2020-12-17, 13:40
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilian
Topp: Äntligen Europaplats för Elfsborg igen. Harmonin i och runt hela föreningen.

Botten: Mängder med onödiga poängtapp i slutminuterna samt en PTSD-triggande storförlust borta mot Häcken.
Blir Johan Larsson kvar?

Han är ju bra nog att spela i en större liga
Citera
2020-12-17, 13:43
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Blir Johan Larsson kvar?

Han är ju bra nog att spela i en större liga

Han stannar, 100%. Det kan du citera mig på.
Citera
2020-12-17, 16:59
Medlem
mishimas avatar
Bilderna på Tibbling är ju inte smickrande. Vill ni verkligen ha honom, Djurgården?
https://www.fotbollskanalen.se/nederlanderna/tibbling-om-att-stamplas-som-floppvarvning-och-dif-aterkomst-jag-vill-spela-fl/

Skulle nog trivas bättre i Hammarby. Kan ha pizza-kvällar med Bojanic.
Citera
2020-12-17, 17:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Topp: 3-2 mot Malmö. En skymt av karaktären från 2019 där man aldrig gav upp.
Botten: Förlusten mot Falkenberg. Kostade en del i slutändan. Svagt. Får inte hända.

-

F.ö. lite gulligt som utomstående att se Max Markusson i blåvitt sitta och svara på frågor ställda på en knastrig linje, ätandes sushi från Hemköps kyldisk. IFK Göteborg blir bara mer och mer superettan och landsortsförening.

Spelar ingen roll om ni hade förlorat mot Falkenberg eller ej. Häcken hade ändå lätt kommit före er i tabellen. Vi hade bara fått lägga in andra växeln i sådana fall.

Jag sade det tidigt. Det fanns inte en chans att DIF skulle komma före Häcken i tabellen. Gött att alltid ha rätt! 😄
Citera
2020-12-17, 19:49
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Bilderna på Tibbling är ju inte smickrande. Vill ni verkligen ha honom, Djurgården?
https://www.fotbollskanalen.se/nederlanderna/tibbling-om-att-stamplas-som-floppvarvning-och-dif-aterkomst-jag-vill-spela-fl/

Bojanic å Tibbling känns som raka motsatsen i personlighet. Den ena är halvseriös lirare med bra spetsegenskaper och förkärlek till skräpmat.

Tibbling får man verkligen autismvibbar av. Har dock alltid haft intrycket av att han är stenseriös med träning så något konstigt är det att han ser så pluffsig ut. Kanske gillar pizza mer än han borde.

Bägge ser iaf mer ut som två E-sport nördar på Dreamhack än som professionella fotbollsspelare.

Inget snack om att Tibbling säkert skulle va en tillgång för Dif dock.
Citera
2020-12-17, 19:52
Medlem
Citat:

Förstår inte hånen mot Bojanic kroppsform. Är ju jävligt uppfriskande med snubbar som kan bli proffs trots chill inställning med skräpmat och inte vara träningsfreaks. Mera tjockisar i elitfotbollen!
Citera
2020-12-17, 20:38
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

Fostrad i Skåne, Malmö är kebabmekka i Sverige. You do the math.
Citera
2020-12-17, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Bojanic å Tibbling känns som raka motsatsen i personlighet. Den ena är halvseriös lirare med bra spetsegenskaper och förkärlek till skräpmat.

Tibbling får man verkligen autismvibbar av. Har dock alltid haft intrycket av att han är stenseriös med träning så något konstigt är det att han ser så pluffsig ut. Kanske gillar pizza mer än han borde.

Bägge ser iaf mer ut som två E-sport nördar på Dreamhack än som professionella fotbollsspelare.

Inget snack om att Tibbling säkert skulle va en tillgång för Dif dock.

Vet inte om jag kan hålla med dig om Tibbling. Bara för att man har spelat i holland så betyder det inte att personen är en tillgång. Han presterar inte. Jag tycker att man är på rätt spår nu i Dif, bygg om en stor del av laget med yngre löften, ist för att ta in äldre floppar. Det behövs mera fart och vilja i Dif, och Bosse måste ha insett det när man blev frånspringda i europa. Man fick sig en värklighetsställare om sin nivå.
Citera
2020-12-17, 21:34
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Vet inte om jag kan hålla med dig om Tibbling. Bara för att man har spelat i holland så betyder det inte att personen är en tillgång. Han presterar inte. Jag tycker att man är på rätt spår nu i Dif, bygg om en stor del av laget med yngre löften, ist för att ta in äldre floppar. Det behövs mera fart och vilja i Dif, och Bosse måste ha insett det när man blev frånspringda i europa. Man fick sig en värklighetsställare om sin nivå.
För hans egna del tror jag absolut att tryggheten i en förening han redan varit i skulle betyda mycket. Win-win tror jag lätt att det skulle bli men det är antagligen på tok för tidigt för att ens spekulera om.
Citera
2020-12-18, 06:25
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Fostrad i Skåne, Malmö är kebabmekka i Sverige. You do the math.

Är han? Hos oss galgas man vid för hög fettprocent så vi ska nog få honom i form.
Citera
2020-12-18, 06:27
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Förstår inte hånen mot Bojanic kroppsform. Är ju jävligt uppfriskande med snubbar som kan bli proffs trots chill inställning med skräpmat och inte vara träningsfreaks. Mera tjockisar i elitfotbollen!

Det som provocerar är ju att de inte får ut max av sin kapacitet.
Citera
2020-12-18, 08:24
Medlem
Citat:
Det som provocerar är ju att de inte får ut max av sin kapacitet.
Frågan är hur mycket bättre Bojanic i det här fallet hade varit om han var dedikerad till träning, kosten och allt där omkring.

Hans spetsegenskaper ligger ju snarare i tekniken än fysiken liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in