Citat:
Som i min krets f, eks ?
i min krets finns det ingen jag känner som är här eftersom det är ett anonymt forum...
bara för att informera dig om att jag skrev som jag gjorde eftersom det är sant...
Har jag någonsin nämnt T-E eller något om henne på FB?
var det ont att läsa eller?
tar dig lite högtidligt i den här tråden innan du bjuder på nya takter...
kom med fakta då, jag har pressat in något fakta här ikväll och ser att TT`s system fungerar bra för att undvika att läsa det...
trevlig taktik
i min krets finns det ingen jag känner som är här eftersom det är ett anonymt forum...
bara för att informera dig om att jag skrev som jag gjorde eftersom det är sant...
Har jag någonsin nämnt T-E eller något om henne på FB?
var det ont att läsa eller?
tar dig lite högtidligt i den här tråden innan du bjuder på nya takter...
kom med fakta då, jag har pressat in något fakta här ikväll och ser att TT`s system fungerar bra för att undvika att läsa det...
trevlig taktik

Du tilhører en krets, en gruppering, som foraktelig kaller meningsmotstanderne TT. Jeg har aldri sagt, eller ment, at dere kjenner hverandre personlig. Flere i denne kretsen, denne grupperingen, jeg har ikke nevnt deg spesielt, har ingen motforestllinger mot å rette grove beskyldninger mot fx MB. Dette er for så vidt greit, men da må det også tåles at lyset rettes mot andre vitner. Jeg tror det er stadig flere brukere som undrer seg over dette. Forsøkene på å rette søkelyset bort fra eks-svogeren, har ført til det motsatte av den ønskede effekten. Det er trolig flere brukere som undrer seg: Hvorfor i all verden skal man ikke diskutere eks-svogerens rolle? Kan han han være mere enn et vitne? Er man engstelig for at en eventuell mistenksomhet mot eks-svogeren, kan ta mistanken bort fra TH? Og jeg kan gjenta meg selv: Det var et hemmelighetskremmeri rundt hvilken forening AEH var tilsluttet. Dette ble etter hvert så påfallende, at jeg begynte å lure på hva som lå bak. PM-etterforskerne forsøkte lenge å skjule denne kunnskapen, men som så ofte ellers, kommer fakta på bordet. Årsaken til at dette ble forsøkt skjult, tror jeg skyldtes at man var engstelige for at tilknytningen til AA, skulle sverte hennes minne. Eller at noen kanskje ville forsøke å så tvil om vitnenes troverdighet, pga dere avhengighetsproblematikk. Hvis mine antakelser er riktige, er det trist å se at disse menneskene ikke bare har en rusproblematikk å håndtere, de må i tillegg takle en god del fordommer.