Citat:
Ursprungligen postat av
Methos
Normalt förfarande. Man anser att personen är behörig då denne befonner sig med tillstånd på andressen. Inte chaufförens problem att du inte är där.
Gulligt.
Polisen och jurister håller inte med dig.
Dom bryter sina egna villkor.
Dom hänvisar till Force Majoeur vilket dom inte har rätt till.
Nej, inte normalt förfarande då jag tagit emot paket i 3 olika företag på 9 olika adresser under 8 års tid. Så nej, du har fel.