Citat:
Ursprungligen postat av
sno
De skickar inte 1.000 länkar till dig. Du har fått ett autosvar..
FHM har försökt täcka de flesta frågorna som sådana som du vill få svar på direkt - utan att vänta.
De har inte uppdaterat svaren pga att just DU skickade ytterligare en fråga för några dagar sedan.
Du och Naucler har det gemensamt att ni tycks anse att era frågor som prioriteras och svar skulle komma som en blixt från klar himmel.
En vuxen människa kan vänta på sitt svar. En vuxen människa kan även acceptera att myndigheter och andra människor har annat att göra än sätta fokus på just DIG i den här frågan.
1000 länkar kan du nog förstå betyder en himla massa (alla utan svar på frågan).
Det kan vara ett autosvar, men det tog i sådana fall väldigt många timmar för detta automatiska svar att komma iväg. Kanske är det den vanliga trögheten hos FoHM som är inbyggd även i deras autosvarfunktion.
Jag tror faktiskt att det är ett riktigt svar, men givetvis har man ett förkomponerat nonsensmail som man kan skicka iväg när man inte kan eller vill svara.
Någon begäran om ett särskilt snabbt svar hade jag absolut inte så ditt påstående om att jag anser att min fråga ska prioriteras kan du stoppa upp i
minnet att så var det inte.
Jag kan vänta på ett riktigt svar, jag förstår att FoHM har annat att göra och jag förväntar mig inte att fokus ska ligga på att svara på just min fråga omgående.
Vi får se, jag kanske får ett riktigt svar så småningom.