Citat:
Ursprungligen postat av
Onebiker
Visst händer det att även svenskar är brottslingar MEN procentuellt är det negrer, sandnegrer och bergsnegrer som är överrepresenterade. (och kom inte med "länk till det" tugget, sök själv så skall du finna, eller dra ut huvudet ur din röv så skall du se)
Sedan vet jag ju inte riktigt vad du menar med svenskar, enligt dig och dina likar blir alla som sätter sin fot på svensk mark per automatik svenskar.
Till skillnad från dig - och dina likar - är jag fullt medveten om att alla etniciteter begår brott, så dra du ut huvudet istället!
Jag menade personer med svensk bakgrund, så inte ens där hade du rätt.