2020-12-25, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Vilken fräck jävel.

Han har redan börjat kampanja sig tillbaka till rampljuset. Våra värdelösa sverigefientliga "journalister" kommer att applådera och jublande hjälpa honom. Han är ju "god". Det vill säga bög och anhängare av obegränsad massinvandring. Massinvandringen står högre i rangordning än barnvåldtäkt i våra sjuka journalisters världsbild. Alltid.

Man ska dock inte fästa sig vid att han får en massa likes och kramar från ett par tusen högljudda stollar även om det kan kännas provocerande för oss normala människor. Det finns alltid en liten klump människor som är totalt marinerade i naiv dumhet och inte kan vänta en sekund på att skrikande låta världen veta hur korkade de är. Dessutom finns grupper som t ex #jagärhär som rycker ut och snabbt trummar ihop ett par tusen "likes" om de anser att någonting är "gott".

De har tidigare ryckt ut till försvar för personer som begått övergrepp på barn.

Jag är dock övertygad om att han får svårt att komma tillbaka till sin forna status. Hans förtroende är förbrukat. Visst finns det en skrikande klump stollar inom både henvänstern och bögern som stöder honom men jag tror inte det räcker.

Sin forna gräddhylla får han aldrig tillbaka, men det ska bli jävligt intressant att se vad han gör efter pedofilhaveriet.

FF är slug.

Han känner ju flera pedofiler. Vi kan tryggt anta att han kommer att fortsätta hänga med de asen. Vi får se hur han sköter sina kort.

Att rörelser som ska skydda sexuella minoriteter spårar ur, är inget nytt.

Men att vi skulle få en pissliberal syn på pedofili, det trodde jag aldrig.

Det behövs storstädning inom C och liberalismen i stort.
Citera
2020-12-25, 14:29
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Vilken fräck jävel.

Han har redan börjat kampanja sig tillbaka till rampljuset. Våra värdelösa sverigefientliga "journalister" kommer att applådera och jublande hjälpa honom. Han är ju "god". Det vill säga bög och anhängare av obegränsad massinvandring. Massinvandringen står högre i rangordning än barnvåldtäkt i våra sjuka journalisters världsbild. Alltid.

Man ska dock inte fästa sig vid att han får en massa likes och kramar från ett par tusen högljudda stollar även om det kan kännas provocerande för oss normala människor. Det finns alltid en liten klump människor som är totalt marinerade i naiv dumhet och inte kan vänta en sekund på att skrikande låta världen veta hur korkade de är. Dessutom finns grupper som t ex #jagärhär som rycker ut och snabbt trummar ihop ett par tusen "likes" om de anser att någonting är "gott".

De har tidigare ryckt ut till försvar för personer som begått övergrepp på barn.

Jag är dock övertygad om att han får svårt att komma tillbaka till sin forna status. Hans förtroende är förbrukat. Visst finns det en skrikande klump stollar inom både henvänstern och bögern som stöder honom men jag tror inte det räcker.

Jag är inte alls säker på att han inte kommer tillbaka, både Mats Knutson och Lena Mellin har nämnt att han kan vara tillbaka om ett par år...

Jag var säker på att Mona Sahlin inte kunde komma tillbaka efter att hon i TV? förklarade att hon åkte hem på lunchen och stoppade dagens post (inkl räkningarna) längst ner i soptunnan för att dölja kravbreven från familjen (inkl dotterns studiebidrag) och även att dagiset inte fått pengar berodde på att hon skickat med kontanter med barnen, men de hade slarvat bort dem på vägen...

De tyckte sedan att hon dög som partiledare och eventuell statsminister några år senare...
Senast redigerad av Enydrion 2020-12-25 kl. 14:42.
Citera
2020-12-25, 15:45
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Jag är inte alls säker på att han inte kommer tillbaka, både Mats Knutson och Lena Mellin har nämnt att han kan vara tillbaka om ett par år...

Jag var säker på att Mona Sahlin inte kunde komma tillbaka efter att hon i TV? förklarade att hon åkte hem på lunchen och stoppade dagens post (inkl räkningarna) längst ner i soptunnan för att dölja kravbreven från familjen (inkl dotterns studiebidrag) och även att dagiset inte fått pengar berodde på att hon skickat med kontanter med barnen, men de hade slarvat bort dem på vägen...

De tyckte sedan att hon dög som partiledare och eventuell statsminister några år senare...

Det Måååna Muslim och Federley antagligen har gemensamt är att de förr eller senare gör ett övertramp som slutgiltigt sänker dem. Gränslösa människor som ser sig som förmer. Måååna får väl anses som förbrukad idag? Eller? Har ingen koll på kärringen och är inte intresserad.

Federley är ondare och slugare men det är jävligt mycket svårare att sitta med en pedofilstämpel som han gör nu. Tror han gör jävligt klokt i att hålla igen på sin jävla "Ursula" eller vad det nu är för degenererat trams han ägnat sig åt offentligt. Jisses...

