande får väl börja bära med sig machete, kan tänka mig att alla gärningshen:arna backar fortare än fan om hon börjar veva.

Skulle vara intressant att få veta korrekt etnicitet på dessa gossar..
Senast redigerad av HighwayDelight 2021-01-01 kl. 12:19.
Citera
2021-01-01, 12:21
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Hahahaha
Näe, här är det med all säkerhet vänstern import apor som härjar, likt de härjar i samtliga samhällen runt i vårt avlånga land. Vad det kommer till inavel så är det ju vida känt att dessa apor, sandapor och bergsapor är en produkt av generationer av kusingifte, det vet du med, men har svårt att ta till dig då du är en av vänsteräcklen som sett till att vi numera har ett samhälle där kvinnor inte kan röra sig fritt i samhället utan att bli tarushade osv

Uppenbarligen är det spännande med multikulti, och en del as vet inte hur snabbt de ska hinna vara hjälte.
Skitsamma om säkerheten äventyras, här finns ryggdunkningar att hämta.
Vore ju TRÅKIGT om deras egna döttrar blir berikade, blir väl annat ljud i skällan då, eller får de härdsmälta o ska börja starta "antirasism"-kampanjer o skit?
Citera
2021-01-01, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronnebyfredde
Ja tänka sig att det är skillnad på om en person som närmar sig på ett sexuellt sätt är någon du är attraherad av. Vissa personer som tycker att kvinnor ska vara allas egendom och menar således att kvinnor är inkonsekventa när de ratar "fula" killar. Konceptet är egentligen jätteenkelt om man förstår innebörden av samtycke. Att någon slåss i en boxningsring betyder inte att det är okej för vem som helst att slå till dem på gatan, visst? Önskar att fler killar hade kunnat tillämpa detta tänk.
Problemet är inte att kvinnor ratar fula killar utan att de låter snygga killar bete sig som skithögar.
Det bli ju då en form av hyckleri där de säger att män är svin som kommer fram och är väldigt påflugna.
Men tillåter helt främmande män att leka rövare och taffsa hej vilt för att de ser bra ut.
Många gånger så tycker de inte om att den snygga mannen beter sig på de sättet men låter dom hållas för att de ser bra ut.
Den snygga killen kan alltså köra på trotts att han inte förstår de sociala signalerna och lyckats.
De fula killarna med samma sociala problematik ser kvinnoras reaktion och tror att beteendet är ett vinnande koncept då kvinnorna tillåter det och kanske går hem med killen😉

Kvinnorna har med andra ord själva ett ansvar när de tillåter ett beteende som de egentligen inte tycker om men tillåter för att killen är snygg.
Lösningen är enkel var konsekvent mot dåligt beteende oavsett om killen ser bra ut eller inte annars så är du med och uppmuntrar dåligt beteende.
Detta tänk bör ju gälla i alla situationer oavsett om man är på krogen, jobbet eller med familjen.
Om man som chef eller anställd tillrättavisar dåligt beteende hos hälften men inte övriga pga ens sociala relation till dom, kön, utseende etc så är det ju upplagt för kaos om man inte ens klarar av att vara konsekvent.
Citera
2021-01-01, 12:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag måste fan bara undra om du är så jävla puckad på riktigt, eller gör du dig till?
Man ska väl FAN få lov att gå naken som kvinna, utan att något inavlat jävla helvete med två fungerande hjärnceller tar sig ton....

Vederbörande får väl börja bära med sig machete, kan tänka mig att alla gärningshen:arna backar fortare än fan om hon börjar veva.

Skulle vara intressant att få veta korrekt etnicitet på dessa gossar..
Vem är det som är dum eller hjärntvättad av dig och mig...?
Män måste väl för FAN också få gå nakna med ståkukar och handla av Malin i så fall, tycker du inte?
Citera
2021-01-01, 14:36
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Skitprat, det är ingen på småorter som beter sig på så sätt. Anledningen är att folk känner och känner igen varandra. Så dra din skitskröna på annat håll.

Hmm, vad faan vet du om detta, ditt mongoarsel?! Läste du att jag vuxit upp i slikt samhälle och har hört skiten med egna öron? Det är ju just pga. att man känner varandra som gör att man tillåter den andre att bete sig som en amöba. Sedan struntar väl jag i vad du tycker om hörsägen - för mig är det fakta och du behöver inte tro mig. Jag bryr mig inte om vad random användare på Flashback tycker. Haha, snubben trodde han var viktig...

"Männen" i Hedermora är patrask då de låter detta fortgå, inget annat! Hur kan man lyssna på detta och inte agera? Kvittar vilken etnicitet äcklena har - vågar man inte ingripa om det är en babbe, eller? Eller, en vit frände? I vilket fall är det ett patetiskt och fegt beteende av alla inblandade pojkar/"män" i Hedemora - trodde dalmasar var mer hårda än så. Det är en ting att inte köpa all HBTQ-trams och feminism - en helt annan att trakassera tjejer och kvinnor! Ytterst fegt och utövas enkom av mentalt retarderade kretiner...

Ta tag i detta nu, män av Hedemora - eller må ni för alltid bli förknippade med ert svek!
Citera
2021-01-01, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Så unga män skulle ha en så radikalt olika kvinnosyn, för att de arbetar på en mansdominerad arbetsplats?

Det är väl främst folk som vuxit upp där som arbetar i garpenbergsgruvan. Och de skulle alltså hålla på och stalka och vilja köpa sex
av tjejerna som de förmodligen gått i plugget med. Det låter importerat detta

Ja för att det är bekanats bekanta med samma stuk som anställdes på sådana platser.

Kolla trådar om LKAB, samma tendenser där med anställda drägg.

Ja men inte nog direkt män som de gått i plugget med, äldre äckel gubbar som har en något sned syn på sig själva och kvinnor så.

Jag har själv sådana bekanta där så jag vet mycket väl om vad det är för folk och vilken mentalitet de har.

Jag vill dock också understryka att under en del år så har en viss sorts tjejer jobbat där på mackarna. Signaler kan misstolkas från dessa med.

Sådels, alla inblandade är idioter i en skithåla som Hedemora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in