Citat:
Ursprungligen postat av
JustLikeMoney
I VKs berättelse så finns det ändå en liten logisk förklaring, men du har rätt ändå. Det pekar ändå kanske mot att VK faktiskt håller i rullen. Men det är CÖ som är mördaren och den psyiska misshandlaren ändå, i min mening.
CÖ är fullblodspsykopat så livstid är givet. Vill ändå tro att VK får mildare. Han har ju varit totalt styrd vilket kan bevisas på flera sätt.
Båda ljuger dock, håller med!
Jag håller med i mycket, men jag kan ochså känna att varför människor vill ha mildare straff på VK är för att man är mer besviken på VK än på CÖ. Besviken är egentligen fel ord att använda men jag hittar inget bättre ord just nu.
VK hade ju liv många killar skulle vilja ha, han har ett bra jobb, en söt flickvän som älskar honom och dessutom vill ha barn med honom, en omtänksam mamma, verkar bara ha saknat en bra killkompis som han kunde hänga med, hade han haft det, tror jag inte han hade hängt med på dom bestialiska morden.
CÖ är ju en dåre av rang, mytoman, en extremt obehaglig människa som förr eller senare hade strulat till det ändå, jag kanske bara svamlar men det är lite så jag känner.