• 1
  • 2
2020-10-26, 23:33
Medlem
Jag har med stigande frvning lyssnat p detta program. Mnga vettiga personer men ocks jttemystiska stolpskott. Jag lever nog i en alldeles egen vrld fr jag trffar aldrig sna stolpskott i verkligheten. n. Hur vanligt r det egentligen? Har jag haft tur som sluppit mta dessa mnniskor? Bor jag p en plats dr de r sllsynta (storstad)?
Citera
2020-10-26, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solfreja
Jag har med stigande frvning lyssnat p detta program. Mnga vettiga personer men ocks jttemystiska stolpskott. Jag lever nog i en alldeles egen vrld fr jag trffar aldrig sna stolpskott i verkligheten. n. Hur vanligt r det egentligen? Har jag haft tur som sluppit mta dessa mnniskor? Bor jag p en plats dr de r sllsynta (storstad)?
Det r en viss sorts mnniskor som ringer in till den dr typen av program ocks. Ring Swebbtv r likadant.
Citera
2020-10-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solfreja
Tnk dig sjlv sitta inne med drivkraften att ringa in: visst mste du vara vldigt mrkligt lagd?
Citera
2020-10-26, 23:38
Medlem
Det knns verkligen som att det mste finnas en trd om Ring P1.
Citera
2020-10-26, 23:47
Medlem
Jordgubbes avatar
Jag tror inte heller det bidrar till den intellektuella spnstigheten att de frst ftt dra sin story fr vxeln dr den har genomgtt PK-filtrering av en stab av kulturvetare som inte frsttt mycket ver goddag yxskaft-niv, sen har de ftt vnta i telefonk medan morgonkaffet kallnat och med strnga frmaningar om att stnga av radion fr att undvika rundgng dvs i total tystnad, och till sist kopplats fram men vid det laget nstan glmt vad de skulle sga.
Citera
2020-10-26, 23:53
Medlem
sommarlovs avatar
Det finns en anledning till att programmet kallas fr "forum fr rttshaverister"!
Citera
2020-10-27, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Tnk dig sjlv sitta inne med drivkraften att ringa in: visst mste du vara vldigt mrkligt lagd?
Hur d? Hur menar du? Knner du att det krvs mycket energi och mod fr att ringa in? Jag fr vl erknna att jag sjlv inte skulle klara av ett sdant samtal.
Citera
2020-10-27, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Hur d? Hur menar du? Knner du att det krvs mycket energi och mod fr att ringa in? Jag fr vl erknna att jag sjlv inte skulle klara av ett sdant samtal.
Om jag mentaliserar mig i det tillstnd som mste krvas fr att jag ringer in till extremistiska SR och zigenaren Pashalido s mste jag vara extremt av banan. Jag vet inte huruvida du gillar att gra dig sjlv till tlje, men jag undviker det om jag kan.
Citera
2020-10-27, 00:09
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Det r vl ngra personer som r med i mer eller mindre varje program och har ngot att sga om alla dessa mnen.
Vissa av dessa r riktiga stolpskott och andra bara ensamma.
Citera
2020-10-27, 00:23
Moderator
Ruskigbusss avatar
Censur och yttrandefrihet --> Medier och journalistik
/Moderator
Citera
2020-10-27, 00:24
Medlem
Dofternas avatar
Jag har ringt Ring P1 20-25 gnger.
Citera
2020-10-27, 00:36
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag har ringt Ring P1 20-25 gnger.
Att du inte frtljer mer indikerar att (A) du tillhr trdstartarens "kategori tv", eller (B) att du skmtar aprillo.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in