• 1
  • 2
2020-10-26, 23:33
Medlem
Jag har med stigande förvåning lyssnat på detta program. Många vettiga personer men också jättemystiska stolpskott. Jag lever nog i en alldeles egen värld för jag träffar aldrig såna stolpskott i verkligheten. Än. Hur vanligt är det egentligen? Har jag haft tur som sluppit möta dessa människor? Bor jag på en plats där de är sällsynta (storstad)?
Citera
2020-10-26, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solfreja
Jag har med stigande förvåning lyssnat på detta program. Många vettiga personer men också jättemystiska stolpskott. Jag lever nog i en alldeles egen värld för jag träffar aldrig såna stolpskott i verkligheten. Än. Hur vanligt är det egentligen? Har jag haft tur som sluppit möta dessa människor? Bor jag på en plats där de är sällsynta (storstad)?
Det är en viss sorts människor som ringer in till den där typen av program också. Ring Swebbtv är likadant.
Citera
2020-10-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solfreja
Tänk dig själv sitta inne med drivkraften att ringa in: visst måste du vara väldigt märkligt lagd?
Citera
2020-10-26, 23:38
Medlem
Det känns verkligen som att det måste finnas en tråd om Ring P1.
Citera
2020-10-26, 23:47
Medlem
Jordgubbes avatar
Jag tror inte heller det bidrar till den intellektuella spänstigheten att de först fått dra sin story för växeln där den har genomgått PK-filtrering av en stab av kulturvetare som inte förstått mycket över goddag yxskaft-nivå, sen har de fått vänta i telefonkö medan morgonkaffet kallnat och med stränga förmaningar om att stänga av radion för att undvika rundgång dvs i total tystnad, och till sist kopplats fram men vid det laget nästan glömt vad de skulle säga.
Citera
2020-10-26, 23:53
Medlem
sommarlovs avatar
Det finns en anledning till att programmet kallas för "forum för rättshaverister"!
Citera
2020-10-27, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Tänk dig själv sitta inne med drivkraften att ringa in: visst måste du vara väldigt märkligt lagd?
Hur då? Hur menar du? Känner du att det krävs mycket energi och mod för att ringa in? Jag får väl erkänna att jag själv inte skulle klara av ett sådant samtal.
Citera
2020-10-27, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Hur då? Hur menar du? Känner du att det krävs mycket energi och mod för att ringa in? Jag får väl erkänna att jag själv inte skulle klara av ett sådant samtal.
Om jag mentaliserar mig i det tillstånd som måste krävas för att jag ringer in till extremistiska SR och zigenaren Pashalido så måste jag vara extremt av banan. Jag vet inte huruvida du gillar att göra dig själv till åtlöje, men jag undviker det om jag kan.
Citera
2020-10-27, 00:09
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Det är väl några personer som är med i mer eller mindre varje program och har något att säga om alla dessa ämnen.
Vissa av dessa är riktiga stolpskott och andra bara ensamma.
Citera
2020-10-27, 00:23
Moderator
Ruskigbusss avatar
Censur och yttrandefrihet --> Medier och journalistik
/Moderator
Citera
2020-10-27, 00:24
Medlem
Dofternas avatar
Jag har ringt Ring P1 20-25 gånger.
Citera
2020-10-27, 00:36
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag har ringt Ring P1 20-25 gånger.
Att du inte förtäljer mer indikerar att (A) du tillhör trådstartarens "kategori två", eller (B) att du skämtar aprillo.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in