Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-27, 21:01
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldwych
Kollade fullversionen av husvagnssemestern. Mycket dramatik som är bortklippt i julversionen.

https://www.youtube.com/watch?v=RxPlY3a7dMU

Hela detta usla program är ett hopkok med sönderklippta inslag. Jag skulle inte för allt i världen ägna en enda sekund åt den skiten. Bättre då att leta upp hela avsnitt på nätet, likande det du postar.
Citera
2020-12-24, 15:09
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Varför har de inte klippt bort den stereotypa negern som rider åsnedroska och de stereotypa japanerna?
Citera
2020-12-24, 15:15
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Varför har de inte klippt bort den stereotypa negern som rider åsnedroska och de stereotypa japanerna?

Och, måhända ännu märkligare, inte heller den stereotypa juden med parasollen som flyr undan grisarna. Kanske är det inte möjligt att trimma mer, det finns inte tillräckligt med bildmaterial för att matcha ljudspårets musik?
Citera
2020-12-24, 15:19
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Tittade bara med ett öga när bögen höll jultal, men missade jag tändningen av ljuset? Eller var Lerin på lyset och kunde inte hantera de tunna stickorna?
Citera
2020-12-24, 15:24
Medlem
Har de bytt ut Bengt Feldrich som den svenska rösten? Låter inte alls som honom på min tv
Citera
2020-12-24, 15:27
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Har de bytt ut Bengt Feldrich som den svenska rösten? Låter inte alls som honom på min tv

Det skall vara Benke som anför, spelade in årligen för nytillskott, fick honom att även läsa in generella fraser innan bortgång. Möjligen inte voiceovers för intron, men i "studion".
Citera
2020-12-24, 15:37
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Men värre än värst är att man inte har klippt bort Nazistflaggorna i Karl-Bertil Jonssons Julafton.
Citera
2020-12-24, 15:56
Avslutad
Årets överraskning: en animerad neger!
Citera
2020-12-24, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Årets överraskning: en animerad neger!
Med tjejröst dessutom.
Citera
2020-12-24, 16:01
Medlem
Bomullsvantens avatar
Har något blivit fel eller var det korrekt att negern skulle ha tjejröst för att det skulle vara könsneutralt eller vad?
Citera
2020-12-24, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ta1fun
Med tjejröst dessutom.

Japp! Stereotyp plattnäsa också.
Citera
2020-12-24, 16:08
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomullsvanten
Har något blivit fel eller var det korrekt att negern skulle ha tjejröst för att det skulle vara könsneutralt eller vad?
Det verkade som att katten och negern hade bytt kropp/själ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in