2020-12-18, 11:06
Medlem
Njursaltares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Nej. Kriteriet är att det är vanligt förekommande. Och det finns många saker som är vanligt förekommande som vi ändå inte gillar.

.
Hehe för att något skall anses normalt så skall det vara allmänt accepterat.

Annars är det onormalt, likt dina åsikter.
Citera
2020-12-18, 11:11
Medlem
Riktigt intressant sista program i serien Bryssel Calling, 7 av 7. Nästa säsong
blir det övriga partier.

Tänka sig att forna allianskamraten, nu förra EUparlamentarikerkollegan Jessica
Polfjärd åkte hem till Fredrik på gården och hälsade på under pandemin !

I Epilogen av programmet (oktober 2020) fotograferades de 4 kollegorna i Bryssel.
Skyttedal dubbelt gravid, Federley klädd i snygg skjorta och med rakat huvud.

Och utan pandemiuppehållet hade han alltså aldrig träffat den dömde mannen ...

Åtskilliga av Federleys uttalanden i slutet av programmet kan verkligen nu ses i
ett helt annat ljus, som olycksbådande profetior mest kanske.

"När man började lära känna varandra så bröts det"
"Ett år som blev mer intensivt än någon kunde ana"
"Det bästa finns framför oss"
"Är det här sista gången vi ses"
"Suttit där i skogen i sju månader"

Sedan var det väl också tur att Federley var med i första omgången av den här
programserien. Nästa gång hade det inte blivit så mycket med honom ...
Citera
2020-12-18, 11:37
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Federley ska ha känt till brotten sedan juli 2020.
Han tyckte inte det var viktigt att partiledningen informerades direkt, uppenbarligen.
Enligt Expressen sedan i Juni 2020. https://www.expressen.se/tv/politik/fredrick-federley-kande-till-domen-mot-mannen-i-juni/
Citera
2020-12-18, 11:39
Medlem
nickomyras avatar
Mamman har gömt sonens pedofil-älskare hemma hos sig https://stoppapressarna.se/svenskt/sa-skyddade-fredrick-federleys-mamma-pedofilen
Citera
2020-12-18, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fagelidetbla
Paul Ronge (PR) uttalar sig om FF affären i expressen. PR tycker att Anni Lööfs hantering av FF affären har varit föredömlig.

Paul Ronge är en fullständigt värdelös typ. Som "konsult" och "mediastrateg" trivs han som fisken i vattnet i Sverige. I ett friskt land skulle han få försörja sig som försäljare av ekonomiska "produkter". Fullt väntat att han ställer upp på Lööf, Federley och Centerpartiet. Som någon sa i tråden gör han det inte gratis för det stenrika C.
Citera
2020-12-18, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Han våldtog två fosterbarn och filmade det. Även barnporrbrott, som jag fattat det. Allt finns på nätet, i artiklar.

Förekom det penetraktion mellan könsorgan eller var det annat? Våldtäkt är rätt brett tänker jag.
Citera
2020-12-18, 11:59
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Förekom det penetraktion mellan könsorgan eller var det annat? Våldtäkt är rätt brett tänker jag.
Enligt flickan ja , inte enligt peddot . Även om jag har för mig att även det fanns på bild .
Citera
2020-12-18, 12:13
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:

Tänker med tanke på dina frågor att du ska läsa domen själv!
Citera
2020-12-18, 12:43
Medlem
nickomyras avatar
Mannen som är 54 år har haft förtroendeuppdrag för Centerpartiet , med hjärtefrågorna miljö och skola . blottade han sig för 9-åriga flickor https://www.facebook.com/joakim.lamotte/posts/3733036720124225/
https://www.facebook.com/100023632302710/posts/835680947229641/?d=n
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-18 kl. 13:41.
Citera
2020-12-18, 12:53
Medlem
Intressant att läsa Paul Ronge (PR), han verkar inte ha mycket till övers för Flashback.

Han har ett blogginlägg som andas försvar av FF på temat "men han var ju kär den lille pojken". Inlägget avslutas med: "På Flashback slår homofober, högerextremister och invandringshatare knut på sig själva i bubblande skadeglädje. Stenkastning pågår."

Tror f-n att det pågår stenkastning när man ser hur etablerade medier mörkar och kryper för politikerna. De rör sig alla i den lilla ankdammen där de kliar varandras ryggar.

Problemet för PR är att han inte kan domptera och styra medlemmarna på Flashback- en mardröm för sådana som PR. Då är alltid anfall bästa försvar.
Citera
2020-12-18, 13:03
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagelidetbla
Intressant att läsa Paul Ronge (PR), han verkar inte ha mycket till övers för Flashback.

Han har ett blogginlägg som andas försvar av FF på temat "men han var ju kär den lille pojken". Inlägget avslutas med: "På Flashback slår homofober, högerextremister och invandringshatare knut på sig själva i bubblande skadeglädje. Stenkastning pågår."

Tror f-n att det pågår stenkastning när man ser hur etablerade medier mörkar och kryper för politikerna. De rör sig alla i den lilla ankdammen där de kliar varandras ryggar.

Problemet för PR är att han inte kan domptera och styra medlemmarna på Flashback- en mardröm för sådana som PR. Då är alltid anfall bästa försvar.

Låter som om han är kung över havet
Citera
2020-12-18, 13:14
Medlem
Citat:

Våldtäkt är ett brett begrepp ja. Att föra in kroppsdel eller föremål i kroppsöppning utan samtycke är våldtäkt. Exakt vad exsambon gjort rent tekniskt vet jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in