2020-12-17, 22:46
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
Nej. Dom flesta vill inte det. Det är bara han som tror det, han har ingen koll.

Kan vara så, men det är inget jag har så bra koll på. Så nöjde mig med att säga vad mina bekanta har för inställning, och det är att dom tycker att dom naturliga är bra nog.
Citera
2020-12-17, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Kan vara så, men det är inget jag har så bra koll på. Så nöjde mig med att säga vad mina bekanta har för inställning, och det är att dom tycker att dom naturliga är bra nog.

Ja och dom jag känner vill inte heller ha, så att dom flesta vill ha stämmer inte. Långt ifrån.
Och dom killar jag har pratat med som någon gång har nämnt det har sagt att dom inte gillar det.
Citera
2020-12-18, 10:30
Medlem
Jag hade tänkt låta den här tråden falla i glömska eftersom skönhetsoperationer uppenbarligen är extremt kontroversiellt på flashback. Få verkar dessutom intresserade att seriöst diskutera trådens ämne utan vill istället vädra sina åsikter om hur mycket de ser ner på kvinnor med silikonbröst (precis som väntat).

Jag förstår inte riktigt resonemanget att man skulle vara mer osäker för att man skaffar större bröst än om man skaffar tatueringar? Båda ger uppmärksamhet i någon mening och förändrar hur du uppfattar din egen kropp. I många länder är tatueringar väldigt tabu men är extremt vanligt i sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
Nej. Dom flesta vill inte det. Det är bara han som tror det, han har ingen koll.

Tack för din anekdotiska bevisföring men du har helt enkelt fel. Så gott som alla kvinnor har övervägt en bröstoperation enligt mina erfarenheter om vi ska utgå ifrån sådant. Om du vill ha lite mer fakta kan du titta på det här:

https://www.bignewsnetwork.com/news/...ir-breast-size
Citera
2020-12-18, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Om hon får positiv uppmärksamhet efter att ha skaffat fejkbröst då kommer hon fatta att hon kan få allt. Dvs hon kommer skaffa en rik och snygg kille och dumpa dig. Fattar du inte det?

Lite konstigt resonemang, du menar att du medvetet hållit tillbaka din partner för att hon inte ska vara attraktiv i andras ögon?
De flesta kvinnor jag träffat brukar få gott om uppmärksamhet från män oavsett.

Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Det borde vara en fetish att gilla fejk. Det är ju inte normalt. Att tända på föremål är en fetish. Hon kanske borde kräva att du skaffar rövinplantat. Sedan ska hon såklart bestämma att du ska tatuera dig och med vilka bilder.

Det är absolut en fetish, det köper jag. Vore det så hemskt (eller ens ovanligt) om en kvinna ville att hennes man skaffar tatueringar menar du? Tror inte reaktionerna varit likadana då
Citera
2020-12-18, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vettiga brudar har inte sitt självförtroende i brösten. Inte sin självkänsla heller.

Med samma resonemang kan inga män skaffa tatueringar för att det är bara ett sätt att hävda sig pga dåligt självförtroende.
Citera
2020-12-18, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retcon26
Vad tänker du att du erbjuder henne i gengäld?

Ditt sällskap?

I gengäld för vad? Tråden handlade om att få henne själv att inspireras och vilja skaffa det för sig själv. Inte att övertala henne.

Vad brukar man erbjuda i en relation menar du?
Citera
2020-12-18, 15:47
Medlem
Undercoverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Ja, det är ungefär det som har hänt med alla före detta fruar till författaren bakom den där guiden. Om jag förstått saker rätt.

Så är det nog(?).

Men enklast att få tanten sin att operera in rejäla rattar är att helt enkelt stå för notan.....
Citera
2020-12-18, 21:30
Medlem
gloedhet92s avatar
Citat:
I den här tråden samlar vi tips & trix för hur man övertygar sin flickvän/fru att skaffa sillisar.

Har redan läst boken https://implants4her.com/
men tyckte tipsen var lite mossiga. Det handlade mest om att vara singel och leta efter en kvinna som verkade intresserad av större bröst eller komma med värsta utläggningen hur fantastiskt bröstförstoringar är om din flickvän anförtror sig för dig att hon tycker att hennes bröst är små. Dessutom är jag mer intresserad av att få min kvinna att själv bli exalterad över tanken att skaffa stora bröst snarare än att hon ska göra det för att försöka uppfylla en av mina fantasier.

Sen vet jag att många kommer vilja posta om hur illa de tycker om implantat, det här är alltså inte en tråd för er.

Jag är medveten om det moraliskt tveksamma i det här men tänkte det kunde vara kul att spekulera ändå.

