2020-12-22, 04:12
Medlem
Ethnogenesiss avatar
Jag gissar att Frändelöv har blivit avpolletterad som dräng och in kommer den där snusande bondraggaren med talfel.
Citera
2020-12-22, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ethnogenesis
Jag gissar att Frändelöv har blivit avpolletterad som dräng och in kommer den där snusande bondraggaren med talfel.

Ludvig "Kaukakus" Delin

https://www.youtube.com/watch?v=offe-bkYWkk

(ok detta var rätt lågt av mig men ja...)
Citera
2020-12-23, 21:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelbruno
Jag vet inte om jag skulle kalla Dulny elitist, utan snarare chauvinist. Det viktiga verkar inte vara att man faktiskt är "bättre" än andra, utan snarare att man är "finare" än andra och det äcklar mig något oerhört. Det spelar inte så stor roll om man är en framgångsrik VD, eller en TV-spelande loser. Det är attityden i sig som äcklar mig. Att han inte har gjort mer än att sitta och skyffla papper på SD:s kansli iklädd sin Oscar Jacobson-kostym gör inte saken bättre

Det är nog tveksamt att man skulle lyckas få ihop Ingrid och Daniel igen och utöver att det skitit sig mellan dem, så har det ju runnit en del vatten under broarna på båda håll. Ingrids "Marocko-resor", hennes samarbete och försvar för Tor Paulsson nu och andra mindre smickrande saker. Det blir nog svårt för Daniel att bara låta udda vara jämt och börja podda igen.

Vad innebär mindre smickrande saker?
Citera
2020-12-23, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 100procentNordisk
Ja, det är sanslöst. Hur mycket i värde har fastigheten ökat av dessa renoveringar som hittills kostat 2 miljoner?

Förmodligen ingenting.
Citera
2020-12-24, 00:01
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abendland
Ludvig "Kaukakus" Delin

https://www.youtube.com/watch?v=offe-bkYWkk

(ok detta var rätt lågt av mig men ja...)

Tack, det blev dagens första skratt... Jag hade nog inte märkt det annars, då jag vet vad det heter, och då 'rättar' i huvudet atomagiskt (jag var tvungen att spela upp det två gånger innan jag märkte det...)
Citera
2020-12-24, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Tack, det blev dagens första skratt... Jag hade nog inte märkt det annars, då jag vet vad det heter, och då 'rättar' i huvudet atomagiskt (jag var tvungen att spela upp det två gånger innan jag märkte det...)

Kommentarsfältet är också fullt med folk som anmärker på samma sak. Tagningen är ju bra och det är ett intressant ämne -- men ja så mycket faller på att han säger fel på namnet. (Dom hade ju kunnat spela in voice overn en gång till med rätt utal, hade väl inte tagit så mycket tid i anspråk).

Påminner lite om Frändelöv som inte ens kunde uttala svenska städer korrekt. Huga.
Citera
2020-12-24, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Vad innebär mindre smickrande saker?
Det jag kommer på på rak arm är väl den här bjudresan till Israel, men vill minnas att hon har ploppat upp lite då och då med konstiga uttalanden på Twitter.
Citera
2020-12-24, 14:49
Medlem
Vad gör dessa snubbar för svenskar egentligen?
Jag gör inte ett skit men sätter mig inte på höga hästar och försöker ge sken av det.
Organisationer som hjälper hemlösa och utslagna gör ju hundra gånger mer för vårt folk fast de har inte nån cool nationell logga.
Citera
2020-12-24, 18:22
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Nu har jag nog inte lyssnat på Daniel sen han började på det här projektet, men en hel del på Ingrid och Conrads tid, men då var de bäst när Ingrid inte var där, och han gjorde programmet med andra personer, även sommarprogrammen var väldigt bra!

Kristian och även Hanna var bra (gör mig inget att Hanna är vad hon är) lyssnade en del på spelpodden de hade ihop...

Det enda man kan säga är väl att han inte bör göra något helt själv, han har en bra radioröst, men är kanske inte skarpaste kniven i lådan...

Verkligen? Bajsätande pedofiler gör dig alltså inget.
Citera
2020-12-24, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vit-makt
Vad gör dessa snubbar för svenskar egentligen?
Jag gör inte ett skit men sätter mig inte på höga hästar och försöker ge sken av det.
Organisationer som hjälper hemlösa och utslagna gör ju hundra gånger mer för vårt folk fast de har inte nån cool nationell logga.
Ja, det är en käpphäst som DfS-gubbarna brukar dra upp. Vad gör du själv för kampen?! Och svaret är inte alltid tillfredställande. Men, precis som du säger, så kanske inte alla gör så mycket, men de slår sig inte för bröstet över vilka folkhjätar de är.

Jag kan inte köra buss, men om en busschaufför kör dåligt, så kan jag klaga på det, därför att busschauffören utger sig för att kunna köra buss och då är tröskeln betydligt högre.
Citera
2020-12-24, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Verkligen? Bajsätande pedofiler gör dig alltså inget.
Nja, ska vi vara ärliga, så var hon inte pedofil, utan drev en sida som var för att legalisera pedofili. Vill hon käka bajs, så är det väl inte helt normalt, men är inget som skadar någon. Pedofili är jag däremot helt emot, eller åtminstone att utöva det; sjukdomen i sig kan man inte klandra någon för.
Citera
2020-12-24, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Du är en smakfull herre.
Smakfull och smakfull... Människor idag är så jävla porrskadade, så jag har gett upp hoppet om dem. Har en brud inte fått röven töjd innan högstadiet är över, så är hon en tönt. Att skära av sig kuken och medicinera bort puberteten är en helt normal sak att göra. Så att någon käkar avföring känns inte så exotiskt längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in