2020-12-24, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortan
Klokt sagt. Känner med barnen så här minuten före Kalle på julafton. Bedrövligt av Lööf, och hon vill bli rikets dam, märkligt.

Det kommer hon aldrig bli, den konstiga människan.

Den sunda skräcken för pedofiler sitter djupt hos allmänheten.

Jag är övertygad om att Federleys pedokramande skadar C enormt.
Citera
2020-12-24, 15:51
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Det kommer hon aldrig bli, den konstiga människan.

Den sunda skräcken för pedofiler sitter djupt hos allmänheten.

Jag är övertygad om att Federleys pedokramande skadar C enormt.

Vi kan ju alltid hoppas. Tyvärr tror jag det krävs att Kåte Ebba gör lite politiska utspel( vilket skulle gynna henne) om detta och ifrågasätter Centerns syn på kärnfamilj och barns rätt till Mamma och Pappa mm mm.
För att hoppas på att Löfven,Lövin eller att Ulf skulle göra detta är nog att begära för mycket, tyvärr.
Citera
2020-12-24, 16:38
Medlem
Citat:
Vi kan ju alltid hoppas.

Tyvärr tror jag det krävs att Kåte Ebba gör lite politiska utspel( vilket skulle gynna henne) om detta och ifrågasätter Centerns syn på kärnfamilj och barns rätt till Mamma och Pappa mm mm.

För att hoppas på att Löfven, Lövin eller att Ulf skulle göra detta är nog att begära för mycket, tyvärr.

Jag hoppas verkligen att ngt parti hugger in och debatterar detta - det handlar om barns säkerhet, politisk kultur och politikers relation till lagen och mkt mkt annat.

FF har ju inte gjort sitt yttersta för att vara transparent, i en ohyggligt allvarlig situation.

Att som hatobjekt (HBTQ-politiker) flytta ihop med en pedofil, måste vara det sämsta valet någonsin.

Åtetfallsrisken är överhängande, vilket också påtalats av kriminalvården (2018 om jag minns rätt). Chansen till rehab för en sån här dåre är verkligen obefintlig.

Att Federley inte begärde en sammanfattning av domen i somras, är totalt obegripligt.

Han behövde inte läsa hela domen.

Han kunde skummat igenom ett A4-papper.

Han har varken tagit sitt ansvar som privatperson eller politiker.
Senast redigerad av Eremona2.0 2020-12-24 kl. 17:08.
Citera
2020-12-24, 17:13
Medlem
stortans avatar
Citat:

Att Federley inte begärde en sammanfattning av domen i somras, är totalt obegripligt.
Han kunde skummat igenom ett A4-papper.

Han har varken tagit sitt ansvar som privatperson eller politiker.

Och eftersom inte övriga Centerpartister tydligt tagit avstånd ifrån hans livsval så har ju inte heller de tagit sitt ansvar som politiker.
Citera
2020-12-24, 17:37
Medlem
Citat:
Och eftersom inte övriga Centerpartister tydligt tagit avstånd ifrån hans livsval så har ju inte heller de tagit sitt ansvar som politiker.

Ja, det är fruktansvärt.
Citera
2020-12-24, 20:38
Medlem
nova68s avatar
Vill fortfarande ha reda på vem den sk duvmannen är.
Har ett svagt minne om fallet och kommer ihåg en del om vissa av brotten.
Att det var en kille i tonåren som då råkade illa ut, när han hittade honom i skjulet.
Att killen hittades i skogen intill i chock.
Att skjulet var avspärrat, ingen visste varför.
Att skjulet blev tömt på fåglar, så teknisk undersökning kunde göras.
Att han just våldtagit en ung kvinna söderut.
Att han från häktet/psyket krävde ersättning för sina duvor med stamtavla, av RPS.
Men vem är duvmannen?
SP vet, så när kommer dom uppgifterna.
Ingen annan som minns fallet???
Citera
2020-12-24, 20:40
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Det är två pappor eller?

Två pappor , en mamma , två bonuspappor .

De är alla fortfarande vänner med F på fb ( fast det säger ju ingenting )
Citera
2020-12-25, 06:52
Bannlyst
Jag är så gammal att jag kommer ihåg Sven-Olle Olsson i Sjöbo.

Den mannen skulle vända sig i sin grav om han visste hur centerpartiet har gått till att vara ett slaffsigt parti.

