2020-12-18, 22:44
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Nämn en?
american pie.. Stiflers mamma eller nått haha
Citera
2020-12-18, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retcon26
Relationer baseras ju i att ge och ta - därför frågade jag dig vad du har att erbjuda henne som är likvärdigt med det du vill ha? Eller är du både girig och värdelös?

Herregud vad pinsamt kränkt du verkar vara. Så om din kille skaffar tatueringar så måste du ha mer att erbjuda om du gillar det, annars dumpar han dig? Haha, lycka till säger jag bara och oroa dig inte för mig. Det var inte direkt topic heller, men dit raseri verkar ha förblindat dig från att inse det.
Citera
2020-12-18, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Sidan ser ut som en riktigt troll sida ellelr amatörmässigt gjort av en måttligt efterbliven idiot. Grejen är den att hur kan man vilja glo på äckliga bollar som sitter helt onaturligt på kroppen med ÄRR?? Och varför vill man att sin partner som man nu ska älska gå igenom ett ingrepp som kan leda till så mycket komplikationer och som är ett stort ingrepp som gör ont. För vad? Skönt sex kan man ha utan sillisar. Helt sjukt om du är seriös. Är det så viktigt för dig skaffa egna sillisar o kläm på medans du runkar. Eller hitta en tjej med sillisar istället för att förstöra din flickväns liv.

Ett typiskt exempel på off-topic inlägg som inte läst trådstaten. Ja, han är på riktigt. Nej, de flesta tycker att kvinnor med silikon är attraktiva även om de gärna är dömande för att de har valt att skaffa det.
Citera
2020-12-18, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Jag försökte diskutera det seriöst, men den diskussionen drog du dig ur...

Sorry, jag orkade inte följa upp när det var så mycket spam i tråden. Kan du inte bara säga vad du hade föreslagit istället?
Citera
2020-12-18, 23:28
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Herregud vad pinsamt kränkt du verkar vara. Så om din kille skaffar tatueringar så måste du ha mer att erbjuda om du gillar det, annars dumpar han dig? Haha, lycka till säger jag bara och oroa dig inte för mig. Det var inte direkt topic heller, men dit raseri verkar ha förblindat dig från att inse det.

Fast i ditt exempel så ville min kille skaffa tatueringar, i ditt faktiska fall så försöker du subliminalt manipulera (förlåt, inspirera) din flickvän som inte vill ha silikonbröst till att skaffa det. Det är ju inte riktigt samma sak, va?

Eller blev du så förblindad av ditt raseri att du inte insåg det?
Citera
2020-12-18, 23:54
Medlem
Citat:
Sorry, jag orkade inte följa upp när det var så mycket spam i tråden. Kan du inte bara säga vad du hade föreslagit istället?
Säga vad jag hade föreslagit?

Vår diskussion hade hamnat där du skulle berätta HUR din kvinna skulle kunna göra när hon vill få dig att operera kuken större, men hon vill få dig att vilja göra det själv, och hon vill inte att du ska känna att du inte duger.

Om du inte kan komma på något sätt som hon skulle kunna få dig att själv vilja operera kuken större på och samtidigt inte känna att du inte duger, hur tror du då att du ska kunna få henne att vilja operera sig utan att känna att hon inte duger? Enligt min erfarenhet är kvinnor ofta känsligare än män när det gäller sådant som de uppfattar som kritik mot sitt utseende.

Gällande det här:
Citat:
Det är absolut en fetish, det köper jag. Vore det så hemskt (eller ens ovanligt) om en kvinna ville att hennes man skaffar tatueringar menar du? Tror inte reaktionerna varit likadana då
En jämförelse mellan tatuering och bröstförstoring håller inte för det är långt ifrån samma sak, ta skillnaden mellan en kukförstoring och en bröstförstoring istället. Personligen tror jag att reaktionerna hade varit betydligt starkare än de du fått här, om en kvinna ville ha tips om hur hon ska få sin man att själv vilja operera kuken större.
Citera
2020-12-19, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retcon26
Fast i ditt exempel så ville min kille skaffa tatueringar, i ditt faktiska fall så försöker du subliminalt manipulera (förlåt, inspirera) din flickvän som inte vill ha silikonbröst till att skaffa det. Det är ju inte riktigt samma sak, va?

