2020-10-27, 00:47
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Tycker mnga lter direkt packade nr dom ringer! fr mycket sprit och fritid i stugan p lderns hst.
Citera
2020-10-27, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSlyFoX
Tycker mnga lter direkt packade nr dom ringer! fr mycket sprit och fritid i stugan p lderns hst.
Men det r ju fr att 80% av de som ringer in r pensionrer med inget bttre fr sig n att dricka sprit och reta upp sig p saker.
Citera
2020-10-27, 03:46
Bannlyst
Man saknar ju Tppas, jklar vad bra han hll ttt mot rasisterna!
Tppas r faktiskt ett bevis fr hur media agerat med resonemanget "vi skriver inte sdant som spr p rasismen".
Citera
2020-10-27, 06:51
Medlem
mryellowmans avatar
Min stereotypa bild av ring P1 r att de rings ned av 40-talister med bekrftelsebehov.

Brukar dock bara hra ngon minut av det innan jag fr lust att beg harakiri med diskborsten.
Citera
2020-10-27, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Om jag mentaliserar mig i det tillstnd som mste krvas fr att jag ringer in till extremistiska SR och zigenaren Pashalido s mste jag vara extremt av banan. Jag vet inte huruvida du gillar att gra dig sjlv till tlje, men jag undviker det om jag kan.
Det hr r bara ett vanligt radioprogram i SR som inte r srskilt extremt. Det r bttre att du inte anvnder nedsttande vrdeord om andra mnniskor.

De som r extremt av banan klarar inte att gra ett sdant samtal s jag tycker tvrtom. Och jag erknner: Jag skulle inte klara det sjlv. De som vgar att ringa p ett trevligt stt, det r de som r starka och duktiga. Jag ser upp till dem.

Det kan vara s att SR r ett av vrldens bsta radiobolag.
Citera
2020-10-27, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSlyFoX
Jag tycker tvrtom. Det r sllan ngon r alkoholpverkad.
Citera
2020-10-27, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHussler
Man saknar ju Tppas, jklar vad bra han hll ttt mot rasisterna!
Tppas r faktiskt ett bevis fr hur media agerat med resonemanget "vi skriver inte sdant som spr p rasismen".
Ja Tppas var s bra! Nr han ledde programmet var det vldigt mycket bttre! Saknar honom totalt.
Citera
2020-10-27, 12:47
Medlem
psykosnyckels avatar
Iom IoT kan man ringa en kastrull snart. mycket roligare lyssna vad den har att sga & varfr spelar de aldrig death metal? sover alla vi death metal lyssnare nr P1 snder? ta Enya & stoppa upp henne i hcken.
Citera
2020-10-27, 21:31
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solfreja
Ja Tppas var s bra! Nr han ledde programmet var det vldigt mycket bttre! Saknar honom totalt.

Hur var det bttre? fr att han var en kommunist-marxistisk versittare som resten av svenska journalistkren? helt vrdels! ville jmt avsluta nr samtalen med sikter som inte passade honom dk upp eller nr han blev verbevisad!

hr r ett mycket bra exempel p hur han och hans okunniga ego blir krossat! men som sagt finns det mnga fler...

https://youtu.be/UMNPNwRdh1Q
Senast redigerad av TheSlyFoX 2020-10-27 kl. 22:05.
Citera
2021-01-01, 10:36
Medlem
Har ringt flera gnger och varit med i Ring P1.
Pratat med T Tengby och Tppas ven om det
var flera r sen nu. Man mste vara fokuserad
p sitt mne fr tiden r kort. Tycker det r OK.
Visst finns de de som r terkommande men oftast
r det nya inringare och mnen. Numera r det
kvinnor som leder de mesta sndningarna. Finns
mnga som r mycket bra. Alexandra P behvs
ocks fr att motverka rena rasister. En gng tog
jag upp feminismen som jag tyckte har gtt fr
lngt. D fick jag hundbajspsar i min brevlda
och brev/kort med posten som nskade mig illa.
S ANVND INTE ERA EGNA NAMN utan ett fejk.
Det gr jag numera.
Senast redigerad av Japanskrapan 2021-01-01 kl. 10:40.
Citera
2021-08-16, 09:43
Medlem
Flus avatar
En uppenbar bluffare ringde in idag under namnet Kalle Wallenberg.
Namnet r, har jag fr mig, lnat frn tv-serien Tusenbrder dr Jakob Eklunds karaktr kallar sig det.
Citera
2021-08-26, 11:05
Medlem
Lysna p Ring P1 ca 3 min in i programet s fr ni lysna p en tossig kvinna som p str sig ha ftt en Gudomlig uppenbarelse att en mngd kraftdammar i Norrland ska sprngas lite oklart men det verkar som att Ryssar ligger bakom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in