Deras ungdomsförbund stöder bland annat tidelag och nekrofili. Tacka fan för att pedofiler känner gemenskap med andra centerpartister.

https://aktuelltfokus.se/centerpartiets-ungdomsforbund-vill-legalisera-barnsex/
Citera
2020-12-25, 11:11
Medlem
nickomyras avatar
Frederick har kvicknat till liv

Igår la han ut Oh Helga natt 🎼
Med texten : Julstämning i några minuter.

God jul o gott nytt år på er. Allt kan bara bli bättre nästa år. Så även jag.

Mängder av God Jul och krya på dig hälsningar i kommentarerna under . Folk är fan sjuka i huvudet ! Vad är det han ska ” krya på sig ” ifrån ? Blir man sambo med en pedofil som har begått vidriga barnvåldtäckter för att man har psykisk ohälsa ? Nog för att människor kan dras till destruktiva förhållanden i någon form av självhat om man mår dåligt . Men det var inte han som blev utsatt , det var hans eget barn och grannbarnen han riskerade bli utsatta .
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-25 kl. 11:18.
Citera
2020-12-25, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det är sambon jag kallar peddot även om högst troligen även FF är det .

Nej han tyckte inte han hade gjort något fel .

Det är han nog, ja. Om FF var snövit skulle han nog inte skyddat sambon (undanhållit info) eller behållit relationen överhuvudtaget.

Vilken icke-pedofil är inte extremt äcklad av den här mannen, som våldtagit och exploaterat småbarn?

Eftersom FF inte tog hårt avstånd, antar jag att han är pedofil.

Hur i helvete kan en FF göra såhär? Han har ju minderårig dotter och massor av andra barn runt sig.

Eftersom FF och mannen brutit mot frivårdens regler, hoppas jag att sambons datatrafik kollas. Eller tänker jag fel?

Jag tror inte att sambon får jobba med barn eller bo med barn fn.

Och man måste fråga sig hur störd FF är.

I ung två månader undanhålls sanningen för partiledningen och allmänheten.

Hur kan man leva så?

FF är sjuk på riktigt.
Citera
2020-12-25, 11:55
Medlem
Citat:

Mängder av God Jul och krya på dig hälsningar i kommentarerna under . Folk är fan sjuka i huvudet ! Vad är det han ska ” krya på sig ” ifrån ? Blir man sambo med en pedofil som har begått vidriga barnvåldtäckter för att man har psykisk ohälsa ? Nog för att människor kan dras till destruktiva förhållanden i någon form av självhat om man mår dåligt . Men det var inte han som blev utsatt , det var hans eget barn och grannbarnen han riskerade bli utsatta .

Det är vidrigt.

Hans fans slickar röv, så enkelt är det. FF är rik och mäktig. Därför förlåter man honom.

Hade han jobbat som elektriker och varit kommunpolitiker i Ystad, hade han blivit hängd i ett träd.

Sannolikt skyddas han också pga sin läggning. Man får aldrig döma offentliga HBTQ-personer, oavsett vad de gör.

FF tillhör en politisk adel.

Och pedoproblemen inom C kommer att fortsätta växa.

Jag förmodar också att pedoproblemen inom HBTQ-rörelsen är stora.

Pedosarna åker väl med av bara farten, utmålar sig som förtryckta särlingar...

Kriminella är de och ska inte ha nånting.

De ska hållas kort och de ska hålla käften.
Citera
2020-12-25, 11:57
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

Vilken fräck jävel.

Han har redan börjat kampanja sig tillbaka till rampljuset. Våra värdelösa sverigefientliga "journalister" kommer att applådera och jublande hjälpa honom. Han är ju "god". Det vill säga bög och anhängare av obegränsad massinvandring. Massinvandringen står högre i rangordning än barnvåldtäkt i våra sjuka journalisters världsbild. Alltid.

Man ska dock inte fästa sig vid att han får en massa likes och kramar från ett par tusen högljudda stollar även om det kan kännas provocerande för oss normala människor. Det finns alltid en liten klump människor som är totalt marinerade i naiv dumhet och inte kan vänta en sekund på att skrikande låta världen veta hur korkade de är. Dessutom finns grupper som t ex #jagärhär som rycker ut och snabbt trummar ihop ett par tusen "likes" om de anser att någonting är "gott".

De har tidigare ryckt ut till försvar för personer som begått övergrepp på barn.

Jag är dock övertygad om att han får svårt att komma tillbaka till sin forna status. Hans förtroende är förbrukat. Visst finns det en skrikande klump stollar inom både henvänstern och bögern som stöder honom men jag tror inte det räcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in