2020-12-21, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Jag är nämligen helt säker på att en av dem är pedofilen.

Det är jag också säker på. Man förstår att omgivningen reagerade.

Detta blir sjukare och sjukare.

Den nyss frisläppta pedofilen (som inte skulle vara nära barn) fick genast möjlighet att frottera sig med barn, iförd maskering!

Pedofiler är kreativa som fan. Jag blir inte förvånad om biskolan är pedofilens idé.
Citera
2020-12-21, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
'
Det är märkligt att dom har skyddsutrustning i barnstorlek för så många som för tre barn.
Det verkar nästan planerat med inköp av dessa overaller och huvor för att dom visste att dom skulle kunna locka barn med bland annat biskola.
I annat fall har väl inte två vuxna "karlar" overaller i barnstorlek bara sådär hipp som happ.

https://www.instagram.com/p/CEMg9C_pvb_/

Det ser ut som om ett av barnen har problem med smärta eller klåda "där bak"... huga..
Citera
2020-12-21, 19:38
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabarbervin
https://www.instagram.com/p/CEMg9C_pvb_/

Det ser ut som om ett av barnen har problem med smärta eller klåda "där bak"... huga..

Även Hans Sheike hade biodlingskurser på 80tslet under hans pedofila år
Citera
2020-12-21, 19:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Bra observation. Skulle vilja veta vilka de tre vuxna på bilden är. Plus vem som tar fotot. Jag är nämligen helt säker på att en av dem är pedofilen.

En är taggad i bilden , en kvinna J . W . De verkar fortfarande följa FFs IG , men är inte vänner på fb . Men det kanske de aldrig har varit ? Har dock sett att han har taggat hennes namn i fb - grupp när de skulle dit och hälsa på i oktober
Citera
2020-12-21, 21:15
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Vet inte. Tyckte bara att det lät suspekt i skenet av vad som framkommit den senaste tiden. Föräldrarna verkar ju enligt uppgifter också vara synnerligen välvilligt inställda till pedofilen även efter avslöjandet.

Sammantaget så hävdar jag att det inte står helt rätt till med den familjen.

Hur blev F Federley som han blev? Toppolitiker i EU om dagarna och smygande depraverad pedofilälskare om nätterna.

Någonstans har något gått snett. Allt det här har inte kommit från ingenstans.

Spontant tänker jag att en normalt funtad farmor tänker på sitt barnbarn i första hand, istället skyddar hon den villkorligt frigivne pedofilen. Hur går det ihop?

Edit: Från Facebook
Citat:
Tack alla fina rara änglar i Björbo, ni vet vilka ni är och ni är fler än vi trodde. Ni får oss att tro lite mer på byn. Ondskefulla och elaka människor försöker vi vara likgiltiga mot.

Edit nr.2, repliker på hennes inlägg:

Citat:
Jag tillhör alltså den Onda sidan du beskriver här i Björbo? Eftersom jag inte skickar ❤️ eller likes.
Ondskan för mig är vad jag haft i granngården sen i somras... En pedofil. Bland alla barn. Villkorligt frigiven för att ha våldtagit små barn. De är nu förstörda för livet. De hade inget val. Det har du som vuxen.
Att låta en man flytta in i sitt hem som gjort dessa ofattbara saker. Det är svårt att förstå. Att säga en sak när man tror sig ha övertaget för att sedan dra på sig offerkoftan när det bränner till. Där går gränsen. Väldigt tråkigt att du ska komma i kläm för Ondskan i Björbo!
Änglarna för mig i det här är dom som såg till att vi fick veta. De är mina Änglahjältar. Jag vill inte ens tänka på vad som skulle ha kunnat hända annars.
För er som vill veta lite om statistik på återfallsförbrytare av pedofiler kan jag rekommendera att googla/söka på Patrik Sjöberg som föreläser om just detta och varit utsatt själv!
Så ser jag på det!
Tack för mig
//En av dom Onda

Citat:
Det är ju naturligtvis olyckligt att en hel familj får klä skott för vad en enskild medlem av densamma gör. Tvivelsutan så står det inte annat än fördöma vad denne enskilda medlem har gjort, vilket också skulle vara befriande om Birgitta kunde göra, och därmed kunna skingra alla tvivel om vem som är ond, och vem som blott bryr sig om sina små barn.
Senast redigerad av Passepartout 2020-12-21 kl. 21:24.
Citera
2020-12-21, 21:42
Medlem
nickomyras avatar
Ja och hon hade lagt in Tre st liknande inlägg , om de ondska och om att folk var jante .. så folk har gjort orosanmälan för att de är avundsjuka på att FF har kommit upp sig och för att jävlas . Inte för att de var oroliga för Fs eller andra bybarn

Fr samma tråd i bygruppen

Pers 1Håller helt med, det hade varit smakfullt om någon åtminstone nämnt de små oskyldiga offren, exempelvis kommentarer som "våra tankar går till de små offren och deras familjer" och/eller "vi tar totalt avstånd från dessa avskyvärda brott och personen som begått dem" för det bör man ju rimligtvis göra? 🤔
Som förälder känner jag enbart tacksamhet gentemot den person som gjorde detta offentligt, han är definitivt i n t e ond.

Pers 2 tack! är så trött på att hela den här historien fått alldeles fel fokus, att någon som gör byn (alla barn och föräldrar) en tjänst får skit för det?! 😳

Pers 3 En fråga folk borde fundera över är kanske är hur länge har den som startade den här tråden vetat om vem han levde med innan man sympatiserar!

