Smakfull och smakfull... Människor idag är så jävla porrskadade, så jag har gett upp hoppet om dem. Har en brud inte fått röven töjd innan högstadiet är över, så är hon en tönt. Att skära av sig kuken och medicinera bort puberteten är en helt normal sak att göra. Så att någon käkar avföring känns inte så exotiskt längre.
Fyfan vad skadad du är. Alla som står för ens ett uns av traditionella värderingar tar avstånd från bögeri, transor och i synnerhet bajsätning. Vågar gå så långt som att påstå att väldigt många som går i Pride hade tyckt det är för jävla vidrigt med en sådan person som äter bajs. Ska svenska nationella vara MER liberala än Pride-firare?
Hela extrem-libertarianismen är en sjuka nationella inte borde ta på ens med en pinne. Eller var ska liberaliseringen sluta? Live-sändning där Magnus skiter Conrad i munnen? Endast för deluxe-medlemmar?
Senast redigerad av 100procentNordisk 2020-12-24 kl. 23:51.
Fyfan vad skadad du är. Alla som står för ens ett uns av traditionella värderingar tar avstånd från bögeri, transor och i synnerhet bajsätning. Vågar gå så långt som att påstå att väldigt många som går i Pride hade tyckt det är för jävla vidrigt med en sådan person som äter bajs. Ska svenska nationella vara MER liberala än Pride-firare?
Hela extrem-libertarianismen är en sjuka nationella inte borde ta på ens med en pinne. Eller var ska liberaliseringen sluta? Live-sändning där Magnus skiter Conrad i munnen? Endast för deluxe-medlemmar?
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Du är vidrig.
Jag har ingenting med Hannah att göra. Jag har aldrig träffar henne. Jag är inte heller del av någon nationell rörelse. Så vem som skiter på vem berör mig inte. Jag går inte igång på det, men finns det de som gör det, så får de väl syssla med det, så länge jag är lyckligt ovetandes.
Verkligen? Bajsätande pedofiler gör dig alltså inget.
Har inte hört henne ta upp något sådant i de program jag hört henne, typ Ingrid och Conrad?, och spelpodden... och frihetsfaxen? Däremot kan ju Conrad prata om en del äckliga saker, minns inte det själv, men läst i tråden här...
Jag vet att hon är en han, om nån undrar om jag vet...
Såg filmsnutt en när Conrad hoppade i soffan, var ju ganska onödigt, inte då vuxet precis, tänkte på det när jag nyligen läste att Fredrik Fedeley också hoppade i soffor i Almedalen...
Nu kom jag på att det var väl i Almedalen Conrad hoppade också...
Senast redigerad av Enydrion 2020-12-25 kl. 16:44.
Såg filmsnutt en när Conrad hoppade i soffan, var ju ganska onödigt, inte då vuxet precis, tänkte på det när jag nyligen läste att Fredrik Fedeley också hoppade i soffor i Almedalen...
Nu kom jag på att det var väl i Almedalen Conrad hoppade också...
Han skrek även "Snäll seger" samtidigt som han hoppade i soffan. Ingrid C satt med ryggen mot TV-kameran iförd en blågul fotbollströja och fylleskrålade något ohörbart på skånska.
Allt medan Dulny och Friberg stod framför dom i sina snygga kostymer med vinglas i handen och verkade tycka att allt var lite pinsamt.
Han skrek även "Snäll seger" samtidigt som han hoppade i soffan. Ingrid C satt med ryggen mot TV-kameran iförd en blågul fotbollströja och fylleskrålade något ohörbart på skånska.
Allt medan Dulny och Friberg stod framför dom i sina snygga kostymer med vinglas i handen och verkade tycka att allt var lite pinsamt.
Alltså, dom får gapa och sjunga så mycket dom vill. Och jag tror att dom hade rätt kul supande under Almedalsveckan.
Men optiken? Sånt här kommer aldrig bli något mer än NRP på 1970-talet, skinsen på 1990-talet eller SvP på 2010-talet. En liten högljudd sekt som svenssons föraktar.
Vad tror ni om det här? Jag tycker att det låter superspännande.
---
Det skulle vara kul om Radio Svegot ville bjuda in den skickliga konstnären Henrik Jonasson som gäst till någon av sina poddar. Han är en intelligent person som verkar dela Det fria Sveriges syn på vad vi nationalister bör fokusera på. Jag är mycket förtjust i Jonassons Twitter-inlägg. Hans texter där är oftast ganska hårda men samtidigt skrivna med ett intressant och vackert språk. Det är någonting speciellt med den där karln, det kan jag tydligt känna.
Vill Ludvig fortfarande hjälpa fienden med integrationen/rasblandningen genom att ställa sig bakom slöjförbud och liknande?
Man kunde ha förväntat sig mer av en f.d. SvP-medlem än att som en tvättäkta SD-boomer gå på om att stoppa islam, att allt som hindrar muslimer från att uttrycka sin kultur är av godo. Men det kanske är order uppifrån för att locka folk till counterjihadisternas hus.
DFS/Svegot gör precis allting helt rätt just nu, så vi kan därför vara säkra på att det kommer att bli massvis av fula och smutsiga attacker mot dem från rödingarnas, kontrajihadisternas och framförallt NMR-folkets håll.
Årets sista sändning ikväll. Dan Eriksson, Magnus Söderman och Björn Björkqvist kommer att svara på lyssnarnas frågor:
Vill Ludvig fortfarande hjälpa fienden med integrationen/rasblandningen genom att ställa sig bakom slöjförbud och liknande?
Vilket scenario tror du är mer sannolikt att inträffa:
1. Slöjförbud leder till att invandrare och svenskars gemenskap stärks och plötsligt börjar bilda familjer.
2. Slöjförbud leder till att invandrare inte ser en framtid i Sverige.
Ingen babbepatriark kommer att låta sina fruntimmer stryka omkring utan slöja, det fattar du väl själv?
Vilket scenario tror du är mer sannolikt att inträffa:
1. Slöjförbud leder till att invandrare och svenskars gemenskap stärks och plötsligt börjar bilda familjer.
2. Slöjförbud leder till att invandrare inte ser en framtid i Sverige.
Ingen babbepatriark kommer att låta sina fruntimmer stryka omkring utan slöja, det fattar du väl själv?
Jag tror inte de bryr sig ett skit, så sannolikheten är nog noll i båda fallen.