2020-12-03, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
det e cc också mannen, prova läs tråden lite?

Läs tråden själv åsna kanske JH har mer trafik vad vet jag.
2020-12-03, 20:25
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker
Det är kaoz mannen för mycket operatörer och för lite torskar

Du verkade skriva samma för en månad sen, varför böt du inte då?
2020-12-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Du verkade skriva samma för en månad sen, varför böt du inte då?

Tider förändras
2020-12-03, 21:36
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker
Tider förändras
Håll ut lite till julhelgen. Tror att det är segt överlag.
2020-12-04, 19:13
Medlem
Suchkas avatar
Äntligen, uppsvinget tråden har väntat på!
2020-12-05, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Blev detta för ärligt?

Driversingle
2020-12-05, 10:46
Medlem
Ni är verkligen helt sinnes som kan skriva så många mess i timmen haha. Jag får knappt ihop 50/timme. Men jag jobbar på det. Borde kanske bara lägga ner mindre tid på att få det bra. Jaja, sitter jag ett par timmar om dagen blir det ändå bra. Halvbra tryck nu ändå!
2020-12-05, 16:17
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thetrashcanman
Ni är verkligen helt sinnes som kan skriva så många mess i timmen haha. Jag får knappt ihop 50/timme. Men jag jobbar på det. Borde kanske bara lägga ner mindre tid på att få det bra. Jaja, sitter jag ett par timmar om dagen blir det ändå bra. Halvbra tryck nu ändå!
Hur länge har du jobbat med detta? För efter ett tag så får man sig en liten ordbank efter att ha repeterat samma sak 4000 gånger så det går på automatik till slut.
2020-12-05, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetrashcanman

I hate to break it to you, men du är kass. Alltså riktigt sopigt kass. Det ELLER så är du nybörjare. Då ligger man på runt 30-50 meddelanden i timmen. Efter någon vecka så skriver man 60-70 meddelanden och efter ytterligare 2 veckor 80 - 100 meddelanden. Allt annat så kan man lika gärna gå till socialkontoret och försöka att övertyga den bittra soctanten om pengar. Men om man inte ens klarar av att övertyga kåtgubbar så tror jag inte att du lyckas så bra hos soctanten heller... får nog be ens kontaktperson om hjälp istället.
2020-12-05, 18:28
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
I hate to break it to you, men du är kass. Alltså riktigt sopigt kass. Det ELLER så är du nybörjare. Då ligger man på runt 30-50 meddelanden i timmen. Efter någon vecka så skriver man 60-70 meddelanden och efter ytterligare 2 veckor 80 - 100 meddelanden. Allt annat så kan man lika gärna gå till socialkontoret och försöka att övertyga den bittra soctanten om pengar. Men om man inte ens klarar av att övertyga kåtgubbar så tror jag inte att du lyckas så bra hos soctanten heller... får nog be ens kontaktperson om hjälp istället.

haha 100 bara? gör du inte mer än det Ingenmat123? o du får det verka som du skulle vara ett proffs? gå till soc med dig och få dig lite mat så kanske du blir snabbare.

EDIT: HAHAH! citat från "Ingenmat123" som han skrev i juli:

Citat:
Att du dock kan göra 100 meddelanden i timmen skulle jag dock ta med en nypa salt. Dels så orkar du inte det, dels så blir kvaliten på meddelandena därefter och de missade loggarna kommer till slut göra att du får en varning alternativt blir sparkad direkt.

Men 60 meddelanden i timmen (150 teckensnitt) är nog fullt möjligt som ett genomsnitt.

Senast redigerad av --2-- 2020-12-05 kl. 18:35.
2020-12-05, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
haha 100 bara? gör du inte mer än det Ingenmat123? och du får det verka som du skulle vara ett proffs? gå till soc med dig och få dig lite mat så kanske du blir snabbare.

Va? Jag pratar allmänt om färskingar. Själv gör jag 120 meddelanden i timmen på JH. Något mer på kopiorna. Men visst, ska gå till Kinas ambassad imorgon och fråga om lite mat. Får jag ett nej så kanske jag i alla fall får ett presentkort från Kim Jong-un. Behöver få i mig näring, är ett benrangel.
2020-12-05, 18:42
Medlem
Citat:

Du vet att alla tar ju inte så allvarligt på att få ihop hela sitt levebröd på det här jobbet som du tycks göra. Utan ser det mest som lite extra cash. Det kanske är du som borde höra av dig till soc i sånt fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in