2020-12-22, 09:28
Medlem
Citat från ett mail jag fick nyss:

Federley är enligt EU-informationen fortfarande parlamentariker. Först när han är borttagen från EUP förteckning över ledamöter har han avgått.
https://m.facebook.com/photo?fbid=111203850850690&set=pcb.111203990850676
Citera
2020-12-22, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
Citat från ett mail jag fick nyss:

Federley är enligt EU-informationen fortfarande parlamentariker. Först när han är borttagen från EUP förteckning över ledamöter har han avgått.
https://m.facebook.com/photo?fbid=111203850850690&set=pcb.111203990850676

Tack! Och detsamma lär ju gälla Centerpartiet i Sverige. Stora dramatiska utspel, som inget betyder i praktiken, är liktydigt med lögner och mygel, för att slippa granskning.
Citera
2020-12-22, 10:53
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennehura
Jag skulle satsa en 50-lapp på att pedofilen är den i jeans och ryggen mot kameran.
Tycker benen påminner om stoppa pressarnas-bild på pedofilen när ”han flyr från Björbo”.

Du har rätt! Bra observerat. Kollade själv och jämförde och det ser väldigt likt ut. Vad gör den personen i bilden för övrigt? Ingen skyddsdräkt. Står han och spanar på ungarna bakifrån?

Finns det fler bilder på Pedofilen där man ser honom i helbild?
Citera
2020-12-22, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Du har rätt! Bra observerat. Kollade själv och jämförde och det ser väldigt likt ut. Vad gör den personen i bilden för övrigt? Ingen skyddsdräkt. Står han och spanar på ungarna bakifrån?

Pedofiler är äckligt sluga. De tänjer gränser, cirklar runt, groomar och har tålamod.

Klart att Federleys äckelsambo dras till bigruppen. Perfekt. Vuxna kan maskera sig, liksom barnen, som dessutom har begränsat synfält.

Jag gissar att tafspotentialen är hög.

Jag gissar också att Federleys sambo varit drivande. En bigrupp är perfekt för honom.

Han har säkerligen pysslat med barnporr också, hemma.

Hoppas hoppas att snuten kollat surftrafiken!
Citera
2020-12-22, 11:09
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Pedofiler är äckligt sluga. De tänjer gränser, cirklar runt, groomar och har tålamod.

Klart att Federleys äckelsambo dras till bigruppen. Perfekt. Vuxna kan maskera sig, liksom barnen, som dessutom har begränsat synfält.

Jag gissar att tafspotentialen är hög.

Jag gissar också att Federleys sambo varit drivande. En bigrupp är perfekt för honom.

Han har säkerligen pysslat med barnporr också, hemma.

Hoppas hoppas att snuten kollat surftrafiken!

Så är det. Obehagligt är det minsta man kan säga.

När du använder ordet "tafspotential" ser jag en sak till. Kanske en obetydlig detalj i bilden men jag nämner den ändå: En av barnen står och tar sig på skinkan. Ungefär som om mannen i jeans just lutat sig fram och petat eller nypt lite. Förmodligen läser jag in för mycket men i skenet av allt annat som kommit fram... vem fan vet?
Citera
2020-12-22, 11:10
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Tack! Och detsamma lär ju gälla Centerpartiet i Sverige. Stora dramatiska utspel, som inget betyder i praktiken, är liktydigt med lögner och mygel, för att slippa granskning.

Emma Wiesner, som ska ersätta Federley i EU-parlamentet, förväntas göra det i månadsskiftet januari-februari.

https://www.europaportalen.se/content/emma-wiesner-pa-vag-mot-eu
Citera
2020-12-22, 11:20
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Är det rimligt att FF behåller vårdnaden om sin "egen" dotter? Hade han hetat Svenne Svensson hade hon varit fosterhemsplacerad innan Nyår.

Sjuka jävla parti. Psykopat till partiledare och nu detta.
Citera
2020-12-22, 11:33
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federley-och-pedofilen-tog-hem-barn-till-garden Nu står det om biodlingskursen i SP

Tyvärr verkar de nu bara få sin info från facebook , denna tråd och hans IG . Jag hoppades på att de skulle ha kunnat gräva fram mer . Men bättre än inget , äckligt tyst i vanliga msm .