Som sagt, han kan säkert lura till sig någon slags position framöver men sin forna status kan han glömma. Även om Centern i grunden är positiv till pedofili så inser de också att Federley inte är deras bästa poster-boy just nu. I dagsläget är han ett sänke utom för de allra mest extrema stollarna inom henvänstern och bögern.
Citera
2020-12-25, 16:28
Medlem
LarsaBorgs avatar
Växer pedofiler på träd?
Centerpartiets ”Närodlad Politik” ger intrycket att det odlas pedofiler runt om i landet. Riktigt så illa är det inte. Risken att av ren otur springa på en ”sån” är faktisk ganska låg (alla fall utanför Centerpartiet). Enligt en artikel på BBC uppskattas mellan 0,5% och 1% av befolkningen har den sexuella läggningen ”pedofili”. Det är även skillnad på ”pedofil” och ”pedofil”, om t ex en 18 åring har en relation med en 14 åring är 18 åringen ur ett åldersperspektiv pedofil.

Tittar man istället på vad de flesta menar när de säger pedofil finns andra mer viktiga grupperingar av pedofiler. Det är lätt att tänka fel och tro att alla pedofiler lever ut sin sexuella läggning. Det är faktiskt tvärt om, den stora andelen av pedofiler nöjer sej med att fantisera om barn i sandlådan. En mindre andel tar det hela vägen, ”aktiva” pedofiler, som vill leva ut sin ”kärlek” till barnen i verkligheten. Tro inte heller att majoriteten dras till småbarn. Den stora majoriteten dras till barn i eller efter puberteten. Minoriteten tycker de barnen är för gamla och vill ha dem ”riktigt unga och fräscha”.

Det går alltså att placera in olika typer av pedofiler i olika grupper vilket är till fördel för att förstå hur saker hör samman. Det innebär även att vi har lägst risk att springa på en ”aktiv” pedofil som vill ha dem ”riktigt unga och fräscha”.

Hur stor är risken att jag springer på en pedofil?
Det är inte lika illa som Centerpartiets ”Hela Sverige ska leva” får det att framstå. Helt ovetenskapligt uppskattar jag sannolikheten att springa på en ”aktiv” som gillar dem ”riktigt unga och fräscha” till runt 0,0005% (utanför Centerpartiet). Sannolikheten för att av ren slump ha oturen att springa på en sån ”barnälskare”.

Hur stor är risken att jag springer en hel flock; 2 - 3 pedofiler?
Ifall du inte går in på Centerpartiets kansli är risken helt osannolik. Ingen matematiker, kan ha använt fel formel men det är logiken jag är ute efter. Att av ren slump och otur springa på två ”aktiva” som gillar dem ”unga och fräscha” är (0,0005% X 0,0005%) / 2. Att ha så episk otur att man springer på 3 är summan av (0,0005% X 0,0005% X 0,0005%) / 3. En sannolikhet som är så låg att det inte händer.

Finns det fler saker som påverkar sannolikheten?
”Var med och arbeta för att barnen ska må bra” är en slogan jag inte bara tror skrämmer mej. Låt säga att du av ren slump och som följd av att gud hatar dej, har sprungit på 2 eller 3 ”aktiva” som gillar dem ”riktigt unga och fräscha”. Dessa har en sak gemensamt, de är alla felaktigt dömda för sin kärlek till barn. Inte nog med det, du bortser från risken det innebär att som förälder bli vän med dessa eller mer. Från en sannolikhet så låg att det inte händer till att det är fullständigt osannolikt. Vi kan därför med hög precision säga att det inte heller har hänt. Inte som följd av episk slump och otur.

Lika sannolikt som att Annie Lööf lätt bränner sej när hon solar
Jag tror inte FF är pedofil. Inte heller att man råkar bli vän (eller mer) med ett antal ”aktiva” som gillar dem ”riktigt unga och fräscha” som blivet orättvist dömda för sin missförstådda kärlek till barn. Problemet FF har är att förklara att sannolikheten att det bara ”råkade bli så” är så osannolik att det inte kan ha hänt. Pedofiler känner sej diskriminerade och orättvist behandlade av samhället. De söker sej därför aktivt till varandra. Hur FF då blivet del av detta är vad som saknas. Kan det vara ”Ursula” som är nyckeln i detta pussel?
Senast redigerad av LarsaBorg 2020-12-25 kl. 16:30. Anledning: Göra det läsbart
Citera
2020-12-25, 19:08
Medlem
nickomyras avatar
Hej Fredrick, säger ”Björbo-pedofilen” till Federley som sitter i kökssoffan och plockar ihop vaktelägg med ett spefullt leende.

Pedofilen intar en drivande roll i filmen med sin sambo – den numera skandaliserade toppolitikern.
– Äntligen fredag. Jaha, vad sitter du och pysslar med då?, frågar ”Björbo-pedofilen” sin sambo som han träffade via gaysex-appen Grindr, rapporterar Expressen som har tagit del av de numera censurerade filmerna.

