Citat:
Ursprungligen postat av
HeyWired
Inte för att vara elak på något sätt men det fullkomligt stinker av autism kring denne Fritjof. Kroppsspråket, talet, utseendet.. allt.
Jag tror detta är Fritjofs twitter?
https://twitter.com/PerssonFritjof på hans twitter profilbild ser han normalare ut (lite tråkig kostym bara - väldigt old school med andra ord), vansinnigt rolig text till profilbilden också: "Goyim knows!"
Citat:
Avslöjar personligen Sveriges Statskupp per Korruption på Bitchute: FritjofPersson. Lärjunge till Jesus Kristus.
Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Jag vet inte, men du har rätt: det är vad som sägs som är det viktiga, inte hur det sägs. Exempelvis håller jag med om det mesta Håkan säger, framförallt när han är nykter...
Samma här, även om jag gör mig lustig över Bergmark så säger han en hel del vettiga saker också, som jag skrivit tidigare han borde sluta ta sig en stänkare innan han spelar in sina videor, jag tror att det är där han tappar folk... ingen vettig person orkar lyssna på fyllesnack. Jag tror också att det är någon slags skadeglädje bland vissa av hans YT-följare? Som hejar på när han druckit.