Har märkt att det sociala stigmat är den främsta anledningen till att många tjejer inte vill skaffa sillisar, därför är ofta hela tjejgäng antingen 100% för bröstförstoringar eller 100% emot. Om det normaliseras i tjejgänget är det med andra ord hälften vunnet...

Andra tankar:
- Subtila meddelanden genom att köpa riktad reklam på sociala medier för bröstförstoringar (tveksamt effektivt) och sen rikta det mot din flickväns konto.

- Inception genom att kolla på filmer med bystiga kvinnor där de framställs i ett positivt ljus

Fyll på!

Jag tar hellre små mjuka plättar än sillisar any day of the week. Men för diskussionen skull...: Börja inhandla saker som påminner stora bröst, vattenmeloner, honungsmeloner, balonger, jell-o. Börja placera idén i hennes skalle.
Citera
2020-12-18, 21:32
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:
I gengäld för vad? Tråden handlade om att få henne själv att inspireras och vilja skaffa det för sig själv. Inte att övertala henne.

Vad brukar man erbjuda i en relation menar du?

Haha, semantik ju. Övertala, inspirera, manipulera...du vill hitta ett sätt att få henne att göra något som hon själv inte känner att hon behöver, som i slutändan egentligen bara kommer nyttja dig, medans det medför risker för henne.

Relationer baseras ju i att ge och ta - därför frågade jag dig vad du har att erbjuda henne som är likvärdigt med det du vill ha? Eller är du både girig och värdelös?
Senast redigerad av Retcon26 2020-12-18 kl. 22:13.
Citera
2020-12-18, 22:26
Medlem
Citat:
Jag hade tänkt låta den här tråden falla i glömska eftersom skönhetsoperationer uppenbarligen är extremt kontroversiellt på flashback. Få verkar dessutom intresserade att seriöst diskutera trådens ämne utan vill istället vädra sina åsikter om hur mycket de ser ner på kvinnor med silikonbröst (precis som väntat).
Jag försökte diskutera det seriöst, men den diskussionen drog du dig ur...
Citera
2020-12-18, 22:41
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
I den här tråden samlar vi tips & trix för hur man övertygar sin flickvän/fru att skaffa sillisar.

Har redan läst boken https://implants4her.com/
men tyckte tipsen var lite mossiga. Det handlade mest om att vara singel och leta efter en kvinna som verkade intresserad av större bröst eller komma med värsta utläggningen hur fantastiskt bröstförstoringar är om din flickvän anförtror sig för dig att hon tycker att hennes bröst är små. Dessutom är jag mer intresserad av att få min kvinna att själv bli exalterad över tanken att skaffa stora bröst snarare än att hon ska göra det för att försöka uppfylla en av mina fantasier.

Sen vet jag att många kommer vilja posta om hur illa de tycker om implantat, det här är alltså inte en tråd för er.

Jag är medveten om det moraliskt tveksamma i det här men tänkte det kunde vara kul att spekulera ändå.

Har märkt att det sociala stigmat är den främsta anledningen till att många tjejer inte vill skaffa sillisar, därför är ofta hela tjejgäng antingen 100% för bröstförstoringar eller 100% emot. Om det normaliseras i tjejgänget är det med andra ord hälften vunnet...

Andra tankar:
- Subtila meddelanden genom att köpa riktad reklam på sociala medier för bröstförstoringar (tveksamt effektivt) och sen rikta det mot din flickväns konto.

- Inception genom att kolla på filmer med bystiga kvinnor där de framställs i ett positivt ljus

Fyll på!

Sidan ser ut som en riktigt troll sida ellelr amatörmässigt gjort av en måttligt efterbliven idiot. Grejen är den att hur kan man vilja glo på äckliga bollar som sitter helt onaturligt på kroppen med ÄRR?? Och varför vill man att sin partner som man nu ska älska gå igenom ett ingrepp som kan leda till så mycket komplikationer och som är ett stort ingrepp som gör ont. För vad? Skönt sex kan man ha utan sillisar. Helt sjukt om du är seriös. Är det så viktigt för dig skaffa egna sillisar o kläm på medans du runkar. Eller hitta en tjej med sillisar istället för att förstöra din flickväns liv.
Citera
2020-12-18, 22:42
Medlem
Vem fan gillar silkontuttar?
Oftast gör tjejerna dom ett par storlekar för stora så det blir som ballonger under korvskinn.
Trista att klämma på och totalt onaturliga utseendemässigt.
Kanske det silikonvurmarna gillar.
T om grannen som är rörmokare kan göra en silikontutt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in