Måste ändå ge Stoppa Pressarna ordentligt med cred för att han fortsätter skriva. Resten av msm har ju, som du skriver, tvärtystnat. Inte ett knäpp.

Det är väl bara den här tråden och SP som kör på?

Nyhlén, om du läser här: fortsätt skriv, detta får inte dö. Det finns garanterat oerhört mycket mer som tystats ner och inte kommit upp i dagsljuset ännu.

Att inte gammelmedia tar upp tråden igen nu när det kommit fram att det varit en massa barn på gården medan pedofilen varit där är ju fullständig katastrof. Men det visste vi ju redan.
Citera
2020-12-22, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Emma Wiesner, som ska ersätta Federley i EU-parlamentet, förväntas göra det i månadsskiftet januari-februari.

https://www.europaportalen.se/content/emma-wiesner-pa-vag-mot-eu

Ja, "sannolikt", enligt vad "källor" har sagt. Men om man säger upp sig skickar man in en skriftlig uppsägning och offentliga myndighetssidor ändrar sin information. Var är uppsägningen? Var är officiella ändringar?

Jag kan ju säga "jag säger upp mig" högt hemma eller ringa runt till pressen och säga detsamma. Och en av mina vänner kan säga till en annan av mina vänner att jag minsann sagt att jag ska säga upp mig. Det är inte samma sak som att faktiskt säga upp sig överhuvudtaget. Har människan sagt upp sig eller har han inte gjort det? EU-parlamentet har väl en brevlåda? Har det inkommit besked eller har det inte inkommit besked om detta?

Jag vet att du inte vet och jag vet heller inte, men vet NÅGON? Hur kan man dra stort på detta i tidningar och Annie Lööf säger gång på gång att han "lämnat", men har någon kollat att han faktiskt gjort det? Och hur långt tid får det gå från att hela landets press skriver om att någon avgår tills det faktiskt är sanning?

Inte ens Centerpartiets egna hemsidor, som de har full kontroll över uppger ju att han slutat. Då får man dra slutsatsen att han inte gjort det.

https://www.centerpartiet.se/vart-parti/vara-politiker/europaparlamentariker
Senast redigerad av Loqita 2020-12-22 kl. 11:40.
Citera
2020-12-22, 11:43
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ja, "sannolikt", enligt vad "källor" har sagt. Men om man säger upp sig skickar man in en skriftlig uppsägning och offentliga myndighetssidor ändrar sin information. Var är uppsägningen? Var är officiella ändringar?

Jag kan ju säga "jag säger upp mig" högt hemma eller ringa runt till pressen och säga detsamma. Och en av mina vänner kan säga till en annan av mina vänner att jag minsann sagt att jag ska säga upp mig. Det är inte samma sak som att faktiskt säga upp sig överhuvudtaget. Har människan sagt upp sig eller har han inte gjort det? EU-parlamentet har väl en brevlåda? Har det inkommit besked eller har det inte inkommit besked om detta?

Jag vet att du inte vet och jag vet heller inte, men vet NÅGON? Hur kan man dra stort på detta i tidningar och Annie Lööf säger gång på gång att han "lämnat", men har någon kollat att han faktiskt gjort det? Och hur långt tid får det gå från att hela landets press skriver om att någon avgår tills det faktiskt är sanning?

Inte ens Centerpartiets egna hemsidor, som de har full kontroll över uppger ju att han slutat. Då får man dra slutsatsen att han inte gjort det.

Det ser ut som tycker jag att han ska få tid på sig "att bli frisk" för att sedan börja lobba för pedofili i Bryssel igen.
Citera
2020-12-22, 11:55
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna

Det fanns nog inga fler heltäckande skyddskläder men pedofilens sug efter barnsällskap gjorde att han var villig att ”ta några bistick” för att få hänga i barnens närhet ...
Citera
2020-12-22, 11:59
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:

Visst, men än så länge pekar det på att Emma Wiesner tar hans plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in