Fr Sp
https://stoppapressarna.se/svenskt/sa-skyddade-fredrick-federleys-mamma-pedofilen?fbclid=IwAR12Nyp0bLUvA8KAYO6GAmuNHKfTCMQ v-DvCHVIaOM3E ltuAmCotGq4_oDA
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-21 kl. 22:23.
Citera
2020-12-21, 22:26
Medlem
Impertinents avatar
Jag ber att få tacka för tipset om Björbo-gruppen på Facebook. Den som försvarar Birgitta Federley hårdast och pratar om att kritiker till henne ska "stänga igen den där kakmunnen en sväng" är en lebb som bor i Stockholm, men som påstår sig komma från Björbo. Denna Hanna S*undberg, är hon släkt med Federleyarna? Homosexualitet är ju i viss mån ärftligt.
Senast redigerad av Impertinent 2020-12-21 kl. 22:28.
Citera
2020-12-21, 23:46
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Spontant tänker jag att en normalt funtad farmor tänker på sitt barnbarn i första hand, istället skyddar hon den villkorligt frigivne pedofilen. Hur går det ihop?

Edit: Från Facebook

Edit nr.2, repliker på hennes inlägg:

Alltså det är någonting med den här familjen som inte stämmer. Kärringjäveln anser alltså att de som tycker att det är obehagligt att en dömd grov pedofil stryker omkring bland barnen i byn är "onda". Alltså vad i helvete?? Det finns något jävla sjukt i hur hon skriver "alla fina rara änglar" som får det att krypa i kroppen på mig. Änglar? Är det bara jag som får peddo-vibbar när någon svänger sig med det ordet?

Jag har svårt att släppa det här som Fredrick berättade i en intervju, att han kom hem från skolan och upptäckte att det satt barn och grät i hans mammas knä. Vad i helvete var det frågan om undrar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Impertinent
Jag ber att få tacka för tipset om Björbo-gruppen på Facebook. Den som försvarar Birgitta Federley hårdast och pratar om att kritiker till henne ska "stänga igen den där kakmunnen en sväng" är en lebb som bor i Stockholm, men som påstår sig komma från Björbo. Denna Hanna S*undberg, är hon släkt med Federleyarna? Homosexualitet är ju i viss mån ärftligt.

Jag är inte förvånad. Skulle så jävla gärna vilja syna de här som försvarar Federley lite mer i sömmarna. Tror det är en varböld av pedofiler, pedofilälskare och andra perversa människor som glidit under radarn hittills. Jag hoppas att bölden spricker en dag så att de här ruttna individerna rinner ut i ljuset.
Citera
2020-12-22, 01:02
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Bra observation. Skulle vilja veta vilka de tre vuxna på bilden är. Plus vem som tar fotot. Jag är nämligen helt säker på att en av dem är pedofilen.

Jag skulle satsa en 50-lapp på att pedofilen är den i jeans och ryggen mot kameran.
Tycker benen påminner om stoppa pressarnas-bild på pedofilen när ”han flyr från Björbo”.
Citera
2020-12-22, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
Nej, FFs ersättare i EU finns bara med i Valmyndighetens redovisning över valda ledamöter och ersättare till EU. Det tycks alltså som att FF fortfarande är EU-parlamentariker och det är bara i svenska media C har meddelat att Weisner ska ersätta honom. Men datum, som Försäkringskassan är så noga med annars, verkar C inte tycka vara så viktiga.

Det verkar som om det är en del förmåner han måste tjäna in genom en svensk "sjukskrivning". Verkar som om han bara anmält sin frånvaro och inte sin aväng.

Ja, och en stor del av att avgå från sina uppdrag är att faktiskt AVGÅ FRÅN SINA UPPDRAG, men snack kan man ta tillbaka. En formell avgång tar man inte tillbaka lika lätt månaden därpå.
Citera
2020-12-22, 07:53
Medlem
nickomyras avatar
https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federley-och-pedofilen-tog-hem-barn-till-garden Nu står det om biodlingskursen i SP

Tyvärr verkar de nu bara få sin info från facebook , denna tråd och hans IG . Jag hoppades på att de skulle ha kunnat gräva fram mer . Men bättre än inget , äckligt tyst i vanliga msm .
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-22 kl. 08:17.
Citera
2020-12-22, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Ja, och en stor del av att avgå från sina uppdrag är att faktiskt AVGÅ FRÅN SINA UPPDRAG, men snack kan man ta tillbaka. En formell avgång tar man inte tillbaka lika lätt månaden därpå.

Informationen på C:s hemsida är talande. Där står FF fortfarande som en av deras två EU-parlamentariker den 21/12 2020. Det är som om de inte vill tillsätta den person (E.W) som de meddelat i media och allmänheten. Hans namn står inte i med i listan över partistyrelsen.

Det borde inte vara så svårt att ändra namnet i EU heller. Hur hanterar man om någon dör? Det finns ju en ersättare. FF kan ju tillfriskna och bestämma sig för att återgå i tjänst. Folk ska inte behöva sitta och leta för att få veta om han står för vad han säger.

Han må vara chockad och ha svårt att förstå vad folk stör sig på, men en vanlig uppsägning bör han kunna underteckna. Partisekretariet bör rimligen kunna hjälpa honom med allt det praktiska. Från att formulera uppsägningarna, kuvertera, frankera och posta alla försändelserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in