God morgon kra vnner. Hoppas ni fr vila ut nu i mellandagarna.
Nummer 113, en 28-rig gymnasielrare. Smst, normallng, varken smal eller knubbig, med halvlngt brunt hr.
Vi trffas ganska tidigt. Initialt r jag inte imponerad. Visst, hon r ngot st, men verkar vara lite skadad av lraryrket och har en framtoning som fr henne att framst som ldre n sina r. Dessutom r hon egentligen inte tillrckligt smal fr mig. Det hr blir nog ett tidigt avslut, tnker jag, men vi tar ett glas och ger oss av p promenad.
Det r fortfarande tidigt och vi r redan ganska berusade. Vi gr frbi en butik som sljer sexleksaker och uttrkad som jag r brjar jag ta upp det som mne.
r det snt snusk du hller p med? Hon fnissar och pstr att hon aldrig anvnt ngra leksaker. Jag tar ett fast grepp om hennes rumpa genom byxorna, och hon r mottaglig. Hon r uppenbarligen kt p tanken.
D mste vi prova.
Ett vibratorkp och tjugo minuter senare r vi uppe i min lgenhet. Efter att vi tvttat hnderna och tagit av oss ytterklderna brjar jag direkt smeka hennes kn genom byxorna, och drar snart ner hennes byxor och trosor. Jag smakar p hennes kn och ber henne ta fram vibratorn vi nyss inhandlat. Efter att snabbt ha satt in batterier i vibratorn stter jag p den och brjar stimulera hennes klitoris med de intensiva vibrationerna. Hon stnar.
Med klderna av och hennes stora brst blottade inleder vi snart ett ganska intensivt knull i min sng med hrt pumpande i frmst doggy och missionren men ven en del ridande, med inslag av vibratorn bitvis fr kad effekt. Jag trycker ltt in ett finger i hennes tva och lter henne suga av det upprepade gnger. Jag spottar henne i ansiktet och suger p hennes fina brst. Snart suger hon av mig tappert, inte med finess men bevisligen mycket inspirerad av det klassiska porrblowjobet, d det r ljudligt och intensivt, med mycket saliv. Frsks ven p lite deepthroat. Tre solar frn saurkraut.
Efter att hon sugit lite p mina kulor trycker jag ner hennes ansikte mot min tva som hon fr slicka omsorgsfullt. En bra lrare, det dr.
Vi avslutar med att jag ger henne en sats krmigt vitt i munnen och p kinden. Hon svljer problemfritt.
Fljande ligg dedikerar jag till mina lskade och alltid lika ihrdiga skeptiker:
Nummer 114, en 20-rig student. Stsnygg lng och smal tjej med lngt ljust hr.
Vi trffas under den tidiga kvllen. Jag hade bara ngon timme eller tv tidigare nstan ftt till det med en snygg 25-rig fd-danss som jobbar i kldbutik (
perfekta brst), men av ngon anledning (ngot slags tidigare trauma?) hade hon ndrat sig i sista sekunden nr vi redan var nakna i min sng.
Det fr bli nsta gng. Suck. Nja, jag hade snabbt frschat till mig och skyndat mig till min nsta dam.
Hon r ganska uppkldd. Mitt frsta intryck av tjejen, som tydligen nyligen fyllt 20, r att hon r st, lng och ngot blyg. Vi brjar med ett snabbt glas eller tv och tar sedan en promenad i decemberkvllen.
Du mste vara populr bland tjejerna, va?
Under vr konversation hittar vi snabbt kemi och hela interaktionen knns naturlig. Nr kvllskylan brjar infinna sig och alkoholen redan ftt effekt freslr jag att vi kan ta lite glgg, fr vad passar bttre i vinterkylan?
Snart rr vi oss upp i mitt lgenhetshus. Hon r ngot nervs. Nr vi tar av oss ytterklderna blottar hon hennes tajta svart lngrmade klnning, som jag noterat r nstan lite fr sexig fr hennes ngot blyga personlighet.
Snart serverar jag frrtten i saurkrauts julspecial, nmligen glgg, musik och dans.
Bde jag och tjejen r ngot berusade och vi blir snabbt mer och mer nrgngna. Jag br upp henne i min armar och lgger ner henne i min sng, fr att sedan snabbt terg till glggen. En liten tease.
Men snart r det frdiglekt. Nu sitter hon i grnsle ovanp mig i soffan, med hennes kropp ttt mot min. Jag har min arm runt hennes smala midja, och lter mina hnder svva ner mot vre partiet av hennes rumpa.
Vi vxlar en kyss. Hon blir generad.
Jag r inte s van. Jag ler mot henne.
Du r i trygga hnder.
Jag har faktiskt aldrig gjort det frut.
...
...
