2020-12-30, 13:32
Medlem
sankmarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Hon säger att det är två personer, eller hur? Vem är då den andre? Och varför har han/hon inte bekräftat att det är SE som går bredvid?

"Den äldre mannen kan hon beskriva"

Halsduk och rock. Har för mig att du sagt det fanns hundratals män klädda på det viset. Nu är det alltså säkert att det är SE?

Men nu pratar vi om en specifik plats och en specifik tid. Vem skulle det annars vara som kommer exakt där Engström säger sig vara och borde vara? Äldre och i samma klädsel som Engström.
Citera
2020-12-30, 13:33
Medlem
sankmarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
Ja inte tror jag mindre på SE som GM efter att lyssnat på detta. Intressant också det där så kallade utpekandet av CP som en del hävdar att YN gjort.

Ja, hon verkar vidhålla det. Rörelsemönster och kropp verkar hon tycka stämmer mer mot CP.
Citera
2020-12-30, 13:34
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sankmark
Ja, hon verkar vidhålla det. Rörelsemönster och kropp verkar hon tycka stämmer mer mot CP.
Lyssna en gång till.
Citera
2020-12-30, 13:35
Medlem
Citat:
Ja inte tror jag mindre på SE som GM efter att lyssnat på detta. Intressant också det där så kallade utpekandet av CP som en del hävdar att YN gjort.

Lägg märke att hon säger att hon inte såg mannens ansikte och hon gjorde inget uttalande om vem mannen skulle vara frånsett att han sprang tungt och hade en rätt stor kropp
Intressant är att hon kände sig lite förföljd, precis som Ulf Lingärde tyckte sig vara och Anna Hages mystiska möte med mannen på Cafeet som hon trodde var en militär.
Citera
2020-12-30, 13:37
Medlem
Citat:
Men nu pratar vi om en specifik plats och en specifik tid. Vem skulle det annars vara som kommer exakt där Engström säger sig vara och borde vara? Äldre och i samma klädsel som Engström.

"Vem skulle det annars vara som kommer exakt där Engström säger sig vara och borde vara?

Engström säger att han kommer gående ensam. Det går inte ihop med Hages version. Vem talar sanning? Omvänt kan man ställa sig frågan vem YN möter som är klädd i rock och har en väska? Vid en specifik plats och tid.
Senast redigerad av Makarov.24 2020-12-30 kl. 13:40.
Citera
2020-12-30, 13:40
Medlem
sankmarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
"Vem skulle det annars vara som kommer exakt där Engström säger sig vara och borde vara?

Engström säger att han kommer gående ensam. Det går inte ihop Hages version. Vem talar sanning? Omvänt kan man ställa sig frågan vem YN möter som är klädd i rock och har en väska? Vid en specifik plats och tid.

Hon säger ju själv att hon är osäker på kvinnan. Den äldre mannen kn hon däremot beskriva.
Citera
2020-12-30, 13:41
Medlem
Citat:
Hon säger ju själv att hon är osäker på kvinnan. Den äldre mannen kn hon däremot beskriva.

Fast hon är säker på att det är två personer. SE säger att han går själv.
Citera
2020-12-30, 13:44
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Lägg märke att hon säger att hon inte såg mannens ansikte och hon gjorde inget uttalande om vem mannen skulle vara frånsett att han sprang tungt och hade en rätt stor kropp
Intressant är att hon kände sig lite förföljd, precis som Ulf Lingärde tyckte sig vara och Anna Hages mystiska möte med mannen på Cafeet som hon trodde var en militär.
Framför allt intressant observationen om den fladdrande rocken och den lilla handledsväskan som mannen försökte stoppa ner något i. Detta i kombination med att SE gått upp i rök för att senare väldigt chockad dyka upp på Skandia, det räcker långt för mig. Åtminstone i brist på andra konkreta uppslag, då bortser jag ifrån konspirationsteorierna som blir "spekulativa ju närmare brottsplatsen man kommer", som en klok man uttryckte det.
Citera
2020-12-30, 13:48
Medlem
Citat:
Framför allt intressant observationen om den fladdrande rocken och den lilla handledsväskan som mannen försökte stoppa ner något i. Detta i kombination med att SE gått upp i rök för att senare väldigt chockad dyka upp på Skandia, det räcker långt för mig. Åtminstone i brist på andra konkreta uppslag, då bortser jag ifrån konspirationsteorierna som blir "spekulativa ju närmare brottsplatsen man kommer", som en klok man uttryckte det.

Jodå, men nu hade hon ju chansen att säga att hon såg SE men det gjorde hon inte.
Varken du eller jag kan veta vem hon såg om vi bara vet att personen hade lång mörk rock och att han/hon fipplade med en mindre väska.
Citera
2020-12-30, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Jodå, men nu hade hon ju chansen att säga att hon såg SE men det gjorde hon inte.
Varken du eller jag kan veta vem hon såg om vi bara vet att personen hade lång mörk rock och att han/hon fipplade med en mindre väska.

Ingen kan veta och det är därför vi spekulerar. Att utesluta SE som var klädd i mörk rock och hade handledsväska är i mina ögon märkligt.
Citera
2020-12-30, 13:50
Medlem
sankmarks avatar
Citat:
Lyssna en gång till.

ja YN säger om CP, "hans stil, den sävlige rörelsen, sättet han gick på och hans kroppshydda påminner om mannen på DBG"

...eller hur lyssnar du?
Citera
2020-12-30, 13:57
Medlem
Citat:
ja YN säger om CP, "hans stil, den sävlige rörelsen, sättet han gick på och hans kroppshydda påminner om mannen på DBG"

...eller hur lyssnar du?

Fast hon pekar inte ut honom så det bör inte vara CP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in