Eller blev du så förblindad av ditt raseri att du inte insåg det?

Du hade såklart fått honom intresserad för tatueringar genom att titta på Miami Ink eller liknande i det hypotetiska exemplet. Seså, ingen kommer få dig att skaffa rejäla bröst så du kan nog lämna tråden nu
Citera
2020-12-19, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Säga vad jag hade föreslagit?

Vår diskussion hade hamnat där du skulle berätta HUR din kvinna skulle kunna göra när hon vill få dig att operera kuken större, men hon vill få dig att vilja göra det själv, och hon vill inte att du ska känna att du inte duger.

Om du inte kan komma på något sätt som hon skulle kunna få dig att själv vilja operera kuken större på och samtidigt inte känna att du inte duger, hur tror du då att du ska kunna få henne att vilja operera sig utan att känna att hon inte duger? Enligt min erfarenhet är kvinnor ofta känsligare än män när det gäller sådant som de uppfattar som kritik mot sitt utseende.

Gällande det här:

En jämförelse mellan tatuering och bröstförstoring håller inte för det är långt ifrån samma sak, ta skillnaden mellan en kukförstoring och en bröstförstoring istället. Personligen tror jag att reaktionerna hade varit betydligt starkare än de du fått här, om en kvinna ville ha tips om hur hon ska få sin man att själv vilja operera kuken större.

Ja, så med andra ord försökte du inte komma med något vettigt förslag. Kukoperationer är inte riktigt samma sak då de inte är lika lyckade/säkra som bröstoperationer och de som genomför dem inte blir i närheten lika nöjda som patienter som gör bröstförstoringar. Mest för att de egentligen inte fungerar.

Men ja, jag hade nog gjort det om det gjort min kvinna nöjd, men det är off topic för att jag skulle inte kräva att hon skulle göra en bröstoperation för att göra mig nöjd.

Dessutom var den här tråden för att alla skulle ta del av tips & trix, inte för att flashbacks feministmob och silikonhatare skulle fokusera på min person och mitt förhållande
Citera
2020-12-19, 11:24
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Känns som att tråden provocerade dig något. Jag är inte ute efter en random silikonbrud som sagt, har fixat sånna tidigare. Vill ha en vettig brud först och främst, och det har jag. Sen vore det coolt om hon skulle skaffa sillisar

Coolt om hon skulle skaffa sillisar!? Vad är det som är coolt med det? Vad är din ålder TS?

Du skriver i trådstart att hon inte ska göra det för din skull, ändå vill du att FB användare ska fylla på med tips hur du ska få din flickvän att vilja göra sillisar, även fast hon verkar nöjd med det hon redan har..

Mitt tips är att du frågar henne rakt ut och du betalar för kalaset. Ett ex till mig gjorde så men betala ville han inte. Bara framförde vad jag skulle göra om hos mig själv utseendemässigt. Själv var han inte så värst stilig heller och en skitstövel i övrigt.
Citera
2020-12-19, 11:28
Medlem
Ja du betalar för dom, kostar inte spec mycket idag.
Men vill hon inte så vill hon ju inte.
Citera
2020-12-19, 12:15
Medlem
Citat:
Ja, så med andra ord försökte du inte komma med något vettigt förslag. Kukoperationer är inte riktigt samma sak då de inte är lika lyckade/säkra som bröstoperationer och de som genomför dem inte blir i närheten lika nöjda som patienter som gör bröstförstoringar. Mest för att de egentligen inte fungerar.

Men ja, jag hade nog gjort det om det gjort min kvinna nöjd, men det är off topic för att jag skulle inte kräva att hon skulle göra en bröstoperation för att göra mig nöjd.

