Citat:
Ursprungligen postat av
constant
Men om du bor själv, eller som ett par, varför har man då nattlinne eller pyjamas?
Citat:
Ursprungligen postat av
constant
Och då sover man med pyjamas eller nattlinne?
När man blir äldre är det kanske inte så kul att visa upp sina hängpattar stup i kvarten.
Man kanske inte gillar att brösten hänger och slänger så då håller nattlinnet fast dom lite
Vad vet jag? Men köper att det förekommer.
Även fast jag gillar nakna kvinnor så finns det också något fint i att vara klädd.
Citat:
Ursprungligen postat av
constant
Min fråga handlade inte om hur man klär sig när man går upp bland andra människor, utan varför man sover med pyjamas eller nattlinne.
Inte alltid man pallar ta på sig kläderna för att gå upp på toa i mörkret. Smidigare om kläderna redan är på.