Fredrick Federley redogör för sitt plockande med vaktelägg. Han försöker få ner lite större vaktelägg i en kartong som är anpassade för mer mindre vaktelägg.
– Men vad bra, då får jag önska dig en trevlig fredag, säger pedofilsambon i slutet av klippet.

https://stoppapressarna.se/svenskt/pedofilens-privata-film-pa-fredrick-federley-i-soffan?fbclid=IwAR2tJ6eGxrwV8YrKWIcbvZUKiHmN2C_WaF o6v 8305xA5oFfYElu6WDcO7bg
Citera
2020-12-25, 21:19
Medlem
Det vore utmärkt om detta blev en följetong i media närmsta åren så att svenska folket inte glömmer vad han och Centerpartiet står för.
Citera
2020-12-25, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTrouble
Det vore utmärkt om detta blev en följetong i media närmsta åren så att svenska folket inte glömmer vad han och Centerpartiet står för.
Kommer inte hända. Det är Centerpartiet det handlar om (ett av de "goda" partierna)
Citera
2020-12-25, 22:52
Medlem
LarsaBorgs avatar
Det gäller att förstå Centerpartiet. Under andra världskriget gick de under namnet Bondepartiet och tog fram ritningar på svenska koncentrationsläger.

De har alltid varit vänligt inställda mot det övriga landet tyckte varit avvikande sexuellt beteende. All heder ska ges då de t ex stått upp för homo och bi personer.

Utöver varit emot att att förbjuda sex med djur har de även i närtid haft en som varit praktiserande nudist (tror han hade kläder när han var i riksdagen). De har visat prov på humor när de samtidigt haft affischer med "Hej jag heter Lennart"..

De hade även något förslag för några år sedan där (minns inte allt) de kom fram till att sex var fritt och ålder var mindre viktigt...osv...Så kontroversiellt att Annie avbröt sin semester för att försöka minimera skadan..

Jag tror att Centerpartiet i all välmening skapat ett parti som öppnat dörrarna för allt. All heder för homo och bi, men sen följde svansen. De som såg chansen att här är det OK att vilja "älska" bebisar. Att de nu låtsas som inget....allt talar för att de misstänkt det..men inget gjort. "Om ni gör detta berättar vi att ni vetat i X år...".

Enda förklaringen som är logisk. Ber alla försöka undersöka samband mellan de olika pedofiler som avslöjats inom Centerpartiet men även utanför. Kan inte lova att jag har rätt....tror det finns en pedofilring som drivs inom och från Centerpartiet...

Stackars bönder....de som brukar röst på dem...vem fan har de röstat på..`???
Citera
2020-12-26, 09:52
Medlem
Betänk att när FF var i CUF så kämpade han för att byxmyndighetsåldern skulle avskaffas. Mao är det rimligt att anta att han inte alls tycker att älskaren begått något brott utan bara är offer för en felaktig lag.

Jag misstänker att FF o JL blev ett par inte trots att JL är pedofil utan just därför.
Citera
2020-12-26, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaBorg
Det gäller att förstå Centerpartiet. Under andra världskriget gick de under namnet Bondepartiet och tog fram ritningar på svenska koncentrationsläger.

De har alltid varit vänligt inställda mot det övriga landet tyckte varit avvikande sexuellt beteende. All heder ska ges då de t ex stått upp för homo och bi personer.

Utöver varit emot att att förbjuda sex med djur har de även i närtid haft en som varit praktiserande nudist (tror han hade kläder när han var i riksdagen). De har visat prov på humor när de samtidigt haft affischer med "Hej jag heter Lennart"..

De hade även något förslag för några år sedan där (minns inte allt) de kom fram till att sex var fritt och ålder var mindre viktigt...osv...Så kontroversiellt att Annie avbröt sin semester för att försöka minimera skadan..

Jag tror att Centerpartiet i all välmening skapat ett parti som öppnat dörrarna för allt. All heder för homo och bi, men sen följde svansen. De som såg chansen att här är det OK att vilja "älska" bebisar. Att de nu låtsas som inget....allt talar för att de misstänkt det..men inget gjort. "Om ni gör detta berättar vi att ni vetat i X år...".

Enda förklaringen som är logisk. Ber alla försöka undersöka samband mellan de olika pedofiler som avslöjats inom Centerpartiet men även utanför. Kan inte lova att jag har rätt....tror det finns en pedofilring som drivs inom och från Centerpartiet...

Stackars bönder....de som brukar röst på dem...vem fan har de röstat på..`???
Bönder numera är väl att betrakta som kapitalister och arbetsgivare, de röstar nog moderat. Det finns väl nästan bara stora bönder kvar på landsbygden
Citera
2020-12-26, 14:36
Medlem
nickomyras avatar
Patrik Sjöberg har helt rätt .. otäckt tyst om detta .

https://www.instagram.com/p/CJQzTKZHTXc/?igshid=h9bk5mmfh3ex
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-26 kl. 14:40.
Citera
2020-12-26, 14:38
Medlem
yz44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Betänk att när FF var i CUF så kämpade han för att byxmyndighetsåldern skulle avskaffas. Mao är det rimligt att anta att han inte alls tycker att älskaren begått något brott utan bara är offer för en felaktig lag.

Jag misstänker att FF o JL blev ett par inte trots att JL är pedofil utan just därför.
Intressant, det innebär att han tycker att det är ok med pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in