2020-12-18, 08:28
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Frågan är hur mycket bättre Bojanic i det här fallet hade varit om han var dedikerad till träning, kosten och allt där omkring.

Hans spetsegenskaper ligger ju snarare i tekniken än fysiken liksom.

Alla spelare är bättre spelare med bättre fys och kost: håller sig skadefria, orkar tempot hela matcher, klarar tätare matchning, bättre återhämtning, får längre karriärer osv. Jag vill inte ha spelare som Bojanic i mitt lag. Jag har inga problem med att spelare ta ett glas vin till maten ibland eller firar ett en seger med ett par öl på en uteservering, men de ska vara undantagen.
Citera
2020-12-18, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Alla spelare är bättre spelare med bättre fys och kost: håller sig skadefria, orkar tempot hela matcher, klarar tätare matchning, bättre återhämtning, får längre karriärer osv. Jag vill inte ha spelare som Bojanic i mitt lag. Jag har inga problem med att spelare ta ett glas vin till maten ibland eller firar ett en seger med ett par öl på en uteservering, men de ska vara undantagen.
Jag vill inte heller ha Bojanic i ert lag. Fantastisk teknik, öl och snus (även om jag själv avskyr det) är Bajen.
Citera
2020-12-18, 11:39
Medlem
civilians avatar
Citat:

Utöver det lär en pigg spelare dessutom ta färre felbeslut och ha bättre skärpa i allt den tar sig för.
Citera
2020-12-18, 12:25
Medlem
Citat:
Är han? Hos oss galgas man vid för hög fettprocent så vi ska nog få honom i form.
Galgas vid för hög fettprocent men välkomnas med öppna armar efter att ha haft sex med ett barn. Lite skeva värderingar ni har där nere.
Citera
2020-12-18, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Bojanic å Tibbling känns som raka motsatsen i personlighet. Den ena är halvseriös lirare med bra spetsegenskaper och förkärlek till skräpmat.

Tibbling får man verkligen autismvibbar av. Har dock alltid haft intrycket av att han är stenseriös med träning så något konstigt är det att han ser så pluffsig ut. Kanske gillar pizza mer än han borde.

Bägge ser iaf mer ut som två E-sport nördar på Dreamhack än som professionella fotbollsspelare.

Inget snack om att Tibbling säkert skulle va en tillgång för Dif dock.
Tibbling har alltid sett ut så där, grova lår och rätt rejäl. Skulle förvåna mig om han gått upp i vikt av mat, men man vet aldrig.
Citera
2020-12-18, 14:58
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Är han? Hos oss galgas man vid för hög fettprocent så vi ska nog få honom i form.

Stackars stackars Robert Prytz
Citera
2020-12-18, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Galgas vid för hög fettprocent men välkomnas med öppna armar efter att ha haft sex med ett barn. Lite skeva värderingar ni har där nere.

Satte inte ni bindeln på en av dom?
Citera
2020-12-18, 19:14
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Tänkte precis skriva detsamma. Det är en jävla skam vi bär med oss när det kommer till hanteringen av Miiko, men Hammarby kanske inte är klubben som har hånerätt där...
Citera
2020-12-18, 19:14
Medlem
Citat:
Nu gillar inte jag Jille av andra skäl men har han haft sex med barn?
Citera
2020-12-18, 20:13
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Haha auuuuch. Fyfan vilket magplask från nybajaren de visa sig att bli.

Garvbölar än.

10 mål från Selmani sen är även han en bajen legend.
Citera
2020-12-18, 20:21
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tveklöst en riktig skitsäsong på många sätt och vis men om man ska nämna säsongens topp och bott lite kortfattat:

Topp: Måste nog va derbyna mot Bajen. Särskilt höstderbyt där vi vann med 3-0 och var desperata efter poäng, kvalplatsen var fan inte långt borta men vändningen kom efter många tuffa matcher.

Bott: Norlings lilla experiment som gick helt åt helvete och förstörde säsongen till stor del. Bara dåliga minnen när man tänker tillbaka på det.

Hur ser det ut för er övriga?
Topp: Gustav Ludwigson.

Bott: Allt annat, den här säsongen har bara varit ett jävla fiasko.
Citera
2020-12-18, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Haha auuuuch. Fyfan vilket magplask från nybajaren de visa sig att bli.

Garvbölar än.

10 mål från Selmani sen är även han en bajen legend.
”Nybajare” fortsätter du slänga ur dig utan att specificera när man ska börjat hålla på Bajen för att räknas som en sådan.

Föga förvånande att du inte kan stava heller. Bajenlegend*.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in