Citat:
Det här skrev hans ena syster under ett av hans inlägg för ett par v sedan
❤️
Gör ont i mig när andra vill dig illa.
Du är en fin person som ger en människa en andra chans även fast jag inte accepterar det den gjort och tog avstånd till den personen men aldrig dig.
Mitt hjärta går sönder när människor som stått dig nära vill att du ska gå under helt, vilket dem lyckats med.
Hur folk kan bete sig som vildar mot dig och din familj är så sjukt.
❤️
Gör ont i mig när andra vill dig illa.
Du är en fin person som ger en människa en andra chans även fast jag inte accepterar det den gjort och tog avstånd till den personen men aldrig dig.
Mitt hjärta går sönder när människor som stått dig nära vill att du ska gå under helt, vilket dem lyckats med.
Hur folk kan bete sig som vildar mot dig och din familj är så sjukt.
Citat:
Stopp lite, tack!Systern skriver att hon tar avstånd från pedofilen, den dömde -alltså inte Fredrick.
Eftersom systern tycks ha ett stort hjärta, observerbart i det att hon kramar och värnar sin bror, kan vi nog anta att "avståndstagandet" från den dömde pedofilen nog är mer av en läpparnas bekännelse.
Hon tycks ju anse att alla skall ha en andra chans och det är ju ett sympatiskt drag, men anser systern att Pedofil-Jonas skall få chans på brorsans 9-åriga dotter? Det verkar nästan så.
Kan vi gissa att systern hjälpt till med att smussla undan pedofilen från grannars kritiska ögon?
För övrigt far väl systern med osanning när hon skriver att "dem"[sic] lyckats få FF att gå under helt?
Att han länge fått gå under radarn vad gäller sin fäbless för pedofiler med grova våldtäkter i sina CV:n stämmer dock.
Sture B
Jonas L/A