2020-12-18, 00:56
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Påhopp? Blev du kränkt nu? Du förstör min tråd, försvinn tragiska människa

Hahaha du har letat upp mig i flera trådar nu för att fortsätta. Sen skrivit till mig på PM ytterligare 2 ggr och berättar om din lön?

Hur du kommer fram till att jag är tragisk efter den ekvationen.. ja du.. förklarar ju en hel del varför du inte ens kan köpa en cykel utan en assistent.
Citera
2020-12-18, 01:09
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Och det är bättre att skicka hot på PM menar du? Du kom in i den här tråden för att skapa hat, som du gör i alla dina andra inlägg. Du är en tragisk männsika, tragisk.

Hot? Vad pratar du om?
Citera
2020-12-18, 03:32
Medlem
Black-lies-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubblor
En skylt är inte bindande.
Inte?
Citera
2020-12-18, 03:38
Medlem
Black-lies-matters avatar
Citat:
Det behövs monteras lås osv först.. För oss som tidigare köpt nya cyklar känner till det.
Vadå behövs monteras lås? Skitsnack. Idiot!
Citera
2020-12-18, 05:31
Medlem
Tremendouslys avatar
Varför plockade du inte bara cykeln och gick till kassan om du nu ville köpa den? Är du mentalt handikappad?
Citera
2020-12-18, 06:09
Bannlyst
Det är så handel fungera, man har ett lockpris för locka in kunden i butiken och sedan ett annat när man skall köpa varan.. Elgiganten och XXL hörde till dom som aktörer som fuskade under black Friday med priserna.
Citera
2020-12-18, 06:32
Medlem
Det enda sjuka är att du gör en tråd om det. Helvete vad tråkigt folk har. Tror inte ens det har hänt öht.

Om det gick till så är du en riktig mes. Stå på dig.. blir nästan irriterad på sån handfallenhet. Kanske du är kvinna eller väldigt gammal?
Citera
2020-12-18, 06:32
Medlem
elbels avatar
Lämna kontanter vid kassan och cykla iväg
Filma allt
Lägg ut här
Kash is king
Citera
2020-12-18, 06:55
Medlem
Citat:
Det är väl dom som uppmuntrar sin personal till följande beteende tänker jag...

Sannolikt inte, nej. Oavsett pratar du med denne. Beter sig denne på samma sätt ringer man upp kundservice och begär att få prata med någon som kan reda ut detta, efter att du berättat exakt vad som skett, med chef och personalen framför dina ögon.
Citera
2020-12-18, 07:08
Medlem
killawifes avatar
Mmm va? Du går in en butik, vill köpa en billig cykel, de rekommenderar en dyr istället så du går hem.

Var det nåt mer?
Citera
2020-12-18, 07:33
Medlem
ColinRobinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
Man ska alltid ta upp saker till högre nivåer.
Nä, det ska man inte.

För väldigt många år sedan jobbade jag som säljare. De kommer enbart se ner på dig och tänka "jaha, en sån igen".

Det finns en viss grupp människor som tror att de för förmåner och att saker blir "rätt" om de ber att få prata med chefen eller hota med att ringa media.
Citera
2020-12-18, 07:39
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColinRobinson
Nä, det ska man inte.

För väldigt många år sedan jobbade jag som säljare. De kommer enbart se ner på dig och tänka "jaha, en sån igen".

Det finns en viss grupp människor som tror att de för förmåner och att saker blir "rätt" om de ber att få prata med chefen eller hota med att ringa media.
Du, vi normala människor ser ju ner på säljare. Beter sig som pack, skulle ljugit för sin mamma om de tjänat en 100-lapp. Det enda de har i huvudet är att blåsa kunden så mycket som det går och när de blåst kunden, så mår de bra.

Säljare idag är så fulla av skit att man inte längre vill handla och säljare måste vara det sämsta jobbet en människa kan ha. Hade hellre tvättat toaletter än varit säljare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in