2020-12-27, 08:42
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Var ser du det sexiga i att sova med kläder på sig?

Tänder du på pyjamas? Vad med med gör dig kåt? Eller är det nattlinnen? Tänder du på att andra har på sig natttkläder? Går igång på pyjamas?

Tänder och tänder. Nej jag blir inte kåt på nattkläder. Men när man sover ihop varje natt så är det lite sexigt att man kan klä av varandra. Att man inte vänjer sig vid nakenheten. Att knäppa upp mannens pyjamas och att sakta klä av sig nattlinnet. Även rätt tändande att bli smekt på kroppen genom sidennattlinnet innan man klär av sig.

Sen klär man ju ofta på sig nattkläderna en stund innan man lägger sig. Ingen sitter ju naken i soffan innan läggdags. Men i nattkläder däremot.
Citera
2020-12-27, 08:45
Medlem
Citat:
Var ser du det sexiga i att sova med kläder på sig?

Tänder du på pyjamas? Vad med med gör dig kåt? Eller är det nattlinnen? Tänder du på att andra har på sig natttkläder? Går igång på pyjamas?

Det är sexigt när en kvinna är lättklädd, däremot inte när hon är naken.
Citera
2020-12-27, 08:47
Medlem
Jag sover med pyjamas. Har man fyra barn så sover du inte naken. Du springer inte runt utan kläder. Dessutom är det bekvämt och värmer gott särskilt på morgonen. Sova naken är för barnlösa. Sova i kalsonger låter bara sunkigt. Mer klass med sovkläder.
Citera
2020-12-27, 08:58
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Min fråga handlade inte om hur man klär sig när man går upp bland andra människor, utan varför man sover med pyjamas eller nattlinne.

Sov din pappa och mamma alltid nakna?

Om dom inte gjorde det när du var liten på grund av att dom hade barn hemma, gör dom det nu när du har flyttat hemifrån?
Citera
2020-12-27, 09:04
Medlem
Bonnatorps avatar
Pyjamasbrallor är riktigt schysst om man gör sig ett tappert försök på att inte runka.

Dels är det den uppenbara vinsten med att inte frysa om nätterna, men två tyglager vid nattlig utlösning är ändå rätt reko.
Citera
2020-12-27, 09:11
Medlem
grottmuttans avatar
Rätt säker på att det bara är homosexuella och bögar som sover i kläder. Naken ska man sova, redo att slåss.
Citera
2020-12-27, 09:29
Medlem
Citat:
Sover jag själv hänger dagens underkläder och en tischa på, men pyjamas?!

Så du har på dig en skitig tshirt som du suttit runt med ute i affärer o på stan? Den tar du med dig till din säng?

Att folk har pyjamas när de sover har jag full förståelse för. Man slipper svettas på varandra i sängen och man slipper svettas av sig själv. Hud mot hud blir sjukt svettigt. Man klibbar ihop som klister dessutom.
Citera
2020-12-27, 09:34
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Sov din pappa och mamma alltid nakna?
Inte en aning, och vill inte veta.

Men av flera som svarat här tycker man att det är normalt att ha pyjamas eller nattlinne när man sover med sin partner. Vissa anser till och med skulle vara sexigt.

Har fått svar på min fråga.
Citera
2020-12-27, 09:37
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Så du har på dig en skitig tshirt som du suttit runt med ute i affärer o på stan? Den tar du med dig till din säng?

Att folk har pyjamas när de sover har jag full förståelse för. Man slipper svettas på varandra i sängen och man slipper svettas av sig själv. Hud mot hud blir sjukt svettigt. Man klibbar ihop som klister dessutom.
När jag sover själv. Är det med någon klär jag av mig.

Men du har pyjamas eller nattlinne när du när med någon annan? Har aldrig varit med om att det hänt. Men frågan handlar om det - När du börjar ta på dig pyjamas, när någon börjar ta på sig nattlinne, och varför.

Har man pyjamas och nattlinne vid ett ons? Varför? Och om inte, varför? Är man inte längre attraherade? Jag förstår inte. Varför ska man helt plötsligt sova med kläder på sig? När händer det att man tar på dig?

Vissa här menar att man inte ska visa dig nakna för ens barn, men hur farligt är det? Och varför kan man inte klä sig om man måste tillkylskåpet?
Senast redigerad av constant 2020-12-27 kl. 09:56.
Citera
2020-12-27, 09:52
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Har aldrig förstått vitsen. Sover jag själv har jag på mig en tischa och kalsonger. Varför ett speciellt sovplagg?

Hur kan man sova med tischa eller andra plagg?
Naket ska de va.
Citera
2020-12-27, 09:53
Bannlyst
Citat:
Antar att du sover själv.

Varför har någon ett plagg när man sover med någon annan?
Förstår inte din jävla besatthet vid att man inte skulle få ha pyjamas när man sover och att alla som gör det är ensamma losers. Folk har väl vad fan de vill på sig när de sover. Naken, pyjamas, kalsonger, underställ. Pyjamas är även ett trevligt morgonplagg när man strosar runt och lagar frukost.
Citera
2020-12-27, 10:02
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelbruno
Förstår inte din jävla besatthet vid att man inte skulle få ha pyjamas när man sover och att alla som gör det är ensamma losers. Folk har väl vad fan de vill på sig när de sover. Naken, pyjamas, kalsonger, underställ. Pyjamas är även ett trevligt morgonplagg när man strosar runt och lagar frukost.
Förstår inte liksom vitsen.

Jag kan laga frukost naken eller det jag sovit i, men du måste ha en speciell nattdräkt. Varför?

Av vilken anledning kan du inte ordna frukost naken eller i tischa och kalsonger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in