Dessutom var den här tråden för att alla skulle ta del av tips & trix, inte för att flashbacks feministmob och silikonhatare skulle fokusera på min person och mitt förhållande
Jo, jag kom med ett vettigt förslag, som jag hoppades skulle få dig att tänka till lite. Tyvärr verkar du vara alldeles för lättkränkt för att ta till dig vettiga åsikter, men jag gör ett försök till.

Mitt förslag var alltså att du skulle tänka från andra hållet och komma på ett sätt som din kvinna skulle kunna använda sig av för att få dig att själv vilja operera kuken större, och utan att du ska känna att du inte duger.

Uppenbarligen kan du själv inte komma på ETT ENDA tips och trix som din partner skulle kunna använda sig av för att få dig att själv vilja göra en operation utan att känna att du inte duger, säger det dig verkligen ingenting?

Det finns en hel del risker och komplikationer med att göra en bröstoperation, bland annat:
*Missnöje med resultatet
*Sövning är alltid en risk
*Risk för att man inte kan amma sina barn
*Känseln i bröstvårtorna påverkas ganska ofta, dels kan känseln försvinna men man kan också bli överkänslig
*Risk för att kroppen reagerar mot implantaten
*Rejäl smärta tiden efter operationen är självklar, men för en del fortsätter det att göra ont
*Infektioner
*Ojämnheter
*Kapselkontraktion
*Läckande implantat
*Rippling
*Breast implant associated anaplastic large cell lymphoma
*Ärr, dels kosmetiskt att de blir synligare än man velat, men också att ärr försämrar lymfsystemet
*Många av de här komplikationerna kan påverka kvinnans sexliv negativt
*Mammografiundersökningar kan försvåras, vilket gör att en bröstcancer som annars hade upptäckts i tid inte upptäcks

Jag känner rätt många kvinnor som har opererat sina bröst, några av dem är jättenöjda och resultatet är jättefint, och några är missnöjda och har rejäla problem efter operationen/operationerna.

För en kvinna som är nöjd med sina bröst är det REN IDIOTI att göra en bröstoperation, och den man som försöker övertala en kvinna han älskar till att ta risken med en bröstoperation när hon själv inte är intresserad av en operation är en FULLSTÄNDIG IDIOT, och det är den kategorin du faller in i om det inte beror på okunskap.

Om en kvinna däremot är väldigt missnöjd med sina bröst så bör hon upplysas om alla risker med en operation, tänka igenom det noga, och därefter fatta beslutet själv utifrån sina egna tankar och känslor kring det, eftersom det är HON som måste leva med/dö av konsekvenserna.

Kan du uppge någon enda anledning till att din kvinna skulle vilja utsätta sig för de här riskerna om hon trivs med sina bröst?

Kan du tala om hur du tänker när du vill att kvinnan du älskar (?) ska utsätta sig för de riskerna enbart för att du tycker det är snyggt med stora bröst?
Citera
2020-12-19, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Coolt om hon skulle skaffa sillisar!? Vad är det som är coolt med det? Vad är din ålder TS?

Du skriver i trådstart att hon inte ska göra det för din skull, ändå vill du att FB användare ska fylla på med tips hur du ska få din flickvän att vilja göra sillisar, även fast hon verkar nöjd med det hon redan har..

Mitt tips är att du frågar henne rakt ut och du betalar för kalaset. Ett ex till mig gjorde så men betala ville han inte. Bara framförde vad jag skulle göra om hos mig själv utseendemässigt. Själv var han inte så värst stilig heller och en skitstövel i övrigt.

Först och främst, jag är inte din expojkvän, så ta inte ut din bitterhet över hur han behandlade dig på mig tack.

Jag har inte alls sagt att hon inte vill ha större bröst, som jag sagt tidigare så har de flesta kvinnor jag varit med uttryckt en önskan om större bröst. Trots det är det sociala stigmat i sverige något som får de flesta att låta bli.

Bevisligen blir opererade kvinnor konstant ifrågasatta och idiotförklarade vilket den här tråden bekräftar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in