Citat:
Ursprungligen postat av
fnirp
Esbjörn påstår att han skickat rekommenderat brev, men något direkt bevis för det har inte presenterats för oss. I övrigt, har han påstått att han har ringt? De påståendena borde gå att hitta bevis för, eller brist på bevis för.
Ebba påstår att hon hört rykten om att han hade ångrat sig, men aldrig något från honom direkt. Hon påstår att han var med när det röjdes sly och det finns ett vittne till det som trätt fram. Då var hon anträffbar (såvida hon inte låste in sig i huset).
Sedan är väl alla överens om att Esbjörn inte var anträffbar på tillträdesdagen?
nej, alla är inte överens om det.
mycket i denna affär är ord mot ord, och du väljer att gå på hon som bevisligen har blåljugit offentligt flera gånger i denna soppa.
Citat:
Ursprungligen postat av
braattha
Ja det ska bli intressant Esb jurist är ju dyrare än en advokat, så att ta den dyrare än kanske inte alltid bäst.
Vad det gäller oanträffbar så har hon ett jobb att sköta till skilnad från Esb. Så han kunde nog träffa henne då MZ, kunde ringa henne.
Hon bad desutom han att dom måste ses tillskilnad från Esb.
Hon väntade mer än 2 månader och han hörde inte av sig fast bollen var hos han.
I min värd så skulle jag nog inte väntat så länge.
Han försvann med handpengen och hörde inte av sig ?
Ångrat sig eller inte men så gör man inte om man vill häva köpet
han hävdar ju att han velat betala tillbaka handpenning sedan dag ett men att ebba svarade med att dra igång en rättsprocess. vilket hon förnekade tills det kom fram bevis.
hon har absolut råd och energi att hålla den här cirkusen igång tills farbrorn ligger i graven.
att hon kritiserar regeringens hantering av pandemin samtidigt som hon själv är ute och festar och springer hemma hos gamla farbröder hon inte känner tycker jag visar ytterligare på hur lite hon värderar sanning och moral.