Citat:
Ursprungligen postat av
constant
Ett underställ värmer mer, så om du vill hålla värmen är ett sådant bättre.
Att man sover naken betyder inte att man går upp naken.
Brukar din familj sitta uppe på natten?
Om du tar på dig en vinterjacka så värmer den säkert bättre också. Det är väl en smaksak helt enkelt vilket typ av plagg man tycker är bäst.
Förekommer att man stöter på familjemedlemmar på natten också.
Inte alla som brukar använda tex morgonrock.
Så en pyjamas eller tex tshirt och underkläder ser inte jag som allt för långsökt.