Dom som demonstrerar i Eksjö. Är det av några rimliga skäl eller genuin ilska? Eller är det för att man vill synas, få uppmärksamhet och kopiera det som händer i USA? Förmodligen handlar det om det sistnämnda. Dessa personer vet förmodligen ingenting om varför han sköts och hur det gick till. Bara att en svart person aldrig får skjutas av polisen

Svarta får bete sig hur som helst och utgöra fara för sig själva, för andra och för polisen utan att polisen kan skjuta med denna oerhört korkade slutsats. Bara vita får skjutas av polisen, vilka jävla ärthjärnor vänsterfolk är.