Citat:
Ursprungligen postat av
GormDenGamle
Min flickvän använde en nattklänning när vi blev tillsammans. Skrattade först. Sedan fick hon snällt sluta med den, och endast sova i trosor. Detta accepterade hon.
Sover man inte naken när man sover med någon annan?
Första träffen i sängen är väl alltid så, och när ska man plötsligt börja att ta på sig? När man tröttnat på sin partner? Man kanske kan ana något när hon eller han önskar sig ett nattplagg?
Jag förstår inte konceptet med nattkläder när man sover tillsammans. Vad är vitsen? Lite som med skilda sovrum.
Har aldrig varit med om att någon kvinna tagit på sig nattlinne, men t-shirt och trosor. Dock aldrig problem när jag föreslagit att hon ska ligga naken i sängen.
Fortfarande: Vem sover i pyjamas eller nattlinne?