Citat:
Ursprungligen postat av
Returpapper
Gruvdräggen finns inte kvar längre. Gruvorna är stängda och på 10-15 år har invandringen spätt på med enorma mängder invandrare, flyktingar, barn från Iran med rötter i Afghanistan.
Mannsöverskottet har säkert ökat med 20% enheter på dessa år. Den svenska uppfostran vi fått är i absolut underläge.
Men det märkliga är att det vänsterfeministiska förnekelsen fortfarande är så stark. Men det är ett gruppfenomen. En kvinna vågar aldrig gå emot sin grupp och ha en egen uppfattning. Sanningen får ge vika om alternativet är att bli utfryst ur gemenskapen.
Som svensk man förstår man det inte, absolut inte. Efter nyår ska jag ta mig en tur till Hedemora och insupa atmosfären på någon av stadens kaféer.
Jag har sett på andra små dalaorter att det även finns svenska gubbkaféer. Där samlas ortens 60+ jo de blir arbetslösa tidigare där, samlas för en fika. Men deras intresse för fitta är avsomnat och dött det är de andra unga arbetslösa, det importerade bidragsklientelet som är problemet.
Det arbetar fortfarande en drös med tvivelaktiga individer uppe i Garpenberg.
De här männens syn på saker är minst sagt annorlunda än hos sedvanliga svenska etniska män i samma ålder på andra håll.
Så det finns äckel kvar än. Kanske rör det sig här om utlänningar, men som jag erfarit sedan tidigare år, så finns och fanns det, en drös män som verkligen inte är smidiga i sina sätt att utrycka sig mot de unga tjejerna på just mackarna.
Jag vet hur drevet går här på fb mot babbar, i all största allmänhet är deras påverkan och deltagande ofta relevant, men i just denna frågeställning misstänker jag att det kan främst röra sig om dessa svenska drägg.