2020-12-27, 04:47
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staniola
Oavsett hudfärg så ska inte polisen eller socialtjänsten attackera en sjuk människa.
Det förekommer att sjuka attackerar andra, så det kan finnas anledning som polis eller vårdare att se till att hindra den sjuke med våld. Har varit med om det vid ett flertal tillfällen.

Vid tillfällen då endast jag har blivit attackerad brukar det räcka med att bara gå åt sidan.
Senast redigerad av constant 2020-12-27 kl. 04:53.
Citera
2020-12-27, 04:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
De borde få bonus.
Tänk vad många miljoner de har sparat åt svenska skattebetalare.

Det var inget av större människovärde som blev skjuten utan snarare en vinst för samhället.
Citera
2020-12-27, 05:26
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
Det var inget av större människovärde som blev skjuten utan snarare en vinst för samhället.
Vi verkar inte veta så mycket, men med tanke på var personen befann sig så kan det handla om någon med psykisk sjukdom.

Såklart att det i så fall är en vinst för samhället, om man nu ska se allt så.
Citera
2020-12-27, 05:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Vi verkar inte veta så mycket, men med tanke på var personen befann sig så kan det handla om någon med psykisk sjukdom.

Såklart att det i så fall är en vinst för samhället, om man nu ska se allt så.

Tillhörde inte den Svenska folkstammen.
Citera
2020-12-27, 05:57
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
Tillhörde inte den Svenska folkstammen.
Vad är din källa till det?
Citera
2020-12-27, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeForeman1980
Det kan hända vem som helst att den får en psykos och agerar irrationellt. Har inget med nationalitet att göra.

Precis.
Citera
2020-12-27, 06:18
Medlem
Så den skjutne var eritrean!
Bra arbete av polisen, är det en vändning i polisarbetet vi skönjer tro?
Citera
2020-12-27, 06:45
Medlem
Hur kan ni vara så säkra på att det var en "afro-svensk" som expiderades? Har det kommit ut i Eksjö hoppas jag att någon kan verifiera denna uppgift.

Sitter här och kastas mellan hopp och förtvivlan.
Citera
2020-12-27, 08:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Man får nog utgå från att etniciteten är svensk i alla fall. Annars hade det antagligen varit ett himla liv på "antirasististerna" vid det här laget.
Ja precis.
Citera
2020-12-27, 08:56
Medlem
Pillevickens avatar
Vad jag har fått höra skulle det vara en svensk och inte samma snubbe som levde rövare på Willys tidigare på dagen
Citera
2020-12-27, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Visst händer det att även svenskar är brottslingar MEN procentuellt är det negrer, sandnegrer och bergsnegrer som är överrepresenterade. (och kom inte med "länk till det" tugget, sök själv så skall du finna, eller dra ut huvudet ur din röv så skall du se)
Sedan vet jag ju inte riktigt vad du menar med svenskar, enligt dig och dina likar blir alla som sätter sin fot på svensk mark per automatik svenskar.

Till skillnad från dig - och dina likar - är jag fullt medveten om att alla etniciteter begår brott, så dra du ut huvudet istället!

Jag menade personer med svensk bakgrund, så inte ens där hade du rätt.
Citera
2020-12-27, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillevicken
Vad jag har fått höra skulle det vara en svensk och inte samma snubbe som levde rövare på Willys tidigare på dagen

Har hört detsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in