Ngon minut av ytterligare kyssande senare positionerar jag henne med knna p soffan och rumpan utt, fr att sedan dra upp hennes svarta klnning, dra ner strumpbyxorna och hennes ljusa trosor fr att brja smaka p hennes fitta. Snart kan jag inte hlla mig frn att ven sra lite extra p skinkorna fr att dofta p hennes tva, en lika ljuvlig doft som alltid. Hon stnar ltt.
Pmind om det besvr ett oskuldsligg ofta innebr brjar jag omsorgsfullt mitt frarbete. Ett finger gr ltt in i hennes nu vllubricerade fitta, ett gott tecken. Jag knner mdomshinnan kant, men noterar att ppningen redan verkar vara ganska stor. Ytterligare ett finger gr in, ven det problemfritt. Jag brjar ltt stimulera henne g-punkt med de tv fingrarna samtidigt som jag utforskar huruvida friktionen mellan mina fingrar och mdomshinnan leder till ngon smrta. Turligt nog verkar det inte vara fallet.
Vi migrerar till min sng och jag brjar nu rusta min soldat fr krig. Jag fortstter med oral och manuell behandling samtidigt som jag lyckas ta av mig mina egna byxor. Nu fr soldaten, stolt och redo i all sin prakt, sin tur. Min soldat trnger lngsamt in i hennes varma inre. Det gr lite ont, sger hon, men det r ngot hon kan st ut med. Dags fr varmrtten.
Vi knullar i doggy och missionren samtidigt som vi vxlar passionerade kyssar. Snart ker ven hennes klnning och BH av. Hon testar ven att suga av mig, och hennes insats frtjnar respekt med tanke p hennes brist p erfarenhet.
Efter att vi vilat lite efter frsta akten inleder jag snart ytterligare ett oralt anfall, med henne p alla fyra i min sng. Ettan fr sitt, men nu r ven tvan med i spelet. Sann till min natur glider min fokus norrut frn hennes fitta till hennes tva. Trots allt, oskuld eller inte, ger man sig in i saurkraut fr man saurkraut tla.
Det tar inte lng tid frens mitt arbete med hennes tva r i full gng. Intensivt oralt arbete med tungan leder snart till att ett finger letar sig in, och sakta men skert tjs hennes tva ut. Den r tajt, men samtidigt relativt lttarbetad. Nr jag frsker trycka in tv fingrar knns det ganska tajt, och av erfarenhet misstnker jag att det gr ont fr henne. Trots mina farhgor verkar det inte vara s farligt. ven hela tummen gr in, riktigt djupt. Here we go.
Jag fr ner hennes rumpa till en ngot lgre position och lubricerar fr skerhets skull hennes hl ytterligare en gng med en ordentlig salivloska. Snart trycker jag frsiktigt in min tappra soldat in i hennes varma hl, som hon tar emot med ett frvnat stn. Det gr hur som helst relativt problemfritt och innan jag mrker det njuter jag av knslan av hur hennes varma ringmuskel kramar om min lilla kmpe. Analsexet r officiellt igng.
Efter en stunds omsorgsfullt analknull i doggy frgar jag henne om det knns bra. Hon svarar kort men positivt.
Snart frsvinner jag ut till garderoben och plockar fram vibratorn frn ligget med gymnasielraren. Efter att ha stimulerat tjejens klitoris med den en stund provar jag att stta in den, i vetenskapligt syfte, i bde hennes etta och tva. Med vibratorn till slut i hennes etta med en pulserande vibration fortstter vi med analsexet, samtidigt som jag passar p att massera hennes klitoris med mina fingrar underifrn.
Besatt av tvan som jag r s spenderar jag sedan ngra minuter med att enbart fingra hennes tva med flera fingrar och tja ut den ytterligare. Det nr punkten att jag knner den ljuvliga doften av hennes analvtskor p mina fingrar, den dr som enbart kommer frst nr man vl hllit p ett tag. Smakar och doftar lika hrligt som alltid.
Jag avslutar med att ta ner henne p golvet fr att sedan lgga en stor sats vintergldje ver hennes kind efter att hon enligt instruktioner sugit p mina kulor. Det blir en gedigen sats som tcker halva hennes ansikte och rinner ner i hennes hr.
Efter en dusch fljer jag henne ut i natten innan vi tar avsked och hon ger sig av hemt.
Jag fr terkomma angende 25-ringen. Frhoppningsvis finns det s smningom en sats vintergldje att dela ut ven dr.
Citat:
Ursprungligen postat av
RealFtalkNY
Sauerkraut vi r mnga som vet att det du skriver stmmer. Har sjlv varit svngen i Stockholm och blev ragg varje kvll man jobbade lite Tinder / Badoo. Bry dig inte om alla avundsjuka i byarna som skriver hr. Vi som vet, vi vet.
Man blir ju nrmast mrkrdd av att det uppenbarligen finns (?) folk som tror att en omgng tvan vid frsta trffen skulle vara ngot spektakulrt. Lever vi p femtiotalet?